Sekite naujienas

Ekspertai

Artėja didžiausių išpardavimų metas: ekspertai pataria, kaip geriausiai pasiruošti „Juodojo penktadienio“ beprotybei

Paskelbta

-

Vos po mėnesio prasidės didžiausių išpardavimų – „Juodojo penktadienio“ ir „Kibernetinio pirmadienio“ – metas. Tūkstančiai el. prekybininkų visame pasaulyje stengsis atkreipti pirkėjų dėmesį į savo prekes ir paslaugas bei taip užsidirbti reikalingų pajamų. Tačiau šie išpardavimai verslams gali kelti ir nemažą stresą, rašoma „Omnisend“ pranešime žiniasklaidai.

Reklama

„Ryškios nuolaidos, skambios antraštės ir kitos priemonės jau dabar pradeda po truputį plūsti į mūsų išmaniuosius ir kitus prietaisus, o po gero mėnesio pamatysime maksimalias pastangas pasiekti net ir labiausiai užsispyrusius pirkėjus. Kiekvienas verslas nori daugybės klientų, bet jų pakvietimas ir suvaldymas gali kelti nemažai streso. Jį suvaldyti galima laikantis dviejų paprastų metodų: planavimo ir pasirengimo“, – sako „Omnisend“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla.

Pradėti ruoštis reikėjo dar rugsėjį

Pasak D. Daugėlos, didžiausiems išpardavimams patartina pradėti ruoštis kuo anksčiau, ir ne veltui: „Adobe Digital Insights“ duomenimis, vien Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) „Juodojo penktadienio“ metu pernai išleista beveik 10 mlrd. JAV dolerių. Tuo metu „Kibernetinis pirmadienis“ – dar rezultatyvesnis: prekėms ir paslaugoms 2023-iaisiais išleista per 12 mlrd. JAV dolerių.

„Iš pateiktų duomenų matome, kad „Kibernetinis pirmadienis“ savo pardavimų apimtimis pastebimai lenkia „Juodojo penktadienio“ išpardavimus. Be to, išlaidos šiomis dienomis kasmet auga po 7–10 proc. Todėl norinčiųjų atsiriekti didžiulio vartotojų išlaidų pyrago dalį yra ir bus daugiau nei pakankamai, ir kovai dėl klientų ruoštis reikia iš anksto“, – teigia specialistas.

Šiemet „Juodasis penktadienis“ bus lapkričio 29 d., ir nors atrodo, kad iki jo liko dar daug laiko, rinkodaros ekspertai ragina suskubti jau dabar parengti specialius pasiūlymus, taip pat suformuoti klientų kontaktų bazes. Tuo metu lapkritį, likus dviem savaitėms iki išpardavimų starto, patariama atnaujinti arba sukurti naujas sekas ir jas paleisti prieš išpardavimus.

Mažiau yra daugiau

Norint skaitmeniniais kanalais sėkmingai pasiekti pirkėjus, D. Daugėla pataria neperkrauti savo komunikacijos ir laikytis principo „mažiau yra daugiau“. Ši taisyklė, jo teigimu, turi atsispindėti visose pasirinktose priemonėse.

„Jei siųsite el. laiškus, temos laukelyje užrašykite iki 7 žodžių, ir būtinai paminėkite arba „Juodąjį penktadienį“, arba „Kibernetinį pirmadienį“. Pačiame laiške turėtų būti iki 480 žodžių: tokie laiškai, mūsų duomenimis, vertinami palankiau ir skatina susidomėti juose esančia informacija. Tačiau nepersistenkite su produktine informacija: pristatykite 6 prekes, bet tik 2–3 dėmesį atkreipiančias antraštes – daugiau tik blaškys dėmesį“, – sako „Omnisend“ atstovas.

Pašnekovas taip pat paaiškina, kaip didžiųjų išpardavimų laikotarpiu elgtis su nuolaidomis. Anot jo, nuolaidos dažniausiai figūruoja specialiuose pasiūlymuose: jų – daugiau nei 50 proc. Vis dėlto, patariama pernelyg nesumažinti prekių ir paslaugų kainų.

„Esame pastebėję, kad nuolaidos nuo 10 iki 25 proc. veikia geriausiai, nors gali atrodyti priešingai, kad 50 proc. ir didesnės nuolaidos turėtų labiausiai masinti pirkėjus. Be to, nuolaidų kodai, kiti kaininiai pasiūlymai turi būti aiškiai apriboti laike, nes tuomet nuolaidos netenka prasmės, o ir gerokai sumažėja konversijų rodikliai“, – pabrėžia D. Daugėla.

Pataria „pagauti“ pamirštus klientus

El. prekybos ekspertai pastebi, kad dalis pirkėjų jau dabar dairosi juos dominančių prekių, kurių tikisi pigiau įsigyti per „Juodąjį penktadienį“. Tokius el. parduotuvių lankytojus patariama „pagauti“ kuo anksčiau ir suteikti jiems išskirtinius pasiūlymus: taip galima tikėtis vidutiniškai 17 proc. siekiančios konversijos.

„Įtraukime dar ir pamesto krepšelio bei „netyčinius“ klaidų ir kitus, dėmesį atkreipiančius pranešimus, ir jau galime džiaugtis pagirtinais „Juodojo penktadienio“ bei „Kibernetinio pirmadienio“ konversijų rezultatais. Vis dėlto, maksimalių rezultatų galima tikėtis tik sudėliojus tinkamą el. komunikacijos taktinį planą ir nuosekliai jo laikantis“, – teigia „Omnisend“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas D. Daugėla.

„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Šiemet tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių įtraukė ir „Omnisend“. Startuoliui tai – jau trečias kartas, kai sulaukiama tarptautinio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.

Tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą verslams vykstančioje Lietuvos įmonėje iš viso dirba daugiau nei 220 žmonių. „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune, taip pat Čarlstone (JAV, Pietų Karolina).

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“

Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...

Technologijos7 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas8 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai9 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |