Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose.
Reklama
S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei prieš 50 metų AMG padalinio įkūrėjai įrodė, kad gali prabangų sedaną paversti labai sportišku automobiliu, kuriam būdinga ir išskirtinė inovacijų dvasia. Efektyvių sportinių automobilių markė iš Afalterbacho dar 1971 m. sukūrė „Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG“ ir taip įdiegė naują, sportiškų prabangių limuzinų, standartą. Šiandien naujasis „Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE“ naudojantis hibridinę AMG technologiją ir vėl tampa šio segmento etalonu. E PERFORMANCE modelyje AMG 4,0 l V8 „BiTurbo“ variklis derinamas su naudojančia didelio našumo akumuliatorių hibridine AMG pavara ir „AMG Performance 4MATIC+“ visų varančiųjų ratų sistema.
590 kW (802 AG) galia ir 1430 Nm sukimo momentas yra naujas šio segmento standartas, kuris leidžia limuzinui įsibėgėti iki 100 km/h per 3,3 sekundės ir pasiekti maksimalų 290 km/h greitį. O „AMG RIDE CONTROL+“ pakaba, „AMG ACTIVE RIDE CONTROL“ posvyrio stabilizavimo įrenginys ir standartiškai montuojama, galinės ašies vairavimo sistema, užtikrina puikų vairavimo dinamikos ir komforto santykį.
Dizainas
Įspūdingas „Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE“ dinamines savybes atitinka ir išraiškingas išorės dizainas. AMG radiatoriaus grotelės, 21 colio AMG kaltiniai ratlankiai, įspūdingos oro paėmimo angos priekiniame buferyje ir galinis difuzorius pabrėžia, kad prieš mūsų akis ne paprastas sedanas, o sportiškas ir galingas automobilis.
Viduje taip pat derinami aukštos kokybės S klasės įrangos elementai ir AMG būdingi bruožai. Sėdynės su specialiu AMG apmušalų dizainu ir išskirtinėmis siūlėmis pabrėžia rafinuotą sportiškumą. Siekį pirmauti segmente taip pat aiškiai parodo „pirmos klasės“ galinė salono dalis ir daugiafunkcės sėdynės visiems keturiems automobilio keleiviams. Prie prabangos pojūčio prisideda tik AMG būdingi apdailos elementai ir „AMG Performance“ vairas su vairavimo režimo pasirinkimo mygtukais. Išskirtinės spalvos ir įvairūs „nappa“ odos apmušalai padės susikurti saloną pagal kiekvieno kliento pageidavimus.
Naujausia MBUX informacijos ir pramogų sistema apima įvairius AMG ir hibridams skirtus ekranus, vaizdus ir funkcijas. Ši sistema taip pat padės valdyti naujas arba patobulintas pagalbines vairavimo sistemas. Jos sumažina kasdienio gyvenimo įtampą, teikdamos konkrečiai situacijai pritaikytą pagalbą: kai reikia pritaikyti greitį, kontroliuoti atstumą, vairuoti ir persirikiuoti. Tokiu būdu vairuotojai gali saugiau bei patogiau pasiekti kelionės tikslą. Iškilus avarinei situacijai, pagalbinės vairavimo sistemos, atsižvelgdamos į situaciją, gali reaguoti į pavojų ir taip sumažinti galimo susidūrimo rimtumą arba net visiškai jo išvengti.
Technologijos
„AMG E PERFORMANCE“ hibridinė pavara susideda iš priekinėje dalyje esančio 4,0 l V8 „BiTurbo“ 450 kW (612 AG) ir 900 Nm vidaus degimo variklio ir elektros variklio varančio galinius ratus. 140 kW (190 AG) galios elektros variklis įrengtas prie galinės ašies ir sujungtas su elektra perjungiama dviejų greičių pavarų dėže bei elektroniniu būdu valdomu riboto praslydimo galiniu diferencialu. Siekiant kuo geresnio svorio balanso, didelio galingumo akumuliatorius taip pat yra patalpintas virš galinės ašies. Šis „Formulės 1™“ Įkvėptas didelio našumo akumuliatorius, o ir visa hibridinė sistema buvo sukurta remiantis technologijomis, kurios pasiteisino „Mercedes-AMG Petronas F1 Team“ komandos hibridiniuose „Formulės-1“ lenktyniniuose automobiliuose. Kuriant ją „Mercedes-AMG“ glaudžiai bendradarbiavo su Briksvorte įsikūrusios „Formulės-1“ variklių gamintojo „High Performance Powertrains“ (HPP) ekspertų komanda.
Išskirtinio komforto užtikrinimui, pirmą kartą S klasėje yra panaudoti ir aktyvieji variklio laikikliai. Pagal važiavimo sąlygas besikeičiantis jų standumas, užtikrina mažesnes vibracijas ir didelį našumo ir komforto santykį.
Dar viena funkcija išskirtinai padeda užtikrinti aukštą vairavimo dinamiką. „AMG ACTIVE RIDE CONTROL“ – aktyvioji posvyrio stabilizavimo sistema, kuri elektromechaniškai kompensuoja kėbulo judesius. Ši sistema, reaguojanti į realias kelių sąlygas ir sumažina sukimo inerciją posūkiuose, . Tai leidžia vairuotojui dar intensyviau pajusti automobilio tikslumą ir grįžtamąjį ryšį. Nepamirškime ir šiame modelyje standartiškai montuojamo galinės ašies vairo mechanizmo, kuris važiuojant automobiliui iki 100 km/h, gali pasukti galinius ratus priešinga kryptimi nei priekiniai ratai, 2,5 laipsnio. Dėl to faktiškai sutrumpėja ratų bazė, posūkiuose automobilis tampa gerokai manevringesnis; sumažėja vairavimo inercija ir sukimosi spindulys apsisukant ar parkuojantis. Važiuojant didesniu nei 100 km/h greičiu, galiniai ratai sukasi lygiagrečiai su priekiniais, užtikrinant automobilio stabilumą ir tikslesnį valdymą.
„AMG S klasės automobilyje įdiegę unikalią E PERFORMANCE sistemą tuo pačiu nustatome dar vieną technologinį laiptelį šio segmento elektrifikacijoje. Hibrido išdėstymas su vidaus degimo varikliu priekyje ir elektros pavara prie galinės ašies ne tik suteikia puikią vairavimo patirtį, bet ir gerokai padidina efektyvumą. Optimizuotas svorio paskirstymas, geriausias įmanomas sukimo momento panaudojimas ir labai jautrus galios perdavimas žada aukščiausio lygio vairavimo dinamiką ir rafinuotumą. Be techniškai pažangios transmisijos, išnaudojome visas pakabos galimybes, kad pasiektume didžiausią įmanomą komforto ir važiavimo dinamikos santykį. Pavyzdžiui, pirmą kartą AMG S klasės automobilyje sumontuotas pneumatinės pakabos, galinės ašies vairo mechanizmo ir aktyvaus posvyrio stabilizavimo derinys.“