Marketingo terminas ir palankiau vertinamas lietuviškas jo atitikmuo „rinkodara“ – tai įvairių procesų visuma. Verslas, pelnas, susidomėjimas – keletas sąvokų, susijusių su rinkodaros terminu. Šioje srityje svarbų vaidmenį atlieka remarketingo paslaugos, apie kurias ir pakalbėsime.

Pavyzdys

Jei apie remarketingą sužinojote pirmą kartą, pateiktas pavyzdys padės geriau įsivaizduoti, kas tai yra ir kaip veikia. Geriausiai situaciją suprasite, jei turite savo interneto svetainę.

Vartotojas apsilanko svetainėje. Peržiūri dominančią informaciją ir išeina (veikiausiai į kitą svetainę). Ką gi, gal dar kada nors užsuks… Nieko pozityvaus… Tačiau! Remarketingo paslaugos pajėgios iškelti bures esant palankiam vėjui. T. y. vartotojas yra įtraukiamas į pakartotinės rinkodaros sąrašą. Ir tuomet, kai asmuo naršo svetainėje, kurioje įdiegtas specialus kodas, tame puslapyje jam pateikiama jūsų puslapio reklama.

Yra šiokia tokia išlyga: jūsų puslapio reklama tam pačiam internautui bus rodoma tuo atveju, jei asmuo naršo tuo pačiu įrenginiu.

Nauda

Nauda itin didelė. Remarketingo paslaugos pirmiausia veikia kaip priminimas. Kartais dėl išsiblaškymo ar kitų priežasčių žmogus gali pamiršti gerą interneto svetainę, net jei ji kuo nors ir patraukė dėmesį.

Taip, būna atvejų, kai randama įdomi svetainė, bet tiesiog išsiblaškius ji pamirštama. O vėliau niekas neprimena. Tačiau remarketingas situaciją pakreipia tokia linkme, kuri naudinga abiem pusėms: vartotojas vėl atranda konkrečias prekes ar paslaugas, o tų paslaugų teikėjas ar prekių pardavėjas realizuoja produkciją.

Dėmesio atkreipimas

Ne tik priminimas, bet ir dėmesio atkreipimas – taip galėtų būti apibūdinamos remarketingo paslaugos. Juk lankytojui ne tik primenama, kad konkreti interneto svetainė egzistuoja, bet ir atkreipiamas dėmesys, skatinama dar kartą apsilankyti. Na, o apsilankius, tikėtina, kas nors bus įsigyjama.

Koks principas?

Kyla klausimas, kokiu principu visa tai vyksta. Štai kokia eiga:

  1. žmogus apsilanko jūsų puslapyje ir iš jo išeina;
  2. veiksmą užregistruoja „Google AdWords“;
  3. apsilankęs kitoje svetainėje žmogus pamato jūsų reklamą;
  4. paspaudęs reklamą asmuo nukreipiamas į jūsų tinklalapį.

Tinkami žodžiai – personalizuota reklama. Kodėl tikėtina, kad lankytojas pasirinks vėl užsukti į jūsų svetainę? Todėl, kad tai tikriausiai yra jį dominanti sritis – juk vieną kartą jau lankėsi.

Reklama rodoma tiems, kuriems ji labiausiai aktuali. Tai padidina verslo galimybes parduoti. Individualizuoti pranešimai yra dar vienas aspektas, sufleruojantis apie naudą. Ne tik teorinę, bet ir materialią naudą.

Žinote, koks dar aspektas turėtų būti paminėtas? Ogi toks: prekės ženklo įvaizdis tampa patikimesnis, didinamas žinomumas.

Solidumas

Remarketingo paslaugos sietinos net ir su solidumu. Vien pats reklamavimosi internete faktas – vienas iš veiksnių, kuriuos klientai atpažįsta kaip solidumo apraišką.

Na, o bendrai apie šią sritį galima kalbėti taip: solidi nauda už palyginti nedidelę kainą.