Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
By
Roberta
Kauno technologijos universitetas (KTU) jau seniai užsitarnavo reputaciją kaip viena pirmaujančių aukštųjų mokyklų Lietuvoje. Siekdamas prisitaikyti prie šiuolaikinių iššūkių ir globalios švietimo rinkos, KTU marketingo strategijos akcentuoja inovacijas, bendradarbiavimą su verslu ir socialinį atsakingumą. Kokios yra pagrindinės šio universiteto marketingo kryptys ir kas lemia jo sėkmę?
KTU marketingas orientuojasi į kelis esminius aspektus: technologijų naudojimą, ryšių su pramone stiprinimą ir tvarumo skatinimą. Tai leidžia universiteto komandai efektyviai bendrauti su potencialiais studentais ir užtikrinti ilgalaikį įvaizdį tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
KTU aktyviai diegia naujas technologijas ne tik mokslo srityje, bet ir marketingo kampanijose. Tai apima skaitmenines platformas, virtualius renginius ir socialinius tinklus, kurie padeda pasiekti platesnę auditoriją. Internetinės parodos ir tiesioginės transliacijos suteikia studentams galimybę pažinti universiteto gyvenimą, studijų programas ir pažangiausias mokslinių tyrimų sritis.
KTU marketingo komanda užtikrina tvirtus ryšius su verslu, kad studentai turėtų galimybę atlikti praktiką ir rasti darbo vietas po studijų. Šis bendradarbiavimas ne tik stiprina universiteto pozicijas, bet ir suteikia studentams praktinių žinių, kurios padeda įgyti konkurencinį pranašumą darbo rinkoje. Universiteto partnerystės su įvairiomis įmonėmis taip pat prisideda prie jo prekinio ženklo žinomumo.
Universitetas aktyviai dalyvauja socialinėse ir ekologinėse iniciatyvose, siekdamas įrodyti, kad jis yra atsakingas ir ateities kartoms palankus. Marketingo kampanijos, kuriose pabrėžiamos tvarumo vertybės, ne tik pritraukia studentus, bet ir stiprina KTU įvaizdį kaip universiteto, kuris rūpinasi aplinka ir socialine atsakomybe.
Skaitmeninės priemonės tapo neatsiejama KTU marketingo dalimi. Universiteto socialinių tinklų paskyros ir internetinė svetainė leidžia tiesiogiai pasiekti auditoriją, informuoti apie studijų programas, renginius ir mokslo naujienas. Taip pat socialinė medija tampa puikia priemone universitetui bendrauti su būsimiems studentais ir jų tėvais.
KTU marketingo komanda nuolat įgyvendina kūrybingas ir inovatyvias kampanijas, kurios sulaukia teigiamų atsiliepimų tiek Lietuvoje, tiek tarptautiniu mastu. Viena iš tokių buvo kampanija „Mokykis ir keisk pasaulį“, kuri paskatino studentus ne tik rinktis universitetą, bet ir pabrėžė mokslinių tyrimų svarbą pasaulio problemų sprendimui.
KTU marketingas – tai apgalvota strategija, pagrįsta inovacijomis, technologijomis ir bendradarbiavimu su verslu. Universiteto gebėjimas prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir užmegzti ryšius su pasaulio švietimo bei verslo lyderiais užtikrina, kad KTU išlieka viena iš pirmaujančių institucijų tiek Lietuvoje, tiek tarptautinėje arenoje.

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Ar kada nors teko pastebėti, kad jūsų šuo, anksčiau energingai mojuodavęs uodega, pastaruoju metu vis dažniau renkasi tylą ir poilsį?...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
