Taigi, kaip ir praėjusiame straipsnyje tęsiame temą apie įmonės procesų valdymą, optimizavimą ir analizę. Norėdami pateikti kuo daugiau praktinių žinių, konsultuojamės su šios srities specialistais. Uždavėme jiems dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus pateikiame šiame straipsnyje. Pradėkime nuo to, ar reikalinga įmonės analizė? Rinkoje sklando daug gandų, tačiau visi jie neturi praktinio pagrindimo. Gandai ir lieka gandais. Ar reikalinga įmonės analizė? Tikriausiai reikėtų pradėti nuo to, ar įmonės savininkai yra patenkinti dabartine įmonės padėtimi. Ar juos tenkina gaunamas pelnas? Ar tenkina gamybos pajėgumui? Čia turime omenyje ne tik gamybos įmones, tačiau ir paprastas paslaugų teikimo kompanijas, kurių produktas yra paslaugos. Taigi, jeigu įmonės savininkai yra viskuo patenkinti, tai galbūt ir nereikalinga įmonės procesų optimizavimo paslauga. Nereikės nei įmonės analizės, nei valdymo procesų peržiūros. Tačiau yra vienetai kompanijų, kurių savininkai patenkinti dabartine padėtimi. O bendrai kalbant svarbu judėti į prieki. Verslininkai kaip niekas kitas gerai supranta, kad jeigu šiandien įmonė dirba pelningai, tai visiškai nereiškia, kad ji pelningai dirbs ir rytoj. Norint užtikrinti įmonės stabilumą reikia tobulėti. Konkurentai nemiega, todėl prarasti savo pozicijas ar rinkos dalį labai lengva, tačiau bus sunku vėl ją susigrąžinti. Plačiau apie įmonės veiklos analizę šioje nuorodoje: http://www.iprocess.lt/imones-veiklos-analize/4593569766

Jeigu jūsų verslui reikalingas judėjimas į priekį, o įmonės akcininkai tai gerai supranta, tada jūsų kompanijai reikia įmonės veiklos analizės. Patyrę specialistai galės atlikti profesionalų visų procesų įvertinimą ir pateikti viską savo ataskaitoje. Taigi, pirmiausia reikia įvertinti įmonės dabartinį stovį. Įmonės procesų valdymo specialistai atlieka bendra įmonės analizę, kad galėtų suprasti ką konkrečiai daro įmonė? Tik atlikus visų procesų analize, galima tinkamai nustatyti, kokie procesai įmonėje yra svarbiausi, kurie nukeliami į antrą planą, o kiek procesai nereikalingi ir kenksmingi įmonei. Iš praktikos galima pasakyti, kad įmonėse susiduriama su įvairiomis užduotimis, tačiau tik atlikus išsamę analizę aiškiai matoma, kokiems procesas darbuotojai skiria daug laiko, kokie procesai nekuria pridėtinės vertės.

Kiekvienoje modernioje įmonėje, svarbu, kad produkto kūrimui būtų skiriama daug resursų. Juk kiekvieno verslo paskirtis patenkinti skirtingus klientų poreikius. Taigi, būtent poreikių tenkinimui turite skirti daugiausiai savo darbo laiko. Ar tai atsiperka? Iš patirties galime pasakyti, kad jeigu tinkamai patenkinsite kliento poreikius, ir jam suteiksite daugiau, nei jis prašo, toks klientas dirbs su jumis. O taip pat atves daugiau naujų klientų.