Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
Roberta
Partizaninis marketingas (angl. „Guerrilla Marketing”) – tai kūrybingas ir nebrangus būdas pasiekti didelį poveikį ir pritraukti dėmesį su mažais resursais. Šis požiūris į marketingą remiasi inovatyviais metodais, kurie siekia sužadinti klientų susidomėjimą ir emocijas, pasitelkiant netradicinius ir dažnai šokiruojančius būdus. Partizaninis marketingas pirmiausia naudojamas mažose ir vidutinėse įmonėse, kurios neturi didelio biudžeto, tačiau nori išsiskirti rinkoje ir pasiekti greitus rezultatus.
Partizaninis marketingas remiasi idėja, kad mažos ir vidutinės įmonės gali pasiekti puikių rezultatų, neturėdamos didelio marketingo biudžeto. Tai marketingo forma, kurią sukūrė Jay Conrad Levinson 1984 metais, ir kuri tapo žinoma dėl savo sugebėjimo pasiekti didelį poveikį per kūrybiškumą ir netikėtus veiksmus. Partizaninis marketingas naudojamas, kai siekiama išsiskirti konkurencinėje aplinkoje, pasitelkiant originalias, bet mažas investicijas reikalaujančias idėjas.
Pagrindinė partizaninio marketingo idėja – mažos kainos metodai, kurie padeda sukurti ilgalaikį ir didelį poveikį, dažnai remiantis netikėtais ir žaismingais sprendimais.
Partizaninis marketingas pasižymi tam tikrais principais, kurie padeda sukurti efektyvias kampanijas:
Nors partizaninis marketingas dažniausiai siejamas su mažais verslais, jis taip pat gali būti naudojamas ir didelėms įmonėms. Keletas gerai žinomų pavyzdžių:
Partizaninis marketingas veikia dėl kelių svarbių priežasčių:
Norint įgyvendinti sėkmingą partizaninę kampaniją, reikia laikytis šių žingsnių:
Partizaninis marketingas – tai puikus būdas pasiekti didelį poveikį su mažais resursais. Kūrybiškumas, originalumas ir netikėtumas yra šio marketingo kampanijų kertiniai elementai. Tai gali būti labai veiksminga priemonė ne tik mažoms įmonėms, bet ir didelėms, jei tik jos pasirengusios rizikuoti ir išsiskirti rinkoje. Pasitelkdami šią strategiją, galite sukurti ne tik teigiamą prekių ženklo įvaizdį, bet ir stiprų emocinį ryšį su savo klientais.

Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...
Europos kelių transporto sektorius susiduria su struktūrine krize – šiandien Europoje trūksta daugiau nei 426 tūkst. vilkikų vairuotojų. Iki 2028...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
