Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasŠį penktadienį tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ paskelbė sparčiausiai augančias Europos įmonės. Tarp jų pateko ir Lietuvos startuolis „Omnisend“ – tai jau trečias kartas, kai įmonė susilaukia tokio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.
TOP1000 sąraše „Omnisend“ užima 270 vietą. 2021 m. įmonė buvo 87, prieš dvejus metus – 77 vietoje.
Pasak įmonės vadovo Ryčio Laurinavičiaus, pastarieji keleri metai priminė amerikietiškus kalnelius, tačiau surinkta profesionalų komanda užtikrino kuriamo produkto aktualumą ir augantį klientų ratą.
„Smarkiai ūgtelėjome COVID19 pandemijos metu, kai daugelyje pasaulio šalių buvo įvesti judėjimo apribojimai ir suklestėjo el. prekyba. Mūsų paslaugos tapo itin aktualios, nes vystome platformą, padedančią šiems verslams. Vėliau, el. prekybos augimui praradus audringą augimą, mes sugebėjome išlaikyti itin gerus plėtros rezultatus, visų pirma dėl to, kad fokusuojamės į klientui kuriamą vertę”, – teigia „Omnisend“ vadovas R. Laurinavičius.
Bendrovė vysto tiesioginės rinkodaros platformą, leidžiančią smulkiems ir vidutiniams verslams automatizuoti el. laiškų ir SMS siuntimą. Klientams suteikiama prieiga prie paprasto naudoti, daugelį integracijų su kitomis programomis turinčio ir efektyvią analizę siūlančio įrankio. Platforma naudojasi per 100 tūkst. el. prekybos verslų iš 130 šalių, dauguma klientų yra JAV.
„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Asociacija „Unicorns Lithuania“ šiemet „Omnisend“ įtraukė į perspektyviausių šalies startuolių 12-uką, 2022 m. įmonė pelnė „Metų startuolio“ titulą „Startup Lithuania“ ir Vilniaus miesto savivaldybės organizuojamuose apdovanojimuose.
JAV ir Lietuvoje biurus turinčioje įmonėje dirba beveik 200 žmonių. Pagrindiniai „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune. Lietuvoje esančios įmonės pajamos 2022 m. augo daugiau kaip 56 proc. iki beveik 21 mln. eurų, konsoliduotos visos grupės pajamos buvo 31 mln. eurų.
Steigiama organizacija „Švietimas numeris vienas“: tikslas – Lietuva švietimo lyderė Europoje
„Surfshark“ vėl pateko į „Financial Times“ 1000 sparčiausiai augančių Europos įmonių reitingą
Pavasaris žadina ne tik gamtą, bet ir pinigines: kovo 8-ąją pirkėjai šluoja el. parduotuves
Daugiakanalės rinkodaros sprendimai automobilių dalims – ne tik parduoda, bet ir saugo aplinką
Kaunas – dar kartą tarp Europos investicijų lyderių: reikšmingi įvertinimai prestižiniame „fDi Intelligence“ reitinge
Užtenka vos dienos: technologijų bendrovės atranda netikėtų būdų vartotojų patirčiai pagerinti
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Valentino diena – auksinė verslo galimybė, kurią daugelis vis dar praleidžia
Rytis Laurinavičius. Norite uždirbti daugiau? Investuokime į švietimą!
Sparčiai vystantis technologijoms ir skaitmenizacijai, Lietuvos viešojo sektoriaus organizacijos vis labiau priklauso nuo IT. Viešosios elektroninės paslaugos, duomenų bazės, dokumentų...
Nei vienas e. prekybos verslas negalėtų išgyventi be pastovaus pirkėjų srauto. Kita vertus, šiandieninė, nuolat besiplečianti rinka kelia nemažai iššūkių...
Vilniaus miestui augant, pastarąjį dešimtmetį ryškėja Bajorų potencialas. 2024 m. čia nupirkta net 136 proc. daugiau naujos statybos būstų nei...
Prenumeruojamos transliacijų platformos, tokios kaip „Spotify“ ir „Netflix“, vilioja ne tik milijonus vartotojų, bet ir kibernetinius nusikaltėlius. Sukčiai siekia perimti...
Vienos didžiausių šalies NT bendrovės „Darnu Group“ ant Neries kranto vystomu rajonu „Sakai“ aktyviai domisi ne tik potencialūs būstų pirkėjai...
Jei seniau trąšos ir pesticidai buvo vienos pagrindinių priemonių, naudojamų žemės ūkyje, greta jų vis dažniau pasitelkiamos natūralios, draugiškesnės aplinkai...
Seime svarstant pataisas, kuriomis siūloma įpareigoti elektrinių mikrojudumo priemonių – paspirtukų, dviračių ir kitų – vairuotojus dėvėti šalmus, kilo daug...
Kad ir kokį patiekalą su mėsa pasirinktumėte savo valgiaraščiui – sultingą kepsnį, sumuštinį, picą ar troškinį, jo skonį lemia ne...
Pastaraisiais metais augant vartotojų energetiniam raštingumui ir tobulėjant buities prietaisams su energijos vartojimą efektyvinti leidžiančiomis išmaniosiomis funkcijomis, didėja ir gyventojų...
Nuo šių metų pradžios mažmeninė dyzelino kaina gerokai šoktelėjo į viršų. Brangimo priežastis akivaizdi – reikšmingai padidėję akcizai. Tačiau viešoje...