Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
LukasJau ketverius metus keliones iš anksto planuojančių lietuvių skaičius išlieka stabilus. Šiuo metu 67 proc. žmonių keliones įsigyja likus 2 ir daugiau mėnesių iki išvykos, rodo „Tez Tour“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa.
„Keliautojai vėl drąsiai įsigyja keliones iš anksto: jie mėgsta susidėlioti metų planus, darbus, poilsio laiką, tad dažnai atostogomis pasirūpina iki kelionės likus ir 3-6 mėnesiams. Ši tendencija stebima ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje“, – statistiką apžvelgia Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Lietuviai atostogas planuoja ir prieš pusmetį
Lyginant su praėjusiais metais, nuo 18 iki 21 proc. padaugėjo respondentų, kurie savo kelionę įsigyja iki jos likus 3-6 mėnesiams, o tai rodo šiek tiek augančią išankstinio kelionės planavimo tendenciją.
Atlikto tyrimo duomenimis, kas ketvirtas apklausos dalyvis savo keliones įsigyja iki jos likus bent 2–3 mėnesiams, o vienas iš dešimties keliautojų atostogoms skiria itin daug dėmesio ir jas suplanuoja daugiau nei prieš pusę metų.
„Tokį išankstinį atostogų planavimo modelį dažniau renkasi šeimos su mokyklinio amžiaus vaikais, kurios gali keliauti tik per moksleivių atostogas“, – pastebi I. Aukštuolytė.
Atostogas planuoti paskutinę minutę – nepopuliaru
Atostogas paskutinę minutę planuojančių keliautojų skaičius neauga jau ketverius metus iš eilės – statistika atskleidžia, kad maždaug vienas iš šešių lietuvių kelione pasirūpina likus mažiau nei mėnesiui iki jos.
„Pandeminiais metais susiformavęs atostogų planavimo pobūdis kol kas keičiasi nedaug. Paskutinės minutės planuotojų skaičius ir toliau išlieka stabilus – 18 proc.“, – pristato I. Aukštuolytė.
Vertina galimybę sutaupyti
Apklausos duomenis patvirtina ir kelionių organizatorių statistika. Pasak jų, didžiausias keliautojų sujudimas būna vos startavus išankstiniams sezono pardavimams rugsėjo mėnesį ir sausį, vykstant kelionių mugei.
„Lietuvos keliautojai yra įgudę, nemaža dalis jų atostogauti į užsienį vyksta net kelis kartus per metus, tad jau žino, kada geriausias metas įsigyti kelionę. Vos prasidėjus naujo sezono pardavimams rugsėjį ir sausio mėnesį vykstančios turizmo šventės metu būna patraukliausi pasiūlymai. Šie laikotarpiai yra laukiamiausi keliautojų, kuomet jie itin aktyviai planuoja savo vasaros atostogas“, – kalba I. Aukštuolytė.
Kelionių organizatoriaus atstovė atkreipia dėmesį, kad planuoti keliones iš anksto verta ne tik dėl galimybės sutaupyti: „Keliones užsisakant iš anksto, pirkėjas turi galimybę rinktis iš plačiausio asortimento, rasti labiausiai lūkesčius atliepiantį pasiūlymą“.
Ieško patogiausio pirkimo būdo
Tyrimo statistika rodo, kad lietuviai nuolat ieško patogiausio būdo susiplanuoti atostogas: dažniau kelionė įsigyjama internetu (63 proc.), o ne apsilankius kelionių agentūroje gyvai (17 proc.).
„Stebėdami keliautojų įpročius ir įvertinę šią statistiką, siekiame pasiūlyti žmonėms kuo patogesnes sąlygas įsigyti kelionę. Vėl dalyvaujame virtualioje kelionių mugėje „Vivattur“, kuri prasidėjo šiandien, joje pasitarti dėl kelionės ir ją įsigyti galima nuotoliu, neišėjus iš namų“, – pasakoja I. Aukštuolytė.
Atostogauti negalima laukti – kur lietuviai deda kablelį?
Leo ir Bružas apsilankė prabangiojoje Sardinijoje: ar tikrai kavos puodelis čia kainuoja 30 eurų?
A. Bružas išbandė „Ferrari“ automobilį: „Įspūdinga, bet man labiau prie širdies „Bentley“ arba „Aston Martin“
Pirmą kartą Bodrume apsilankęs L. Pobedonoscevas pasileido plaukus: skrydis parasparniu, prabangi jachta ir jaudinanti delfinų terapija
Kelionių organizatoriai jau „ruošia roges žiemai“ – kas laukia turistų?
Ekonomistas atskleidė, kaip šiais metais keisis išlaidos kelionėms
Turizmo ekspertai prognozuoja aktyvų vasaros kelionių sezoną: ką verta žinoti planuojantiems keliones?
Turkijos turizmo atstovai pasiruošę naujam sezonui – kodėl jie taip laukia lietuvių?
Rekordiniai „Tez Tour“ metai: pajamos augo 12 proc., keliautojų skaičius – 6 proc.
El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi...
Šiandien, dieną prieš didžiausią Lietuvoje startuolių renginį „Startup Fair“, į Vilnių jau atvyko 250 investuotojų iš 15 pasaulio valstybių. Juos...
Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vystytoja „Eleport“ tęsia plėtrą Baltijos šalyse ir Lietuvoje atidaro keturias naujas įkrovimo lokacijas. Jos įrengtos strategiškai patogiose...
Vilniuje oficialiai pristatyta naujos kartos automobilių dalijimosi platforma „Woop Drive”, kurioje saugiai, greitai ir patogiai bus galima išsinuomoti ir išnuomoti...
Prie Baltijos šalyse pirmaujančios proptech (Property technology – išmaniosios technologijos skirtos nekilnojamam turtui) bendrovės „Flanco”, priklausančios „Tesonet” verslo akseleratoriaus ekosistemai,...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...