Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
RobertaDirbtinis intelektas (DI) ir komunikacinės technologijos greitai tampa neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Šios technologijos leidžia pagerinti bendravimą, suteikia naujas galimybes verslui ir užtikrina greitesnį bei efektyvesnį informacijos perdavimą. Kartu su vis augančiu DI poveikiu, šiame straipsnyje aptarsime, kaip šios technologijos keičia komunikaciją ir kokios galimybės atsiranda ateityje. Marketingas VLKK
Pirmiausia reikia paminėti, kad DI komunikacijoje veikia keliais aspektais – nuo pokalbių robotų iki kalbos atpažinimo sistemų. Šios technologijos ne tik padeda teikti klientų aptarnavimą, bet ir leidžia kurti inovatyvius sprendimus, kurie leidžia įmonėms greitai ir efektyviai bendrauti su savo auditorija. Balso atpažinimas vs. kalbos atpažinimas
Pokalbių robotai ir automatizuotos sistemos padeda įmonėms suteikti klientams greitą ir kokybišką aptarnavimą. Šios technologijos gali atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus, apdoroti užklausas ir suteikti pagalbą be žmogaus įsikišimo. Tai leidžia įmonėms sutaupyti laiką ir išteklius, o klientams – gauti atsakymus be vėlavimų.
Kalbos atpažinimo sistemos, pvz., „Google Assistant“ ar „Alexa“, leidžia bendrauti su įrenginiais balsu. Be to, ši technologija taip pat yra naudingas įrankis vertimo srityje, kadangi dirbtinis intelektas gali versti tekstus ir garso įrašus į skirtingas kalbas, taip užtikrinant greitą ir tikslų informacijos perdavimą. Prekių ženklų komunikacijos virsmas
Dirbtinis intelektas gali analizuoti vartotojo duomenis ir sukurti personalizuotus pasiūlymus, reklamas ar rekomendacijas. Tai leidžia įmonėms kurti tikslines komunikacijos strategijas, kad jų žinutės pasiektų tikslinę auditoriją ir būtų efektyvios.
Virtualūs asistentai, tokie kaip „Siri“, „Cortana“ ir „Google Assistant“, naudojami kasdieninėms užduotims atlikti. Jie padeda vartotojams nustatyti priminimus, valdyti išmaniuosius įrenginius ar atlikti įvairias paieškas internete. DI leidžia šiems asistentams tapti vis tikslesniais ir lengviau pritaikoma pagal vartotojo elgseną. Kaip humorą reklamose naudoti skoningai?
Kaip ir bet kurios kitos naujos technologijos, DI komunikacijoje kelia tam tikrų iššūkių. Pavyzdžiui, kalbos atpažinimo sistemos vis dar susiduria su sunkumais dėl įvairių akcentų, dialektų ir kalbos niuansų. Tačiau šie iššūkiai yra įveikiami ir tikėtina, kad ateityje DI technologijos taps dar tikslesnės.
Be to, svarbus aspektas yra duomenų saugumas. Kadangi DI dažnai naudoja asmens duomenis, būtina užtikrinti, kad šie duomenys būtų apsaugoti nuo piktnaudžiavimo. Tai tampa vis svarbesniu klausimu įmonėms, kurios naudoja šias technologijas.
Dirbtinis intelektas ir komunikacinės technologijos neabejotinai toliau vystysis ir taps dar labiau integruotos į kasdienį gyvenimą. Ateityje tikėtina, kad DI technologijos taps dar labiau pritaikytos specifiniams vartotojų poreikiams, o komunikacijos procesai taps dar efektyvesni ir greitesni.
2025 m. gamybos, statybos, inžinerijos ir IT atrankų tendencijos Lietuvoje
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...