Sekite naujienas

Namams

„Smartecon“ pristato inovatyvią platformą privatiems namų ūkiams – „ELOS“

L

Paskelbta

-

Daugiau nei dešimties metų patirtį turinti saulės energetikos bendrovė „Smartecon“ sparčiai plečiasi ir pristato naują prekės ženklą privatiems namų ūkiams – „ELOS“. Tai inovatyvi platforma, norintiems gauti personalizuotą saulės elektrinės projektą.

Reklama

Ši platforma buvo sukurta gyventojų patogumui. Naudojant „ELOS“, kiekvienas gali greitai gauti personalizuotą saulės elektrinės sprendimą, kuris atitiks namų ūkio poreikius bei aplinkos sąlygas. Patikimumą užtikrina solidžią patirtį šioje rinkoje turinti įmonė „Smartecon“.

„Mūsų platforma „ELOS“ skatina didesnį atsinaujinančios energetikos rinkos skaidrumą. Taip pat ji padeda visiems norintiems lengvai ir greitai susikurti savo saulės elektrinės projektą – įvertina turimą lokaciją, stogo poziciją, padeda išsirinkti tinkamiausią įrangą bei užtikrina sklandų įrengimo procesą“, – sako „Smartecon“ vadovas Magno Kure.


Naujoji platforma „ELOS“ siūlo visą reikalingą pagalbą fiziniams asmenims. Pradedant pirminiu pasiūlymu internetinėje platformoje, tęsiant individualia konsultacija, nuosekliu ir patogiu bendravimu su „ELOS“ specialistais bei prijungimu prie tinklo. Įmonė renkasi patikimų ir ilgą laiką rinkoje esančių gamintojų įrangą – „Trina“, „Winaico“ ir „Sungrow“, kurie savo įrenginiams suteikia nuo 10 iki 30 metų garantijas.

„Gavę užklausą, platformoje sukursime individualią paskyrą, kurioje galėsite peržiūrėti savo saulės elektrinės projektą ir būsite informuoti apie pasikeitimus, galėsite siųsti žinutes ir patogiai bendrauti su „ELOS“ specialistais. Profesionalių montuotojų komanda pasirūpins sistemos pridavimu skirstomųjų tinklų operatoriui, paruoš įrenginius naudoti. Taip pat prijungsime prie nuotolinės stebėjimo sistemos, taip užtikrinant sklandų saulės elektrinės veikimą“, – pasakoja M. Kure.

Inovatyvų platformos sprendimą įgyvendino įmonė „Net Group“, kuri pasirūpino, kad naudotis platforma būtų ypač paprasta.

„Džiaugiamės, kad mūsų su „Smartecon“ sukurta platforma bus ne tik prasmingas, kasdienybę palengvinantis įrankis, bet ir įneš pokyčių rinkoje – suteiks klientui galimybę pačiam valdyti projekto eigą“, – dalijasi „Net Group“ komandos vadovas Carl-Robert Reidolf.

Inovatyvią platformą vartotojai gali išbandyti nemokamai, apsilankę tinklalapyje: elos.solar

Kokybiški sprendimai, patikima įranga

Reklama

Per vienuolika veiklos metų „Smartecon“ įgyvendino daugiau nei tūkstantį projektų įvairiose šalyse, projektų bendra vertė siekia per 50 mln. eurų, įrengta 80 MW saulės elektrinių.

Įmonė dirba su aukščiausios kokybės inverterių, baterijų sistemų ir elektromobilių įkrovimo stotelių gamintojais, naudoja patikimų gamintojų saulės modulius.

„Smartecon“ Estijoje veiklą pradėjo viena pirmujų, aktyviai dalyvavo saulės elektrinių plėtroje, padėjo kurti standartus, prisidėjo prie asociacijos steigimo. Tai davė rezultatų – Estija tapo viena iš lyderiaujančių rinkų saulės elektrą naudojančių valstybių.

Reklama

Naujienos

Verslas22 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas23 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas1 d. prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams1 d. prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |