Investavimas
Perspektyvios akcijos, į kurias investuotojai turėtų atkreipti dėmesį artėjant metų pabaigai
Paskelbta
12 mėnesių prieš-
By
Lukas1. „Enovix Corp“ (ENVX). Bendrovė kuria ir gamina pažangias silicio anodo ličio jonų baterijas, kurios per 5 minutes gali būti įkrautos iki 80 %. Įmonė taip pat kuria 3D elementų technologiją ir gamybos procesą, skirtą elektromobilių ir energijos kaupimo rinkoms, kad būtų galima plačiai naudoti atsinaujinančios energijos šaltinius. Šios bendrovės akcijos yra rizikingesnės atsižvelgiant į faktą, jog bendrovė yra ankstyvojoje vystymosi stadijoje, tačiau vis dėlto, jei ji sugebės užtikrinti gamybą ir patenkinti paklausą, augimo potencialas gali būti itin įspūdingas.
„Enovix“ yra viena perspektyviausių mažos kapitalizacijos įmonių. Teigiama, kad „Enovix“, kurią remia Silicio slėnio legenda T. J. Rogersas, sukurs revoliucinę technologinę pažangą ličio jonų akumuliatorių srityje, kuri pasaulinėje rinkoje sukurs didelę vertę ir naudą. Šiuo metu bendrovė plėtoja gamybąinius pajėgumus ir technologijas. Korporacija „Enovix“ turi visas galimybes pasinaudoti akumuliatorių rinkos augimo potencialu, kurį lemia didėjanti aplinkai draugiškų priemonių paklausa ir perėjimas prie elektromobilių, išmaniųjų telefonų bei dėvimųjų prietaisų. Pagrindinis bendrovės išskirtinumas – energijos tankio pranašumas, pasiektas pasirinkus tinkamą dizainą ir architektūrą bei silicio anodo technologiją. Dabartiniai gaminiai pasižymi 24-133 % didesniu energijos tankiu nei įprastos ličio jonų baterijos. Be to, „Enovix“ išsprendė ir saugumo problemas, naudodama naująją „BrakeFlow“ technologiją, kuri reguliuoja srovę trumpojo jungimo atveju, todėl tai yra ypač vertinga technologija.
Didelės rinkos galimybės. Vis daugiau dėmesio skiriant ESG ir vyriausybės politikos skatinimui diegti elektromobilius ir kitas tvarias priemones, baterijų paklausa ateityje turėtų sparčiai augti. Kokybiškas akumuliatorius, pasižymintis geresniu energijos tankiu, yra viena iš paklausiausių savybių. Dėl didėjančios paklausos tam tikruose buitinės elektronikos rinkų segmentuose (pvz., dėvimi prietaisai, AR/VR), taip pat dėl prognozuojamos didelės elektromobilių paklausos, kartu augs ir akumuliatorių poreikis. Taigi „Enovix Corporation“ šiuo metu deda pamatus, kad 2024 m. galėtų veikti didžiausiu pajėgumu. Fundamentinis potencialas – 28,40 JAV dolerio vidutinė tikslinė kaina iš „Invest Banks“, o didžiausia tikslinė kaina – 100 JAV dolerių.
2. „Salesforce Inc“ (CRM) – bendrovė teikia įmonių debesų kompiuterijos sprendimus. Bendrovė siūlo ryšių su klientais valdymo technologiją, kuri sujungia įmones ir klientus. Sujungdama klientų duomenis įvairiose sistemose, programose ir įrenginiuose, platforma „Customer 360“ padeda grupei teikti vieną patikimos informacijos šaltinį, kuris padeda bendrovėms parduoti, aptarnauti ir vykdyti verslo sandorius. Ji taip pat siūlo „Service Cloud“, skirtą klientų aptarnavimui, „Marketing Cloud“, skirtą skaitmeninės rinkodaros kampanijoms, „Commerce Cloud“ kaip e. prekybos variklį, „Salesforce“ platformą, leidžiančią įmonėms kurti taikomąsias programas, ir kitus sprendimus, pavyzdžiui, „MuleSoft“, skirtus duomenų integracijai.
Ryšių su klientais valdymo paslaugas siūlanti technologijų milžinė, kurios veiklos modelis smarkiai keičiasi, siekia padidinti įmonės pelningumą. Tikimasi, kad 2023 m. įmonės pelningumas padidės 5,5 procentinio punkto ir sieks 28 %. Taip pat verta paminėti „Salesforce“ siekį didinti akcininkų grąžą, ką patvirtina 20 mlrd. dolerių vertės akcijų išpirkimo programa. Pradėjusi įgyvendinti šias iniciatyvas esant bendram paklausos sulėtėjimui, bendrovė galėtų gauti naudos iš didesnio rinkos efektyvumo, kai veikla pradės atsigauti. „Salesforce“ užtikrinami platūs ekonominiai ir kelių debesų pajėgumai yra nepakankamai įvertinti atsižvelgiant į plačiai vystomas dirbtinio intelekto technologijas. Fundamentinis potencialas iki vidutinės tikslinės kainos iš „Invest Banks“ 238 JAV dolerių ir maksimalios 325 JAV dolerių tikslinės kainos.
3. „Home Depot“ (HD) yra didžiausia pasaulyje specializuota namų apyvokos reikmenų mažmeninės prekybos įmonė, valdanti daugiau kaip 2 300 sandėlio formato parduotuvių, kuriose siūloma daugiau kaip 30 000 prekių fizinėse parduotuvėse ir 1 mln. prekių internetu Jungtinėse Valstijose, Kanadoje ir Meksikoje. Parduotuvėse siūloma daugybė statybinių medžiagų, namų apstatymo ir dekoro prekių, teikiamos įvairios paslaugos, įskaitant namų apstatymo prekių montavimo, įrankių bei įrangos nuomos paslaugas. 2015 m. įsigijusi platintoją „Interline Brands“, bendrovė „Home Depot“ pradėjo vykdyti techninės priežiūros, remonto ir eksploatavimo veiklą, kuri buvo išplėsta susijungus su „HD Supply“ (2020 m.). „Home Depot“ laikoma potencialiai pelninga investicija dėl kelių priežasčių – dominuojančios padėties mažmeninės prekybos namų apyvokos reikmenimis pramonėje, patrauklaus vertinimo ir gerų finansinių rodiklių. Būdama mažmeninės prekybos namų apyvokos reikmenimis lyderė, bendrovė užima reikšmingą padėtį rinkoje ir sudaro patrauklias investavimo galimybes, pagrįstas patraukliu vertinimu, gerais finansiniais rodikliais ir tvirtomis augimo perspektyvomis.
„Home Depot“ yra patraukli ilgalaikė investicija dėl savo įsitvirtinimo ir dominuojančio vaidmens mažmeninės prekybos namų apyvokos reikmenimis pramonėje. Bendrovės veiklos rezultatai, susiję su vertinimu ir pagrindiniais finansiniais rodikliais, įtikinamai pagrindžia jos investicinį patrauklumą. Dabartinis „Home Depot“ kainos ir pelno (P/E) santykis yra apie 18, t. y. gerokai mažesnis už penkerių metų vidurkį, todėl potencialiems investuotojams įmonės akcijos yra patrauklus variantas. Tuo pat metu patikima bendrovės veikla ir nuolatinis namų ūkio tobulinimo produktų poreikis suteikia tvirtą pagrindą būsimam augimui ir stabilumui.
Bendrovės įsipareigojimas grąžinti kapitalą akcininkams mokant dividendus ir atperkant akcijas dar labiau pabrėžia jos, kaip ilgalaikės investicijos, patrauklumą. Nuolatinis „Home Depot“ dividendų mokėjimas ir 14 metų trunkantis augimas rodo pastovų pelningumą ir įsipareigojimą investuotojams. Neseniai 10 % padidinti „Home Depot“ dividendai ir aktyviai vykdoma 15 mlrd. dolerių vertės akcijų supirkimo programa rodo vadovybės optimizmą dėl ateities. Fundamentinis potencialas iki didžiausios 360 USD tikslinės kainos.
4. Amazon.com (AMZN) bendrovė užsiima mažmenine plataus vartojimo prekių ir prenumeratos prekyba Amerikoje bei visame pasaulyje. Bendrovė veikia trijuose segmentuose: Šiaurės Amerikoje, tarptautinėje rinkoje ir „Amazon Web Services“ (AWS). „Amazon“ verslo padalinius sudaro du nesusiję verslai: mažmeninė prekyba ir debesų kompiuterija. Tačiau šie du verslai turi daug bendro ir gali būti labai naudingi dėl jų veiklos sverto. Kai verslas turi didelį veiklos svertą, svarbu, kad jis turėtų ilgalaikį TAM augimo potencialą ir patikimą kapitalo paskirstymą. Amazon.com vis dar turi didelį ilgalaikį rinkos augimo potencialą, o jai vadovauja gera vadovų komanda. Dvi pagrindinės bendrovės verslo linijos – mažmeninė prekyba ir debesų kompiuterija – turi bendrą bruožą: joms abiem gali būti naudinga maksimaliai padidinti veiklos svertą.
Veiklos svertą lemia sąnaudų struktūra, kurią daugiausia sudaro pastoviosios sąnaudos. Įmonė daug lėšų investavo į mažmenininkams skirtų prekių išpildymo centrų ir debesų verslui skirtų duomenų centrų statybą. Pandemijos metu „Amazon“ padidino savo išlaidas, o jos tinklai per tą laiką padvigubėjo. Kitas žingsnis – maksimaliai padidinti veiklos svertą optimizuojant tinklą, į kurį investuota. Taigi neseniai sumažėjusi akcijų kaina suteikia gerą investavimo galimybę ilgalaikiams investuotojams, atsižvelgiant į patrauklų bendrovės augimo potencialą ir konkurencinius pranašumus, pavyzdžiui, dideles patekimo į rinką kliūtis. Be to, tikėtina, kad „Amazon“ AWS debesų kompiuterijos padalinio sulėtėjimas netrukus pasieks žemiausią lygį. Per ateinančius 2 ketvirčius „Amazon Web Services“ pajamų mažėjimas pasieks žemiausią lygį, o generatyvinio dirbtinio intelekto pasirengimas paspartins atsigavimą. Maždaug 2022 m. rugpjūčio mėn. prasidėjo „Amazon“ debesų kompiuterijos klientų sąnaudų optimizavimas, todėl vis labiau tikėtina, kad šis procesas eina į pabaigą ir AWS galiausiai vėl pradės augti. Fundamentinis potencialas iki didžiausios tikslinės 220 JAV dolerių kainos.
5. „PayPal“ (PYPL) yra gerai žinoma technologijų bendrovė, teikianti skaitmeninių mokėjimų sprendimus tiek pardavėjams, tiek pirkėjams. Per savo platformą „PayPal“ jungia daugiau kaip 430 mln. aktyvių vartotojų 200 rinkų, naudodama įvairius mokėjimo sprendimus, tokius kaip „PayPal“, „Braintree“, „Venmo“, „PayPal Credit“, „PayPal Zettle“ ir kt. Nepaisant laikino e. prekybos augimo sulėtėjimo ir valdymo problemų, dėl kurių gerokai sumažėjo PYPL akcijų kaina ir atsirado puiki galimybė ilgalaikiams investuotojams, „PayPal“ išlieka stipria ir patikima bendrove.
„PayPal“ ekonominę įtaką lemia didžiulis tinklas, kurį sudaro daugiau nei 35 mln. prekybininkų ir 400 mln. vartotojų. Bendrovės patentuotos kasos, mokėjimų apdorojimo ir kitos prekybininkų paslaugos leidžia prekybininkams priimti mokėjimus įvairiais alternatyviais mokėjimo būdais, pirmiausia „PayPal“ skaitmeninėmis piniginėmis. Firminių internetinių atsiskaitymų rinkoje „PayPal“ pirmauja – jos paslaugomis naudojasi 35 mln. prekybininkų, įskaitant 80 % iš 1500 didžiausių JAV internetinių mažmenininkų.
Tikimasi, kad ateityje plėtojant „PayPal“ veiklą, jos augimas atitiks ilgalaikes e. prekybos tendencijas. Pasitelkdama įvairius segmentus ir „Venmo“, bendrovė stiprins savo dvipusį tinklinį ekonomikos ir verslo modelius, taip dar labiau sustiprindama savo pozicijas. Šiuo metu akcijos yra patraukli ilgalaikio investavimo galimybė. Fundamentinis potencialas, kurio vidutinė tikslinė kaina iš „Invest Banks“ yra 89,80 JAV dolerio, o didžiausia tikslinė kaina – 160 JAV dolerių.