Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Muzika – ne tik melodijos ir tekstai, bet ir būdas bendrauti, dalintis emocijomis bei kurti bendras patirtis. Tą primena ir Lietuvoje naujo koncertų formato „Red Bull Jukebox“ kūrėjai ir atlikėjai, siūlantys daugiau nei įprastą koncertą – žiūrovai čia galės patys spręsti, kokiu stiliumi bus perdainuojami jų mėgstami kūriniai.
Ar norėtumėt tapti koncerto bendrakūrėju?
Kovo 28 d. vyksiantis „Red Bull Jukebox“ renginys – dar ir proga žiūrovams pakreipti koncertą pagal savo pageidavimus, o jei tiksliau – tapti renginio režisieriais. Viskas paprasta: pirmiausia pasirenkate dainą iš atlikėjo repertuaro, tada balsuojate už jos atlikimo stilių ir tempą, o visa kita – jau atlikėjo kūrybinė laisvė. Toks formatas, kaip rodo tokių koncertų patirtis užsienyje, labiau įtraukia auditoriją, nes suteikia jai daugiau galios, o kartu padeda sukurti ryšį tarp klausytojų ir atlikėjų. Kūrybinė laisvė ir muzikiniai iššūkiai atveria erdvę spontaniškumui, o žiūrovai tampa svarbia renginio dalimi.
„Klausytojai gali išreikšti savo muzikinius norus, o kai jų pasirinkimai atliepiami, atsiranda tikras laimėjimo jausmas – juk norėta daina pasiekė sceną ir skamba taip, kaip buvo tikėtasi! Tai ne tik suteikia unikalią patirtį, bet ir dar labiau įtraukia į renginį“, – neabejoja viena iš renginio atlikėjų, dainininkė Ingrida Tamošaitienė – Ledi Ais.
Panašiai renginio idėją vertina ir atlikėja Simona Nainė: „Šis renginio modelis leidžia žiūrovams iš pasyvių klausytojų virsti aktyviais sprendimų priėmėjais“. O svarbiausia čia, anot S. Nainės, bus ne tai, kokiu stiliumi atliekamas kūrinys, bet kaip atlikėjas sugeba atskleisti jo esmę, kurti ryšį su publika ir perteikti emocijas.
Koncertas – kaip eksperimentas
Dar viena „Red Bull Jukebox“ koncerto žvaigždė, dainininkas Justinas Jarutis, šio renginio formatą giria kaip kūrybinį eksperimentą. „Man patinka netikėtumai, todėl su džiaugsmu laukiu renginio. Manau, kad visų svarbiausia yra suteikti gerą laiką klausytojams, o kartu ir patiems pasimėgauti procesu“, – sako atlikėjas.
Kalbėdamas apie savo kūrybos interpretavimą, J. Jarutis jaučiasi ramiai ir tikina pasitikintis kolegomis bei renginio organizatoriais: „Tai ne pirmas kartas, kai mano kūriniai interpretuojami kitaip. Tikiuosi, kad šis procesas bus malonus tiek man, tiek visiems dalyviams“.
Scenoje netrūks talentų
„Red Bull Jukebox“ renginį ves Mantas Stonkus, o klausytojų lūkesčius žada pildyti vienas ryškiausių Lietuvos elektroninės muzikos atlikėjų Jonas Nainys-Jovani. Scenoje pasirodys ir daugiau talentingų atlikėjų, kurie kartu su klausytojais kurs nepamirštamą vakarą, pripildytą muzikos eksperimentų ir naujų potyrių. Tarp jų – Jurijus Veklenko, S. Nainė, J. Jarutis, I. Tamošaitienė – Ledi Ais ir daugelis kitų.
Įsitraukti į būsimo koncerto kūrimą galima jau šiandien:
Dainos tempo pasirinkimas: https://www.instagram.com/reel/DEnAhIksyMv/?igsh=eTZpbHR5YThkbXVt.
Dainos stiliaus pasirinkimas: https://www.instagram.com/reel/DFF6LJKsIOc/?igsh=MXI1MW4zZGhheHV3MQ==.
Gyvos grupės pasirodymo pasirinkimas: https://www.balcia.lt/lt/app.
Dvi dainos, kurios skambės renginyje: https://www.redbull.com/lt-lt/events/red-bull-jukebox-vilnius/red-bull-jukebox-balsavimai
14 atlikėjų, viena scena – „Red Bull Jukebox“ žada nepamirštamą šou Vilniuje
Sukčiavimai plinta: LBA tyrimas atskleidė, kaip lengvai vartotojai tampa aukomis
Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos
Golfo ambasadoriumi tapęs J. Jarutis: tai seniai nebėra snobų sportas
Projekto „Once in Vilnius“ kampanijoje – A. Kriščiūno, B. Tiškevič, J. Jaručio ir kitų garsių vardų užfiksuotas Vilnius

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...