Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
By
LukasSocializacijos programėlės „Joiner App“ įkūrėjai džiaugiasi per mėnesį išaugę 10 kartų, pritraukę per pusę milijono investicijų ir netrukus atversiantys naujas rinkas.
Prieš du mėnesius lietuvių startuolis „Joiner App“, sukūręs socializacijos programėlę, oficialiai startavo paleidimą Lietuvos rinkoje. Per šį laiką vartotojų skaičius iš tūkstančio išaugo iki daugiau nei 12 000, ir šiandien ruošiasi išeiti į naujas rinkas.
Socializacijos programėlės idėja kilo įkūrėjui Eduardui Titovui keliaujant karantino metu. Prasidėjus kelionių ribojimams, jis liko svetimoje šalyje ir pasijautė tikrai vienišo žmogaus kailyje. Jis sugalvojo sukurti įrankį, kuris padėtų susirasti veiklos ir kompanijos bet kuriame pasaulio kampelyje, o netrūkus idėja tapo kūnu.
„Ne paslaptis, jog kas penktas žmogus pasaulyje jaučiasi vienišas, ir, tyrimų duomenimis, tai stipriai veikia tiek psichologinę, tiek fizinę sveikatą. Lietuvoje vienišumas yra epideminio lygio. Tai yra ne tik vyresnio amžiaus žmonių, bet taip pat jaunų vyrų ir moterų problema. Siekiame tai pakeisti“, — komentuoja bendraįkūrėja, buvusi „Uber“ marketingo vadovė Baltijos šalyse Jūratė Plungytė, palaikiusi E. Titovo projektą nuo pat ištakų.
Startuolio įkūrėjai komandą laiko vienu iš svarbiausių sėkmės faktorių: kartu dirba buvęs pasaulinio lygio „Tinder“ monetizacijos ir „UX“ dizaino vadovas ir buvusi „Uber“ marketingo vadovė. Taip pat už rinkodarą atsako vienas garsiausių influencerių Lietuvoje.
Startuolio stambūs investuotojai – angelai iš Lietuvos, patarėjai rinkodaros klausimais ir daliniai investuotojai – „Ogilvy Vilnius“, juridiniais klausimais – „Motieka ir Audzevičius“.
Domina ne tik Europa, bet ir JAV
Pasak bendraįkūrėjos J. Plungytės, pritraukęs pusę milijono lietuviško kapitalo, startuolis greitai planuoja plėstis į naujas rinkas.
„Ruošiamės žengti į šalis, kuriose pagal statistiką yra daugiausia vienišumą jaučiančių žmonių. Tikime, jog vienatvė yra pagrindinė problema, kurią mūsų programėlė sėkmingai sprendžia“, — teigia pašnekovė.
Jos žodžius patvirtina programėlės naudotojų istorijos ir psichologų rekomendacijos. Aktyviausia vartotojų grupė – imigrantai, kuriems socializacijos naujoje šalyje klausimas yra aštriausias.
„Jūsų programėlė žiemą padėjo man kovoti su depresija“, — pasakoja 29-ių Anastasija, atvykusi į Lietuvą iš Ukrainos.
Įkūrėjų žodžiais, tokių istorijų yra tikrai nemažai, ir ne be reikalo – šiuo metu yra pernelyg sudėtinga kurti tikrąjį ryšį, kai socialinių tinklų ir pažinčių programėlių algoritmai skatina mus leisti laiką internete ir kurti bendravimo iliuziją.
„Augant žmonių sąmoningumui, greitų pažinčių programėlės tampa vis mažiau aktualios – žmonės nebebando jomis kompensuoti vienišumo ir tuštumos. Tai rodo ir statistika – jomis naudojasi vis mažiau jaunų moterų. Manome, kad ateityje pažinčių programėlių nebeliks visai ir džiaugiamės galėdami teikti alternatyvą – platformą, kuri leidžia kurti nuoširdžius ryšius, skatina gyvą bendravimą su žmonėmis ir daro juos ir tikrųjų laimingesniais“, — dalijasi J. Plungytė.
Stipriausi talentai
Vadovavęs „Tinder“ produktų dizainui ir monetizacijai Yaroslav Zubko iš Kalifornijos laikosi nuomonės, jog romantinių pažinčių programėlių industrija ateityje nebeaugs taip sparčiai. Jis pasirinko karjerą vystyti dirbant su startuoliu „Joiner App“.
„Kai startuolis pradėjo įgauti pagreitį, panorau, kad toks pat kokybiškas produktas, kuris padėtų žmonėms lengvai socializuotis, būtų prieinamas ir JAV“, — kalba Y. Zubko.
Jo nuomone, per didelis technologijų vartojimas bei virtualus bendravimas neigiamai veikia žmones, jų socialumą. Jei turime tikslą sutikti panašių vertybių žmogų bendravimui, draugystei, romantiškiems santykiams, geriau tai daryti akis į akį.
„Programėlė „Joiner App“ jau turi daug naudotojų, ji sparčiai auga, žmonės ją rekomenduoja vieni kitiems, vyksta tikrasis sniego gniūžtės efektas. Tokio produkto pristatymas JAV turi didžiulį potencialą. Tai programėlė, kuria lengva naudotis, nereikia atlikti daug veiksmų, kad atrastum bendraminčių ir sukurtum savo žmonių ratą bet kur pasaulyje. Šis produktas labai reikalingas. Ir manau, kad investuotojai tai irgi supranta. Džiaugiuosi, galėdamas prisidėti prie sukūrimo“, – kalba jis.
Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje užkūrė beprotišką vakarėlį 90-ųjų stiliumi: skamba legendinis „Happyendless“ hitas
Kaip formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį ir teigiamą reputaciją šiandien?
Sėkmės istorija: Kaip programėlė „Joiner App“ išaugo iki 30 000 pirmųjų naudotojų bene be reklamos biudžeto?
Kasdienybės dilemos: kas lemia vartotojo sprendimą?
Būti rimtu — lengviau nei prajuokinti mases: kaip humorą reklamose naudoti skoningai?
Karjerą lietuvių startuolyje pasirinkęs buvęs „Tinder” vyr. dizaineris: virtualios pažintys kelia stresą ir nusivylimą
„Pildyk“ atsinaujina: naujausioje reklamoje ir žymūs aktoriai, ir nauji siužeto vingiai
Globaliu projektu žadantis tapti „Joiner App“ skatina lietuvius keisti virtualų bendravimą gyvu
Lietuvių startuolis sukūrė programėlę, sprendžiančią vienatvės problemas
Telekomunikacines paslaugas Lietuvoje teikianti bendrovė UAB „Consilium optimum“, vartotojams žinoma kaip prekės ženklas „Fastlink“, pradeda platinti viešą 3 metų trukmės...
Lietuvių prekybos technologijų bendrovė „StrongPoint“ stiprina savo buvimą tarptautinėse rinkose ir pradeda bendradarbiauti su vienu iš didžiausių Jungtinės Karalystės mažmeninės...
Trečiąjį šių metų ketvirtį „European Merchant Bank” („EMBank”) grynasis pelnas augo beveik 2 kartus, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai....
Lietuvoje šiuo metu veikia apie 200 tūkst. įmonių, tačiau tik nedidelė dalis jų renkasi verslo paskolas. Daug dažniau verslas Lietuvoje...
Ekspertai teigia, jog klientų aptarnavimo srityje darbdaviai, norėdami išlaikyti darbuotojus, susiduria su vis daugiau iššūkių, tarp kurių bene svarbiausias –...
Prasidėjus žiemai, vairavimo sąlygos tampa vis sudėtingesnės, tačiau tinkamai pasiruošus ir laikantis tam tikrų taisyklių galima išvengti pavojų. Profesionalus lenktynininkas...
Kalėdiniai dovanų rinkiniai su gardžiais maisto produktais – patogus ir veiksmingas būdas įveikti dažnai nelengvą šventinio apsipirkimo užduotį, o praktiškos dovanos –...
Dr. Erika Vaiginienė, Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto docentė ir Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ metodologė Bet kurio...
Laikotarpis prieš Kalėdas – kupinas laukimo, dovanų paieškų bei nuolaidų medžioklės rūpesčių, tačiau tuo pačiu metu didesnę pavarą įjungia ir...