Sekite naujienas

Laisvalaikis

„Red Bull Jukebox“ keičia tradicinį koncertų formatą: klausytojai taps renginio režisieriais

L

Paskelbta

-

Muzika – ne tik melodijos ir tekstai, bet ir būdas bendrauti, dalintis emocijomis bei kurti bendras patirtis. Tą primena ir Lietuvoje naujo koncertų formato „Red Bull Jukebox“ kūrėjai ir atlikėjai, siūlantys daugiau nei įprastą koncertą – žiūrovai čia galės patys spręsti, kokiu stiliumi bus perdainuojami jų mėgstami kūriniai.

Reklama

Ar norėtumėt tapti koncerto bendrakūrėju?

Kovo 28 d. vyksiantis „Red Bull Jukebox“ renginys – dar ir proga žiūrovams pakreipti koncertą pagal savo pageidavimus, o jei tiksliau – tapti renginio režisieriais. Viskas paprasta: pirmiausia pasirenkate dainą iš atlikėjo repertuaro, tada balsuojate už jos atlikimo stilių ir tempą, o visa kita – jau atlikėjo kūrybinė laisvė. Toks formatas, kaip rodo tokių koncertų patirtis užsienyje, labiau įtraukia auditoriją, nes suteikia jai daugiau galios, o kartu padeda sukurti ryšį tarp klausytojų ir atlikėjų. Kūrybinė laisvė ir muzikiniai iššūkiai atveria erdvę spontaniškumui, o žiūrovai tampa svarbia renginio dalimi.

„Klausytojai gali išreikšti savo muzikinius norus, o kai jų pasirinkimai atliepiami, atsiranda tikras laimėjimo jausmas – juk norėta daina pasiekė sceną ir skamba taip, kaip buvo tikėtasi! Tai ne tik suteikia unikalią patirtį, bet ir dar labiau įtraukia į renginį“, – neabejoja viena iš renginio atlikėjų, dainininkė Ingrida Tamošaitienė – Ledi Ais.

Panašiai renginio idėją vertina ir atlikėja Simona Nainė: „Šis renginio modelis leidžia žiūrovams iš pasyvių klausytojų virsti aktyviais sprendimų priėmėjais“. O svarbiausia čia, anot S. Nainės, bus ne tai, kokiu stiliumi atliekamas kūrinys, bet kaip atlikėjas sugeba atskleisti jo esmę, kurti ryšį su publika ir perteikti emocijas.

Koncertas – kaip eksperimentas

Dar viena „Red Bull Jukebox“ koncerto žvaigždė, dainininkas Justinas Jarutis, šio renginio formatą giria kaip kūrybinį eksperimentą. „Man patinka netikėtumai, todėl su džiaugsmu laukiu renginio. Manau, kad visų svarbiausia yra suteikti gerą laiką klausytojams, o kartu ir patiems pasimėgauti procesu“, – sako atlikėjas.

Reklama

Kalbėdamas apie savo kūrybos interpretavimą, J. Jarutis jaučiasi ramiai ir tikina pasitikintis kolegomis bei renginio organizatoriais: „Tai ne pirmas kartas, kai mano kūriniai interpretuojami kitaip. Tikiuosi, kad šis procesas bus malonus tiek man, tiek visiems dalyviams“.

Scenoje netrūks talentų

„Red Bull Jukebox“ renginį ves Mantas Stonkus, o klausytojų lūkesčius žada pildyti vienas ryškiausių Lietuvos elektroninės muzikos atlikėjų Jonas Nainys-Jovani. Scenoje pasirodys ir daugiau talentingų atlikėjų, kurie kartu su klausytojais kurs nepamirštamą vakarą, pripildytą muzikos eksperimentų ir naujų potyrių. Tarp jų – Jurijus Veklenko, S. Nainė, J. Jarutis, I. Tamošaitienė – Ledi Ais ir daugelis kitų.

Įsitraukti į būsimo koncerto kūrimą galima jau šiandien:

Dainos tempo pasirinkimas: https://www.instagram.com/reel/DEnAhIksyMv/?igsh=eTZpbHR5YThkbXVt.

Dainos stiliaus pasirinkimas: https://www.instagram.com/reel/DFF6LJKsIOc/?igsh=MXI1MW4zZGhheHV3MQ==.

Gyvos grupės pasirodymo pasirinkimas: https://www.balcia.lt/lt/app.

Dvi dainos, kurios skambės renginyje: https://www.redbull.com/lt-lt/events/red-bull-jukebox-vilnius/red-bull-jukebox-balsavimai

Reklama

Naujienos

Verslas22 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |