Paskelbta
1 metai prieš-
Dabar žiūrėdami „TikTok“ turinį matome tik platformos kūrėjų vaizdo įrašus, bet tai netrukus pasikeis – Lietuvoje atsiras ir reklaminis turinys. Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, „TikTok“ platforma suteikia reklamos galimybes daugelyje užsienio šalių, o dabar ši paslauga bus prieinama ir Lietuvoje. Anot ekspertės, tai naudotojams suteiks galimybių matyti aktualius pasiūlymus – lietuviai noriai apsiperka pagal internete pamatytas reklamas. „TikTok“ kviečia verslą reklamuoti savo paieškos sistemoje
Sraute atsiras reklamų
Pasak J. Talačkienės, „TikTok“ savo reklamos galimybes Europoje pradėjo testuoti dar 2020 metais. Reklaminį turinį platformoje jau galėjo matyti Lenkijos, Prancūzijos, Vokietijos, Belgijos, Austrijos, Danijos ir kitų šalių gyventojai.
„Lietuvoje iki dabar galimybės reklamuotis „TikTok“ nebuvo. Tai reiškia, kad perjunginėdami vaizdo įrašus, naudotojai mato tik kūrėjų sukurtą turinį. Jau visai netrukus šį turinį papildys ir reklamos – tarp vaizdo įrašų pasirodys ir įvairias prekes ar paslaugas reklamuojantis turinys. Tai atrodys panašiai, kaip lankantis „Facebook“ ar „Instagram“, kurių sraute taip pat yra reklaminio turinio“, – paaiškina J. Talačkienė. Atkūrus eismą Geležinkelio gatve, laidojimo namai „Ramybės takas“ paslaugas teikia be trikdžių ir atsinaujinę
Statistikos tinklalapio „Statista“ šių metų duomenimis, visame pasaulyje „TikTok“ platforma reguliariai naudojasi apie 1,5 milijardo žmonių. Tai viena daugiausiai vartotojų turinčių socialinių platformų. „Tele2“ šiemet atliktas socialinių tinklų tyrimas* parodė, kad Lietuvoje „TikTok“ įvairiu dažnumu naudojasi 35 proc. gyventojų.
Padės pasiekti jauną auditoriją
„Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės teigimu, šis pokytis turės įtakos ir programėlės naudotojams, ir verslams. Pastariesiems tokiu būdu taps lengviau pasiekti jaunosios kartos auditoriją, kuri kitais socialiniais tinklais naudojasi rečiau. Paieškos evoliucija
„Iki šiol pasiekti jaunimą „TikTok“ platformoje buvo galima tik sukūrus prekės ženklo profilį ir įkeliant savo organinį turinį be galimybės reklamuotis. Tai taps galimybe verslams didinti savo klientų bazę, komunikuoti su tikrai suinteresuotais vartotojais, pasiekti tikslinę auditoriją ir gerinti rezultatus“, – sako J. Talačkienė.
„TikTok“ programėlės naudotojams reklamos gali padėti atrasti prekių ir paslaugų, atitinkančių pomėgius. Platformos algoritmas įvertina, kokį turinį žmogus labiausiai mėgsta ir pagal tai priskiria personalizuotas reklamas. 2025-ųjų technologijų tendencijos
„Nors gali atrodyti, kad reklamos tik erzina, iš tiesų Lietuvos gyventojams jos aktualios. „Tele2“ atliktas tyrimas parodė, kad socialiniuose tinkluose matomos reklamos paskatina žmones įsigyti prekes ir paslaugas. Trečdalis (33 proc.) apklaustųjų teigia, kad pirko prekę ar paslaugą pagal soc. tinkluose matytą reklamą 1–2 kartus ar dar net dažniau“, – pastebi J. Talačkienė.
Senjorai – lengvas grobis internete? Ekspertas patarė, kaip apsaugoti artimuosius
Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
Greitas gali tapti dar greitesnis? Patarė, kaip „paturbinti“ savo „Wi-Fi“ prasidėjus darbų ir mokslų sezonui
„Tele2“ pristato naują produktą: aktualu keliaujantiems
„Tele2“ pradeda išankstinę prekybą „iPhone 17“
Spalio 10-ąją – penktoji nacionalinė akcija „Žalia šviesa gyvenimui“ Lietuvoje: ką verta žinoti?
„Tele2“ planuoja įsigyti „Iterato“ verslo dalį
Arnoldas Lukošius: „Sukčiai pelnosi iš jūsų nelaimės – ko nedaryti, jei praradote telefoną“
Šis „YouTube“ kanalas – tarp žiūrimiausių Lietuvoje: karaliauja jaunimas
Viena lyderiaujančių Lietuvos alternatyvaus finansavimo lizingo bendrovių „Orion Leasing“ keičia savo pavadinimą į „Own Leasing“, o įmonės steigėjas Laimonas Belickas investuoja į akcijų dalies bendrovėje...
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Vos po kelių mėnesių laukia ypač svarbus pokytis – galimybė pasitraukti iš antros pensijų pakopos ir atsiimti pensijų fonduose sukauptas...
Šiandien dauguma kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais, socialiniais tinklais ir kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, o jaunesnėms kartoms tai įprasta nuo vaikystės. Tačiau...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...