Sekite naujienas

Reklama ir marketingas

Kaip kurti efektyvią reklamą ir didinti prekės ženklo matomumą? Nuo „TikTok“ tendencijų iki didelio populiarumo sulaukusios reklamos

Paskelbta

-

Prekės ženklo matomumą ir populiarumą lemia daugybė sudėtinių veiksmų, tačiau keli esminiai faktoriai gali pagerinti efektyvumo formulę. Prekės ženklo „Labas“ vadovė Kamilė Rimkutė dalijasi patarimais, kaip didinti prekės ženklo žinomumą pasitelkiant modernias technologijas ir patikimus įrankius.

Pasak jos, naujausia prekės ženklo „Labas“ reklama „Manifestuok ir laimėk“ sulaukė itin didelės sėkmės – tyrimas parodė, kad reklamą pastebėjo beveik 70 proc. Lietuvos gyventojų. K. Rimkutė dalijasi sėkmės istorija ir išskiria kelias pagrindines taisykles, kurios gali padėti didinti efektyvų prekės ženklo matomumą viešojoje erdvėje.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt


Rodykite savo identitetą

Reklama turi būti atpažįstama ir vartotojams asocijuotis būtent su reklamuojamu prekės ženklu. Nesvarbu ar tai skaitmeninė reklama, ar televizijos klipas, ar soc. tinklų reklama – ji turi patraukti auditorijos akį. Pasak specialistės, svarbi ne tik kūrybinė idėja, bet ir misija apgaubti žiūrovus prekės ženklo magija.

Prekės ženklo identiteto vizualioji pusė, archetipas ir vertybės yra tai, kas turi atsispindėti reklamoje. Vizualioji prekė ženklo pusė – tai dizaino sprendimai, logotipai, spalvos ir išskirtiniai bruožai, kaip komunikacijos platforma bei veikėjai.

Specialistė pataria nuolatos ieškoti būdų, kaip prekės ženklo identitetą integruoti kūrybiškai – pavyzdžiui, pasitelkiant originalius veikėjus, kurie nuosekliai pasirodys reklamoje. Pastarieji kuria vientisumą tarp reklamų ir žmonės gali atpažinti bei prisiminti kokio tai prekės ženklo reklama. Taip pat K. Rimkutė kviečia pasitelkti logotipo ikonografiją, kuri dizaino prasme stilizuoja reklaminį klipą.

„Kalbant apie mano darbo patirtį, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto atliktas reprezentatyvus išskirtinių prekės ženklo elementų tyrimas parodė stipriausius „Labas“ prekės ženklo elementus – tai geltona spalva, juoda juosta geltoname fone bei automobilis „Mustangas“. Geltoną spalvą ir juodą juostą geltoname fone „Labas“ prekės ženklui priskiria kas antras Lietuvos gyventojas, o „Mustangą“ –- net 40 proc. gyventojų“, – pasakoja K. Rimkutė.

Šio tyrimo rezultatai pagrindžia naudojamų priemonių efektyvumą ir išryškina stipriausius prekės ženklo elementus: „Manifestuok ir laimėk“ reklamoje „Labas“ identitetas buvo koduojamas per logotipo juostą, komunikacijos platformą ir veikėjus – Arną, geltonąjį „Mustangą“, šunį Skaitliuką, drabužius, aksesuarus bei makiažą. Reklamoje prekės ženklą identifikavo net 83 proc. tikslinės auditorijos žiūrovų, tai kur kas daugiau už bendrą rinkos vidurkį, kuris siekia 51 proc.“.

Pasitelkite analitinius įrankius

Šiuolaikinės technologijos suteikia galimybę išbandyti reklamos efektyvumą prieš ją paleidžiant į viešąją erdvę. Pavyzdžiui, lauko reklamos maketo efektyvumo testavimui galima pasitelkti vizualinės informacijos analizės programas, kuriose naudojami neuromokslų tyrimais paremti algoritmai. Jie imituoja žmogaus žvilgsnio į maketą pirmąsias sekundes ir atsižvelgia į regėjimo sistemai būdingus biologinius mechanizmus, kurie apdoroja vaizdinę informaciją.

„Minėtas įrankis išanalizuos ir parodys labiausiai matomas reklamos maketo zonas, naudojamų elementų įsidėmėjimą ir potencialią žmogaus žvilgsnio seką. Pagal šiuos kriterijus galite koreguoti maketą tol, kol jis pasieks optimaliausią ir kampanijai tinkamiausią versiją. Išsigryninus efektyvų maketą, belieka užtikrinti jo pozicionavimą geografiškai. Atsakykite į klausimą, kur dažniausiai galite atrasti savo auditoriją – ten ir atsidurkite“, – pataria ekspertė.


Koja kojon su naujovėmis

K. Rimkutė primena, kad prekės ženklo matomumą taip pat lemia nuolatinis naujausių tendencijų sekimas ir populiariausių platformų bei turinio jose analizavimas.

„Pasisekimo sulaukusi „Manifestuok ir laimėk“ reklama buvo kuriama atsižvelgiant į tikslinės auditorijos poreikius ir aktualijas. Stebėjome naujausias tendencijas, populiariausius video socialiniame tinkle „TikTok“. Sugalvojus kūrybinę idėją, kaip vieną iš šaltinių jos potencialui patikrinti pasirinkome būtent šio socialinio tinklo turinio analizę. Įvedę atitinkamus raktažodžius stebėjome, ar ši tendencija populiari jaunosios kartos tarpe.

Prieš kampanijos paleidimą matėme, kad grotažymė #manifestation turėjo net 30 mlrd. peržiūrų „TikTok“ socialiniame tinkle. Siekdami didesnio aiškumo ir suprantamumo ne tik „Gen Z“ kartos auditorijai, šalia žodžio „manifestuok“ pridėjome žodį „svajok“. Taip gimė kampanijos šūkis „Svajok, manifestuok ir laimėk kasdien“, – sėkmės istorija dalinasi specialistė.

Naujienos

Verslas19 val prieš

„Planas Chuliganas” tapo „Ignitis” klientų aptarnavimo partneriais

Laimėjęs viešą pirkimą teikti klientų aptarnavimo paslaugas, kontaktų centras „Planas Chuliganas” oficialiai tapo sumanių energetikos sprendimų bendrovės „Ignitis” klientų aptarnavimo...

Verslas19 val prieš

„Vienaragis vienaragyje”: „Saily” kūrėjų patarimai

Vykintas Maknickas,„Nord Security” produktų strategijos vadovas, dalinasi svarbiausiais patarimais, padėsiančiais kuriant naują produktą. 1. Sekti rinkos tendencijas „Nord Security” mes...

Verslas1 d. prieš

Priimtas Poveikio klimatui neutralizavo pramonės aktas: atvers naujas galimybės Lietuvos žaliosioms technologijoms

Šių metų balandžio 25 d. Europos Parlamentas priėmė Poveikio klimatui neutralizavimo pramonės aktą (angl. Net-Zero Industry Act – NZIA). Tikimasi,...

Startuoliai2 d. prieš

Startuoliai Lietuvoje: daugiausiai mokesčių sumokėjo „Nord Security“, didžiausias algas moka „Game Insight“, daugiausiai darbuotojų įdarbina „Vinted“

Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 91,5 mln. eurų mokesčių – 8 proc. daugiau nei prieš metus, tačiau...

Verslas2 d. prieš

Remigijus Pečiulis. Verslas internete – kaip sukurtą produktą apsaugoti nuo kopijavimo?

Šiais laikais, kai elektroninė prekyba vis labiau populiarėja, kone automatiškai daugėja ir produktų kopijavimo atvejų. Ypatingai tų, kurie yra gerai...

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |