Sekite naujienas

Renginiai

„Eurovizijos“ populiarumas Lietuvoje vėl nustebino: transliacijoms prireikė visų pajėgumų

L

Paskelbta

-

„Eurovizijos“ žiūrimumas Lietuvoje ir toliau muša rekordus. Jau rytoj daugelis stebės konkurso finalą, o antradienį nuskambėjęs pirmasis pusfinalis prie ekranų tradiciškai subūrė didžiulį žiūrovų skaičių ir maksimaliai išnaudojo internetinei transliacijai skirtus vietinius pajėgumus. „Telia“ duomenų centrų duomenys rodo, kad per Lietuvos atstovo pasirodymą srautas buvo toks didelis, jog transliacijoms netgi teko pasitelkti papildomus užsienio serverius.

Reklama

„Pirmasis „Eurovizijos“ pusfinalis buvo pažymėtas patekimu į finalą ne tik įspūdingai pasirodžiusiam Silvester Belt, bet ir internetinės transliacijos sklandumu besirūpinusiems LRT ir „Telia“ specialistams. Ypač didelis susidomėjimas šiuo dainų konkursu visada kelia iššūkį skaitmeninei infrastruktūrai, todėl dedame daug pastangų, kad vaizdas ekrane nenutrūktų blogiausiu metu. Laimė, „Eurovizijos“ pusfinalio žiūrimumo mastą prognozavome tinkamai ir buvome pasiruošę visiems įmanomiems scenarijams, tad žiūrovams teko „luktelėti“ tik pergalingo rezultato Lietuvai paskelbimo, o ne kol bus atstatyta nutrūkusi transliacija“, – teigia „Telia“ tinklo vadovas Arūnas Strolia.

Kaip ir galima tikėtis, LRT transliacijoms internete skirtų „Telia“ serverių apkrova pradėjo augti likus pusvalandžiui iki „Eurovizijos“ pusfinalio pradžios, o absoliutų piką pasiekė prieš pat Lietuvos atstovo pasirodymą – apie 22.20 val.

„Eurovizijos“ transliacijos srautas per portalą LRT.lt „Telia“ tinkle pasiekė net 164 Gb/s ribą. Tačiau lietuviai įrodė esantys tikrieji Eurovizijos fanai ir, pasibaigus mūsų šalies pasirodymui, transliacijos neišjungė. Srautas panašiame lygyje laikėsi iki pat pusfinalio pabaigos, po 24 val.“ – pažymi „Telia“ atstovas.

Siekiant atlaikyti tokias apkrovas, transliacijoms papildomai buvo pasitelkti ir užsienyje esantys serveriai. Bendrovė interneto turinį išsaugo įvairiose lokacijose visame pasaulyje, todėl reikalingus duomenis gali persiųsti iš to serverio, kuris yra arčiausiai vartotojo, ir taip turinį pateikti per trumpiausią laiką. Ši „Telia“ grupės naudojama paslauga pasitarnavo tiek šalies gyventojams, tiek užsienyje „Euroviziją“ žiūrintiems lietuviams, kuriems sumažėjo vaizdo vėlinimas ir internetinės transliacijos paleidimo trukmė.

Pasak A. Strolios, nepaisant didžiulių pusfinalio žiūrovų srautų, tai tebuvo savotiškas apšilimas. Beveik nėra abejonių, kad šeštadienį vyksiantis „Eurovizijos“ finalas, kuriame pasirodys ir Lietuvos atstovas, prie ekranų suburs dar daugiau žmonių, todėl „Telia“ nepraranda budrumo ir ruošiasi visiems įmanomiems scenarijams, kad mūsų šaliai pergalingų akimirkų neaptemdytų netikėta tamsa ekrane.

„Eurovizijos“ finalas – jau šį šeštadienį nuo 22 val. per LRT TELEVIZIJĄ ir portale LRT.lt.

Reklama

Reklama

Naujienos

Verslas12 val prieš

Nuo pandemijos iki šiandien: kaip kurjeriai tapo viena svarbiausių šiuolaikinio gyvenimo dalių

Be kurjerio profesijos šiandien sustotų ne tik elektroninė prekyba, bet ir didelė dalis šiuolaikinio žmogaus kasdienio gyvenimo – nuo internetinių...

Verslas18 val prieš

„Paysera“ klientų apsaugos strategija pasiteisino: leidimas įsigyti UAB „Finansinės paslaugos Contis“ užbaigia 165 tūkst. klientų kortelių gelbėjimo operaciją

Lietuvos bankas priėmė sprendimą neprieštarauti, kad „Paysera LT“, UAB įsigytų 100 proc. bendrovės „Finansinės paslaugos „Contis“ akcijų. Šis sprendimas žymi...

Technologijos22 val prieš

Pramogos keliasi į namus: kaip technologijos pakeitė žmonių laisvalaikį

Europos audiovizualinės observatorijos duomenimis, kino teatrų lankomumas Europoje per penkerius metus sumažėjo 24 proc. Viešos pramogos praranda populiarumą, nes vartotojai vis...

Renginiai2 d. prieš

Online renginys – Kaip automatizacija keičia verslo kasdienybę ir leidžia sutaupyti iki 80% laiko?

Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...

Verslas2 d. prieš

„Rimi Baltic“ investuoja 3 mln. eurų į naujos koncepcijos „Hypermarket“ parduotuves Baltijos šalyse, viena jų – Palangoje

Reaguodama į besikeičiančius pirkėjų įpročius ir augančius patogaus apsipirkimo lūkesčius Baltijos šalyse, „Rimi Baltic“ pradeda diegti naujos koncepcijos parduotuves. Viena...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |