Sekite naujienas

Kelionės

67 proc. lietuvių keliones planuoja iš anksto, o ko nežino likusieji?

Paskelbta

-

Jau ketverius metus keliones iš anksto planuojančių lietuvių skaičius išlieka stabilus. Šiuo metu 67 proc. žmonių keliones įsigyja likus 2 ir daugiau mėnesių iki išvykos, rodo „Tez Tour“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa.

„Keliautojai vėl drąsiai įsigyja keliones iš anksto: jie mėgsta susidėlioti metų planus, darbus, poilsio laiką, tad dažnai atostogomis pasirūpina iki kelionės likus ir 3-6 mėnesiams. Ši tendencija stebima ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje“, – statistiką apžvelgia Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

Lietuviai atostogas planuoja ir prieš pusmetį

Lyginant su praėjusiais metais, nuo 18 iki 21 proc. padaugėjo respondentų, kurie savo kelionę įsigyja iki jos likus 3-6 mėnesiams, o tai rodo šiek tiek augančią išankstinio kelionės planavimo tendenciją.

Atlikto tyrimo duomenimis, kas ketvirtas apklausos dalyvis savo keliones įsigyja iki jos likus bent 2–3 mėnesiams, o vienas iš dešimties keliautojų atostogoms skiria itin daug dėmesio ir jas suplanuoja daugiau nei prieš pusę metų.

„Tokį išankstinį atostogų planavimo modelį dažniau renkasi šeimos su mokyklinio amžiaus vaikais, kurios gali keliauti tik per moksleivių atostogas“, – pastebi I. Aukštuolytė.

Atostogas planuoti paskutinę minutę – nepopuliaru

Atostogas paskutinę minutę planuojančių keliautojų skaičius neauga jau ketverius metus iš eilės – statistika atskleidžia, kad maždaug vienas iš šešių lietuvių kelione pasirūpina likus mažiau nei mėnesiui iki jos.

„Pandeminiais metais susiformavęs atostogų planavimo pobūdis kol kas keičiasi nedaug. Paskutinės minutės planuotojų skaičius ir toliau išlieka stabilus – 18 proc.“, – pristato I. Aukštuolytė.

Vertina galimybę sutaupyti

Apklausos duomenis patvirtina ir kelionių organizatorių statistika. Pasak jų, didžiausias keliautojų sujudimas būna vos startavus išankstiniams sezono pardavimams rugsėjo mėnesį ir sausį, vykstant kelionių mugei.

„Lietuvos keliautojai yra įgudę, nemaža dalis jų atostogauti į užsienį vyksta net kelis kartus per metus, tad jau žino, kada geriausias metas įsigyti kelionę. Vos prasidėjus naujo sezono pardavimams rugsėjį ir sausio mėnesį vykstančios turizmo šventės metu būna patraukliausi pasiūlymai. Šie laikotarpiai yra laukiamiausi keliautojų, kuomet jie itin aktyviai planuoja savo vasaros atostogas“, – kalba I. Aukštuolytė.

Kelionių organizatoriaus atstovė atkreipia dėmesį, kad planuoti keliones iš anksto verta ne tik dėl galimybės sutaupyti: „Keliones užsisakant iš anksto, pirkėjas turi galimybę rinktis iš plačiausio asortimento, rasti labiausiai lūkesčius atliepiantį pasiūlymą“.

Ieško patogiausio pirkimo būdo

Tyrimo statistika rodo, kad lietuviai nuolat ieško patogiausio būdo susiplanuoti atostogas: dažniau kelionė įsigyjama internetu (63 proc.), o ne apsilankius kelionių agentūroje gyvai (17 proc.).

„Stebėdami keliautojų įpročius ir įvertinę šią statistiką, siekiame pasiūlyti žmonėms kuo patogesnes sąlygas įsigyti kelionę. Vėl dalyvaujame virtualioje kelionių mugėje „Vivattur“, kuri prasidėjo šiandien, joje pasitarti dėl kelionės ir ją įsigyti galima nuotoliu, neišėjus iš namų“, – pasakoja I. Aukštuolytė.

Naujienos

Verslas11 val prieš

Vien nuolaidų per „Juodąjį penktadienį“ nebeužtenka: el. prekybininkai vis dažniau atsigręžia į daugiakanalę rinkodarą

El. laiškai, trumposios SMS žinutės, reklaminiai skydeliai – tik kelios priemonės, kurias taiko prekybininkai, norėdami pasiekti potencialius klientus. Kaip pastebi...

Verslas17 val prieš

„Investor Camp 2024“ į Vilnių pritraukė 250 investuotojų – nuo Amerikos iki Azijos

Šiandien, dieną prieš didžiausią Lietuvoje startuolių renginį „Startup Fair“, į Vilnių jau atvyko 250 investuotojų iš 15 pasaulio valstybių. Juos...

Verslas20 val prieš

„Eleport“ tinkle Lietuvoje – keturios naujos didelės galios elektromobilių įkrovimo lokacijos

Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros vystytoja „Eleport“ tęsia plėtrą Baltijos šalyse ir Lietuvoje atidaro keturias naujas įkrovimo lokacijas. Jos įrengtos strategiškai patogiose...

Verslas2 d. prieš

Lietuvoje veiklą pradeda unikali automobilių dalijimosi platforma „Woop Drive”

Vilniuje oficialiai pristatyta naujos kartos automobilių dalijimosi platforma „Woop Drive”, kurioje saugiai, greitai ir patogiai bus galima išsinuomoti ir išnuomoti...

Verslas2 d. prieš

„Trafi“ bendraįkūrėjas Martynas Gudonavičius jungiasi prie „Tesonet” portfolio įmonės „Flanco” ir tampa bendrasavininku

Prie Baltijos šalyse pirmaujančios proptech (Property technology – išmaniosios technologijos skirtos nekilnojamam turtui) bendrovės „Flanco”, priklausančios „Tesonet” verslo akseleratoriaus ekosistemai,...

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 savaitė prieš

Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“

Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai7 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |