Sekite naujienas

Dirbtinis intelektas

„Vaiva“ ir dirbtinis intelektas: kaip inovacijos keičia verslą

R

Paskelbta

-

Dirbtinis intelektas (DI) šiandien tapo vienu iš pagrindinių variklių, kurie keičia verslo pasaulį. Nors ši technologija daugelį metų buvo susijusi su mokslo ir technologijų sektoriais, dabar ją naudoja vis daugiau įmonių, norinčių optimizuoti savo veiklą ir suteikti aukščiausios kokybės paslaugas. Viena tokių įmonių, kuri drąsiai priėmė DI sprendimus, yra „Vaiva“.

Reklama

Kas yra „Vaiva“ ir kaip ji pasitelkia dirbtinį intelektą?

„Vaiva“ – tai įmonė, kuriai technologijų integravimas yra neatsiejama kasdienės veiklos dalis. DI yra viena iš pagrindinių priemonių, padedančių įmonei teikti kokybiškas paslaugas, tačiau jos nauda neapsiriboja vien technologiniu tobulėjimu. DI naudojimas leidžia „Vaivai“ ne tik tobulinti klientų aptarnavimą, bet ir kurti inovatyvius sprendimus, kurie padeda įmonės darbuotojams pasiekti geriausius rezultatus. Dirbtinis intelektas VAIVA

Kaip „Vaiva“ naudoja dirbtinį intelektą kasdienėje veikloje?

  1. Klientų aptarnavimas: Pirmiausia, DI tampa neįkainojamu įrankiu klientų aptarnavime. Daugelis paslaugų, kurias „Vaiva“ teikia, gali būti automatizuotos, pavyzdžiui, naudojant chatbotus, kurie greitai ir tiksliai atsako į klientų užklausas. Tai leidžia įmonei užtikrinti, kad klientai gautų atsakymus beveik iš karto, nesvarbu, kada jie kreipiasi.

  2. Duomenų analizė: Didelė dalis veiklos sėkmės priklauso nuo sugebėjimo analizuoti ir suprasti didelius duomenų kiekius. Dirbtinis intelektas leidžia „Vaivai“ greitai apdoroti įvairius duomenis ir pateikti prognozes, kurios padeda priimti informuotus sprendimus. Pavyzdžiui, naudojant DI galima prognozuoti, kokios paslaugos bus populiariausios ateinančiais mėnesiais, o tai padeda tinkamai planuoti išteklius. Verslo idėjos 2025 metais

  3. Automatizacija: Automatizacija tapo neatsiejama šiuolaikinio verslo dalimi. DI technologijos leidžia sumažinti klaidų skaičių ir padidinti darbo našumą. Tokiu būdu „Vaiva“ gali skirti daugiau dėmesio kūrybiškumui ir inovacijoms, o kasdieniai, pasikartojantys procesai – tokiems kaip atsiskaitymų apdorojimas ar užsakymų tvarkymas – yra atliekami automatiškai.

    carvertical VIN patikra

Kaip dirbtinis intelektas naudingas „Vaivos“ klientams?

  1. Greitesnės paslaugos: DI leidžia pasiekti greitesnius sprendimus. Kai daugelis procesų automatizuojami, klientams paslaugos suteikiamos kur kas greičiau, o tai yra labai svarbu konkurencingoje rinkoje. Dirbtinis intelektas

  2. Tikslesni ir personalizuoti sprendimai: DI analizuoja klientų duomenis ir padeda pateikti rekomendacijas, pritaikytas individualiems poreikiams. „Vaiva“ gali pasiūlyti būtent tas paslaugas, kurios klientams bus naudingiausios, užtikrinant aukštą pasitenkinimo lygį.

  3. Patikimumas: Dirbtinio intelekto naudojimas sumažina klaidų tikimybę, nes daugelį veiksmų atlieka tikslūs ir nuoseklūs algoritmai. Klientai gali būti tikri, kad paslaugos bus atliktos kokybiškai ir be klaidų.

Ateities planai: kaip „Vaiva“ plės DI naudojimą?

Nors „Vaiva“ jau dabar sėkmingai naudoja dirbtinį intelektą, ateityje technologijos vaidmuo tik augs. Įmonė planuoja dar labiau integruoti DI į įvairius savo procesus. Tai galėtų apimti dar tikslesnį duomenų apdorojimą, dar didesnę automatizaciją ir galbūt netgi kūrybinių paslaugų kūrimą naudojant DI. Keičiasi asociacijos „Fintech Hub LT” vadovė

„Vaiva“ pavyzdys puikiai rodo, kaip dirbtinis intelektas gali tapti neatsiejama verslo strategijos dalimi. DI technologijos padeda pagerinti paslaugų kokybę, užtikrinti greitą reagavimą į klientų poreikius ir sukurti patikimus bei personalizuotus sprendimus. Atsižvelgiant į šias tendencijas, galima prognozuoti, kad DI vaidmuo „Vaivos“ veikloje tik didės ir ateityje ši technologija taps dar galingesniu įrankiu ne tik šiai įmonei, bet ir visam verslo sektoriui.

Spietietis Saulius Stepankevičius: mintis dirbti sau lydėjo nuolat

Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai5 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai5 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai6 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |