Sekite naujienas

Paslaugos

Nebrangi išorinė komunikacija

Paskelbta

-

Išorinė komunikacija trumpai tariant – tai tikslingas bendravimas su klientu. Ko reikia, kad ji būtų sėkminga? „Klientą pritraukti vis sudėtingiau. Geriausiai pasiseks tiems, kurie turės nuoseklią strategiją, aiškų suvokimą, kas jų klientas, pažins jų poreikius ir kaip juos pasiekti bei su jais komunikuoti“, – sakė „Bzn Start“ žinių augančiam verslui įkūrėja Živilė Glaveckaitė.

Neseniai buvo užbaigtas augančio verslo forumas LOUNCH 2020, kuriame savo įžvalgomis apie verslą pandemijos metu dalinosi verslininkai, pardavimų ekspertai ir kiti specialistai. Pranešėjai atkreipė dėmesį į šiuo metu svarbius verslui dalykus, kaip gebėjimą keistis, savo kliento geresnį pažinimą ir teisingą išorinės komunikacijos pasirinkimą net ir su mažesniu finansų rezervu.

Pandemijos metu tapo akivaizdu, kad žmonės daugiau laiko praleidžia prie ekranų, keičiasi jų apsipirkimo įpročiai, todėl tikslinga skaitmeninė išorinė komunikacija gali padėti pasiekti potencialų klientą. Yra keletas būdų kaip ją vykdyti:

  1. a) per socialinius tinklus;
  2. b) reklamos užsakymą (Google Ads, Facebook, Istagram);
  3. c) per spaudos pranešimus;
  4. d) per naujienlaiškius.

Pakankamai nebrangus ir efektyvus būdas vystyti išorinę komunikaciją yra naujienlaiškių siuntimas.

Naujienlaiškių išorinės komunikacijos privalumai:

  • Pasiekiami tiesiogiai buvę klientai ir potencialūs pirkėjai.
  • Galima kurti nuoširdų ryšį ir stiprinti pasitikėjimą prekės ženklu.
  • Pasirinkus tinkamas naujienlaiškių siuntimo programas laiškų siuntimas greitas ir paprastas.
  • Maža kaina už galimybę pasiekti plačią tikslinę auditoriją.

Išorinė komunikacija per naujienlaiškius tampa patogi, greita ir efektyvi pasirinkus tinkamus įrankius. Vienas iš jų yra „Vivasend“ platforma internete. Šioje platformoje galima greitai valdyti didelius naujienlaiškių srautus bei matyti ataskaitas, kurios labai svarbios, norint geriau pažinti kliento pirkimo įpročius. Sėkminga komunikacija vykdoma ne tik per tiesioginį raginimą apsipirkti, bet ir sužadinant teigiamas kliento emocijas, reakcijas. Tai pavyksta pasiekti kuriant įdomų turinį su gražia vizualizacija. „Vivasend“ platformoje galima įkelti nuotraukas iš interneto svetainės ar atsiųsti kitus failus iš įvairių šaltinių vos keliais paspaudimais, todėl sukurti patrauklų turinį labai paprasta.

Taigi, klientui naršant internete pats laikas sukurti ir vystyti sklandžią išorinę komunikaciją.

 

Skaitykite
Reklama
Reklama

Naujienos

Reklama

Sekite naujienas

Video naujienos

Ekspertai

Verslo idėjos