Sekite naujienas

Prisistatome

Jolanta Viršilė: Getstyle.lt drabužių verslo subtilybės

Paskelbta

-

Lietuvoje drabužių versle yra didelė konkurencija, todėl galime surasti daug elektroninių, bei tradicinių parduotuvių siūlančių kokybiškus drabužius. Ar lengva pradėti tokį verslą? Kokie sunkumai jūsų laukia, jeigu nuspręsite atidaryti drabužių parduotuvę? Atsakyti į esminius klausimus padės elektroninės drabužių parduotuvės “Getstyle.lt” direktorė Jolanta Viršilė

Kada pradėjote veiklą? Kiek metų dirbate?

“Veikla buvo pradėta nuo el.parduotuvės Getstyle.lt 2007 metais, tai buvo viena iš pirmų drabužių ir avalynės el.parduotuvių Lietuvoje. Šiuo metu įmonė turi  dar 3 parduotuves: Emama.lt, Lietuviukas.lt, Papuosaluguru.lt”

Kokias prekes parduodate? Kas populiariausia Lietuvoje?

Getstyle.lt – parduoda drabužius, avalynę, aksesuarus vyrams, moterims, vaikams. Papuosaluguru.lt – bižuteriją. Emama.lt – prekes būsimoms mamoms, kūdikiams ir vaikams. Lietuviukas.lt  – prekes (drabužiai, avalynė, kosmetika, namų tekstilė), pagamintas Lietuvoje. Jau keletą metų pastebimą, kad pirkėjai labiausiai vertina kokybiškas prekes ir tik po to jie „žiūri“ į kainas.”

Ar teko versle susidurti su sunkumais? Kokios pagrindinės problemos?

“Su dideliais sunkumais susidurti neteko, tačiau, mano manymu, sunkiausia verslą yra pradėti, kadangi gauti finansavimą iš bankų, jeigu neturi asmeninio turto, beveik neįmanoma.”

Akimirka iš moterų ralio, kur „Getsyle“ buvo rėmėjais

Ar ieškote verslo partnerių, kurie galėtų jums tiekti produkciją? O gal jūs galite būti tiekėjais?

“Verslo partnerių ieškome nuolat ir taip, šiandien mes jau ir patys esame tiekėjais :)” – atsako Jolanta Viršilė. 

Ar vykdote veikla užsienyje? Jeigu taip kokiose valstybėse? Ar sunku pardavinėti užsieniečiams?

“Dvi parduotuvės vykdo veiklą Baltijos šalyse, Kroatijoje, Slovėnijoje, Slovakijoje. Mano nuomone parduoti tose šalyse yra lengviau, dėl to, kad nėra tokios konkurencijos, kaip Lietuvoje. Apsunkinanti aplinkybė yra prekių pristatymas, kuris nėra pigus.”

Ką patartumėte jauniems verslininkams? Kokių klaidų nereikėtų daryti?

„Nuoširdžiai patariu – niekada nenuleisti rankų! Ir kai kyla sunkumų ar abejonių – ieškoti pagalbos! Lietuvoje yra daug gerų žmonių, kurie gali padėti ir padeda. Aš pati esu ne kartą teikusi pagalbą pradedantiems verslininkams, be to mūsų įmonė dažnai remia įvairius renginius, nevyriausybines organizacijas ar krepšinio komandas. Taip pat yra įvairių nemokamų organizacijų, kuriose renkasi verslūs bendraminčiai, dalinasi savo patirtimis, vienas iš puikių pavyzdžių „Spiečius“ (https://www.verslilietuva.lt/paslaugos/spiecius/)“

Elektroninės prekybos verslas nėra toks paprastas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Pagrindiniai uždaviniai su kuriais susiduria jauni verslininkai, tai tinkamai išspręsti techninius elektroninio verslo klausimus. Kokią elektroninių parduotuvių sistema geriausia? Kaip tinkamai sugrupuoti prekes? Galiausiai kokios turi būti parduodamos produkcijos kainos. Logistika – tai dar viena sritis su kuria turėsite susidurti kurdami drabužių verslą. Aišku, vieni renkasi tradicinius prekybos būdus, kiti “online” prekyba. Kiekvienas pasirinktas variantas turi savų pliusų ir savų minusų. Elektroninė parduotuvė gali pasiekti tūkstančius klientų visoje Lietuvoje ar užsienyje, tuo tarpu tradicinė drabužių parduotuvė veikia lokalioje rinkoje. 

Tiems, kas galvoja apie elektroninės drabužių parduotuvės atidarymą rekomenduojame peržiūrėti kuo daugiau jau veikiančių elektroninių parduotuvių (drabužių parduotuvių katalogas: https://bilger.lt/drabuziai-internetu/) Taip geriau suprasite kaip pateikiamos prekės, kaip turi atrodyti internetinės parduotuvės dizainas, produktų atvaizdavimas. Vien Lietuvoje galima rasti kelis šimtus elektroninių parduotuvių, kurios siūlo įsigyti drabužius ar avalynę. Tiesa, kai kurie specializuojasi į moterišką auditoriją, sporto rūbų kategoriją. Koncentracija duoda pliusų, bet tuo pačiu ir sumažinate savo potencialių klientų ratą. Naujam verslui geriau orientuotis į didesnę auditoriją, nes taip greičiau pasieksite pirmuosius pardavimus. Po kurio laiko galima išminti tam tikras, mažą paklausą turinčias prekes.

 

Skaitykite
Reklama
Reklama

Naujienos

Reklama

Sekite naujienas

Video naujienos

Ekspertai

Verslo idėjos