Paskelbta
1 metai prieš-
Vaizdo žaidimai egzistuoja jau seniai, tačiau jų populiarumas išaugo tik pastaruoju metu. Vaizdo žaidimų kūrimas tapo sudėtingesnis, o vaizdo žaidimų vykdymo išlaidos dėl didesnio sudėtingumo labai išaugo. Štai keletas dalykų, kurie padėjo labai išaugti žaidimų pramonei.
Dalyvavimas technologijų pramonėje
Iš pradžių žaidimų pramonę skatino tik tradicinės žaidimų pramonės įmonės, tačiau dabar į žaidimų pramonę įsitraukė ir kitos technologijų bendrovės, pavyzdžiui, “Google” ir “Meta”. Dabar vaizdo žaidimai gali būti transliuojami taip pat, kaip ir dainos ar kiti vaizdo įrašai. Internete vyksta daugybė turnyrų, kurie išpopuliarėjo, nes vis daugiau žmonių naudojasi patogumu, kurį suteikia galimybė stebėti ir dalyvauti bet kur ir bet kada.
Xbox yra vienas populiariausių “Microsoft” sukurtų žaidimų transliavimo įrenginių. Prenumeratoriai bet kuriuo metu gali pasiekti “Xbox” žaidimus per savo įrenginius. Technologijų pramonė siekia, kad žmonės galėtų pasiekti bet kokius žaidimus ne tik per savo telefonus, bet net ir per kompiuterius.
Technologijų naujovės
Virtualioji realybė prasiskynė kelią į žaidimų pramonę, o bendrovės siekia pagerinti žaidimų priedų kokybę. Kalbant apie kitas pramogų formas, žaidimai aplenkė ir dar labiau pasistūmėjo į priekį pelnydami savo ištikimus sekėjus. Daugiau eksperimentuojama su valdymu, pavyzdžiui, į mechaniką įtraukiamas jutiklinis ekranas ir gestai, kurie galės priimti daugiau įvesties duomenų.
Internetinių kazino žaidimų naujovės užtikrino, kad daugiau žmonių gali dalyvauti savo pomėgiuose, nes jie uždirba pinigų, o ne tik dėl azarto. Yra programų ir internetinių žaidimų svetainių, pavyzdžiui, kazinonamas.com, kuriose galima susikurti paskyrą, su kuria galima žaisti. Jos siūlo tokias pačias premijas ir yra panašesnės į antžeminius kazino bei siūlo daugiau žaidimų.
Inovatyvi prekyba
Dauguma atributikos rūšių apima marškinėlių, kepuraičių, puodelių ir daug kitų dalykų dovanojimą, tačiau yra ir daugiau kūrybiškų naujovių, kurias sugalvojo žaidimų pramonė. Pavyzdžiui, paimkime “Microsoft” kompanijos “halo” seriją, kurioje, be televizijos serialo ir filmo, kuriame demonstruojamas žaidimas, naudojami romanai ir komiksai. Galbūt ji sukūrė tendenciją, kuria, mūsų manymu, gali sekti dauguma vaizdo žaidimų.
Didėja senovinių vaizdo žaidimų, kaip ir filmų, paklausa, ir tai yra geras būdas įtraukti ankstesnius žmones ir naująją žaidėjų kartą. Žaidimų bendrovės pasiūlė atnaujintą savo žaidimų versiją, taigi sukūrė gerą pajamų šaltinį anksčiau buvusioms pramonės šakoms.
Išplėsta demografinė rinka
Žaidimų rinkos demografija išsiplėtė, nes žaidžia daugiau žmonių, nepaisant jų amžiaus ir lyties. Aukščiausio lygio žaidėjai, kurie varžosi eksporto lygose, sulaukė pripažinimo, o daugiau žmonių prisijungė prie gerbėjų ir konkurentų. Dauguma gerbėjų dabar masiškai transliuoja žaidimus ir transliuoja save žaidžiančius, o tai leidžia jiems uždirbti daug pinigų, ir tai tapo dideliu šaltiniu, dėl kurio žmonės paverčia tai profesija.
Rekomendacijos šildytis gamtai draugiškesniu būdu nesuveikė, todėl nuo birželio pradžios Vilniuje įsigalios draudimas būstuose kūrenti anglį ir durpes. Tiems miesto...
„European Merchant Bank” („EMBank”) suteikė 1 mln. 981 tūkst. eurų investicinį kreditą buvusio viešbučio „Magnus Hotel” rekonstrukcijai Kaune. Šių metų...
Remiantis Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, iki 2050 m. apie 2,5 mlrd. žmonių visame pasaulyje susidurs su tam tikro lygmens...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...