Paskelbta
2 savaitės prieš-
Transporto priemonių istorijos patikrų platforma „carVertical“ pristato svarbius pokyčius – naują dizainą ir logotipą, unikalius personažus ir kardinaliai atnaujintas automobilių ir motociklų ataskaitas.
1 iš 5 Lietuvoje patikrintų automobilių turi suklastotą ridą, todėl automobilių istorijos ataskaitos yra naudingas įrankis norintiems išvengti apgaulių.
„Norėdami įnešti skaidrumo į Lietuvos naudotų transporto priemonių rinką, turime pasiekti platesnę auditoriją – ne tik automobilių entuziastus ir ekspertus. Todėl keičiame savo požiūrį ir pristatome svarbius išmaniosios programėlės ir automobilių bei motociklų istorijos ataskaitų pokyčius“, – pasakoja „carVertical“ vadovas Rokas Medonis.
Siekiant geriau suprasti savo klientų poreikius ir motyvaciją, pernai įmonė atliko didelės apimties vartotojų apklausą pagrindinėse rinkose, kuriose veikia bendrovės produktas.
„Mes domėjomės, kodėl mūsų klientai naudoja automobilių istorijos ataskaitas, kuo ši paslauga jiems patinka, kokia yra Lietuvos naudotų transporto priemonių rinka ir kokiu būdu vairuotojai perka naudotus automobilius“, – pasakoja R. Medonis.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad daugybė vairuotojų šalyje vis dar nežino kas yra VIN kodas ir netikrina transporto priemonės istorijos jos pirkimo metu, taip rizikuodami susidurti su įvairiomis problemomis ir apgavystėmis.
Apklausos rezultatai ne tik suteikė naudingos informacijos apie skirtumus tarp įvairių naudotų automobilių rinkų, bet ir atskleidė, kad automobilių bei motociklų istorijos patikra vis dar dažnai laikoma tik ekspertams bei įmonėms aktualia paslauga.
„Pasirodo, kad didelė dalis mūsų vartotojų yra puikiai automobilius išmanantys entuziastai. Nors mes labai vertiname šią automobilistų bendruomenę, mūsų misija yra padėti ir kiekvienam vairuotojui, kuriam techniniai aspektai nėra tokie artimi“, – įžvalgomis dalinasi Rokas Medonis.
Įmonė siekia, kad visi suprastų, jog transporto priemonių istorijos patikra aktuali ne tik automobilių pirkėjams, bet ir vairuotojams, norintiems tinkamai prižiūrėti automobilį. Taip pat ši paslauga kuria vertę ir sąžiningiems naudotų transporto priemonių pardavėjams.
Įmonės atsinaujinimas neapsiriboja vien tik dizaino pokyčiais. „carVertical“ pristato visiškai atnaujintą ataskaitą, kuri bus daug aiškesnė ir lengviau suprantama visiems vartotojams. Pavyzdžiui, atnaujintoje ataskaitoje bus pateikiami paaiškinimai apie tam tikrus įrašus bei įtraukta papildoma vaizdinė medžiaga ir patarimai.
„Norime, kad ataskaitoje būtų daugiau vizualios medžiagos, padedančios vartotojams greičiau sužinoti reikiamą informaciją ir priimti sprendimą apie juos dominančius automobilius bei motociklus. Be to, atnaujintas dizainas leis integruoti bet kokią kitą informaciją ateityje“, – pasakoja R. Medonis.
Išmaniųjų įrenginių vartotojams transporto priemonių patikros procesą palengvins atnaujintos programėlės „iOS“ bei „Android“ prietaisams.
Kartu su atnaujinta ataskaita bei programėle pristatomas ir pasikeitęs tinklaraštis, kuriame pateikiami naudingi patarimai ir automobilių ekspertų kuriamas turinys. Jį taip pat papildys išsamesnės diagramos, paaiškinimai bei vaizdo įrašai, kurie atsakys į įvairius su transporto priemonėmis susijusius klausimus.
Šie pokyčiai padės net ir techninių žinių neturintiems vairuotojams tinkamai įsigyti, prižiūrėti bei parduoti transporto priemones.
Įmonė neabejoja, kad šie pokyčiai yra svarbus žingsnis siekiant naudotų automobilių rinkos skaidrumo.
Visgi, šis kelias yra labai ilgas ir sudėtingas. R. Medonio teigimu, transporto priemonių istorijos ataskaitos yra svarbios, bet to nepakanka: „Naudotų automobilių rinką galima sutvarkyti tik gerinant transporto priemonių būklę, todėl vairuotojai turėtų skirti daugiau dėmesio tinkamai automobilių priežiūrai. Tai reiškia, kad itin svarbu rasti naujų būdų kaip „įdarbinti“ apie transporto priemones gaunamus duomenis.
„Būdami vieni novatoriškiausių rinkoje, mes siekiame atverti kelią į skaidresnę naudotų automobilių rinką, kuriuo sekti galėtų kiekvienas“, – sako R. Medonis.
Atskleisti labiausiai ir mažiausiai nuvertėjantys „BMW“ modeliai
Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui
Lietuvių įmonėje „carVertical“ taikomas neįprastas modelis – marketingo vadovo kėde dalinasi dviese
Tyrimas: kokios spalvos automobiliai Lietuvoje parduodami greičiausiai?
Kaip žinoti, ar automobilis buvo naudojamas kaip taksi: tai gali išduoti jo markė ir spalva
„Įmonės „carVertical“ įkūrėjai: Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams sužinoti tikrąją automobilių istoriją“
Išankstiniais nekilnojamojo turto projektų valdymo ir NT paslaugų kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis, gegužę Vilniuje susitarta dėl 252 naujų butų ir...
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ praėjusiais metais ir toliau augino pardavimo pajamas, kurios didėjo 36 proc....
Vis daugiau vartotojų už prekes ar paslaugas atsiskaito naudodamiesi skaitmeninėmis piniginėmis, tokiomis, kaip „Google Pay“ ar „Apple Pay“. Mantas Užupis,...
Baltijos šalyse surengtas pirmasis teisines technologijas (angl. legal tech) kuriančių startuolių akceleratorius „Baltic legal tech sandbox“, kuriame dalyvavo 8 startuoliai...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...