Paskelbta
1 metai prieš-
Prekių pristatymo startuolis „LastMile“ pernai gavo 11,85 mln. eurų pajamų ir pasiekė 252 tūkst. eurų bendrą pelną. Taip pat įmonė aktyviai plėtė paslaugų teikimo teritoriją, augino komandą ir investavo į pasirengimą vystyti programinės įrangos verslą, orientuotą į aukštesnę pridėtinę vertę.
„2023 metais pasiekėme svarbų tikslą – teigiamą bendro pelno maržą, kuri sudaro 2 proc. nuo pardavimų. Nors metai buvo pilni išbandymų, tačiau pardavimų sąnaudas pavyko išlaikyti stabilias – tokio paties lygio, kaip 2022 metais. Vartotojų tyrimas parodė, kad mūsų inovacijos yra patogios ir vertinamos labai palankiai. Tai skatina veržliau judėti pirmyn ir investuoti į naujus projektus bei plėsti komandą, kurią šiandien sudaro bemaž pusšimtis žmonių“, – sako Tadas Norušaitis, startuolio vadovas ir bendraįkūrėjas.
„LastMile“ duomenimis, penkerius metus veikiančio startuolio pajamos pernai sudarė 11,85 mln. eurų ir buvo 30 proc. didesnės negu užpernai. EBITDA išliko toks pats, nors įmonė pradėjo įgyvendinti investicijų į programinės įrangos verslą planą – investavo daugiau nei 500 tūkst. Eur. Verslo sąnaudos sudarė 1,74 mln. eurų. Verslo startuolis
Sėkmingai įgyvendinti projektai įkvepia naujus
T. Norušaitis atkreipia dėmesį, kad išlaikyti augimo pagreitį leidžia teigiamas valdžios institucijų požiūris į autonominių transporto priemonių diegimą ir noras bendradarbiauti operatyviai ruošiant teisinę bazę ateities projektams. Pasak jo, tai, kad Lietuva atsiveria naujovėms ir kuria palankią teisinę aplinką, rodo lyderystės kryptį. Vilniuje įgyvendinti „LastMile“ autonominių automobilių projektai atnešė vertingų įžvalgų tiek verslui, tiek reguliuotojams ir kitoms suinteresuotosioms šalims.
„LastMile“ vadovo teigimu, realiomis sąlygomis išbandyti sprendimai suteikia pagrindą toliau plėtoti esamas paslaugas ir kurti naujus produktus, kurie būtų konkurencingi pasaulio mastu ir orientuoti į aukštesnę pridėtinę vertę. Būtent tokiu produktu T. Norušaitis vadina programinės įrangos sprendimus, kuriuos verslo klientams užsienyje siūlo lietuviško startuolio komanda. Bendravimas su klientais ir partneriais JAV bei Europos šalyse rodo, jog Lietuvoje sukurti skaitmeniniai sprendimai turi paklausą ir padeda verslams įgyvendinti strategines elektroninės komercijos inovacijas. Startuolis „LastMile“ kartu su jį valdančia „Iki“ investuos į autonominių pristatymo automobilių bandymus Lietuvoje
Vienu iš pagrindinių įmonės sukurtos programinės įrangos privalumų T. Norušaitis įvardija tai, kad klientai gauna pilnus elektroninės komercijos sprendimus, tinkančius tiek mažam, tiek dideliam prekybininkui. „Tokių sprendimų poreikis rinkoje yra akivaizdus. Praėjusiais metais su mūsų programine įranga startavo projektai JAV ir Rumunijoje. Šiemet įgyvendiname projektus Austrijoje ir Vokietijoje, kur e-komercijos sprendimai gan sparčiai skinasi kelią“, – dalijasi T. Norušaitis.
80 procentų užsakymų – vos per 1 valandą
Bendrovės duomenimis, esminis verslo augimo variklis praėjusiais metais buvo „LastMile“ greito pristatymo į namus paslauga bei didėjanti registruotų vartotojų bazė, kuri Lietuvoje siekia daugiau nei 300 tūkstančių. „LastMile“ skelbia šventinio laikotarpio darbo laiką
Klientų pasirinkimai startuoliui ir toliau rodo kryptį, kokias paslaugas siūlyti ir vystyti yra perspektyviausia. Siekis patenkinti vartotojų poreikius padiktuoja ir atitinkamas programinės įrangos tobulinimo ir vystymo idėjas.
T. Norušaitis pastebi, kad tūkstančiams „LastMile“ klientų ypač patinka galimybė gauti pirkinius vos per 1 valandą, dėl to pastaraisiais metais platformos kūrėjai sukūrė eilę programinės įrangos patobulinimų.
Jis priduria, kad greito pristatymo paslauga tampa ryškiu „LastMile“ privalumu, kurį startuolis stiprina per visą savo penkerių metų istoriją. Šiandien net 80 proc. užsakymų sudaro tokie, kurie pristatomi vos per 1 valandą. „Vartotojai nebenori laukti ir iš anksto planuoti pirkinių. Žmonės renkasi greitį ir „čia ir dabar“ galimybę. Todėl 1 valandos pristatymas Lietuvoje taip sparčiai populiarėja“, – dalijasi T. Norušaitis.
Šiuo metu „LastMile“ pristatymo į namus paslaugą siūlo penkiuose didžiausiuose miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje). Atsiėmimo paslaugas teikia ir Alytuje, Utenoje, Ukmergėje, Kėdainiuose, Tauragėje, Marijampolėje bei kituose miestuose. Tadas Norušaitis: „Bene kiekvieno startuolio tikslas – augimas, kurio mes ir siekiame“
Pirkėjai gali rinktis produktus iš daugiau nei 50 partnerių parduotuvių, tarp kurių – prekybos tinklas „Iki“, „Promo Cash&Carry“, „Cascada“, „Livin“, „Vaga“, „Krispo“, „Rolando daržovės“, „Mėsos broliai“ ir dešimtys kitų. Asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 70 tūkst. prekių: kasdieniai ir gurmaniški maisto produktai, gėlės, knygos, kosmetika, prekės vaikams, augintiniams ir kt.
Prekių pristatymo startuolis „LastMile“ priklauso prekybos tinklui „Iki“, kartu jie yra dalis tarptautinės „Rewe“ grupės, dirbančios 21 Europos šalyje ir turinčiai daugiau nei 384 tūkst. darbuotojų.
Vėl atidaryta išskirtinė, viena didžiausių „Iki“ parduotuvių Vilniuje – ketvirtadienio rytą plūdo minios
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
Kas įkvepia stipriausius? TOP 10 marketingo vadovai atskleidė, kokiais principais ir vertybėmis jie vadovaujasi siekdami tikslų
„Iki“ siūlo darbą mėgstantiems greitį ir technologijas: užsidirbk ir gauk papildomas naudas nenuobodžiaujant
„Iki“ skelbia, kur bus galima apsipirkti ir sausio 1-ąją: budinčios parduotuvės – daugiau nei 15-oje Lietuvos miestų
Kada per žiemos šventes bus galima gauti pirkinių į namus? „LastMile“ skelbia darbo laiką
„IKI Lietuva“ stiprina el. prekybos verslą: startuolio sukurtas programinės įrangos verslas parduotas „REWE group“, įsteigta nauja įmonė
„Iki“ toliau plečiasi: sparčiai augančiame Vilniaus rajone atidarė naują didžiausio formato parduotuvę
Vienos iš Europos prekybos lyderių „Rewe“ grupės akys toliau krypsta į Lietuvą: kartu su „Iki“ surengė specialiai startuoliams skirtą renginį
Per pastaruosius metus influencerių rinkodara iš paprasto turinio kūrimo tapo vienu efektyviausių būdų pasiekti auditoriją. Tačiau „Black Friday“ laikotarpiu ši komunikacijos priemonė įgauna visai kitą prasmę. Tai...
Estijoje įsikūrusi tarptautinė viešbučių grupė „Legend Hotels“ žengia į Lietuvą ir tampa naujuoju žinomo viešbučio „Novotel Vilnius Centre“ operatoriumi. Tai...
Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ toliau efektyvina veiklą ir keičia įmonės valdymo struktūrą. Nuo lapkričio 1 d. įmonė sujungs technologijų ir...
Perdegimas nėra tik madingas žodis – tai realybė, su kuria susiduria vis daugiau darbuotojų. Draudimo bendrovės BTA duomenimis, psichikos sveikatos...
Nekilnojamojo turto (NT) vystymo bendrovė „Formo“ susitarė su banku „Bigbank“ dėl 12 mln. eurų finansavimo, skirto moderniam gyvenamajam NT projektui „Astronomijos...
Ruduo įprastai asocijuojasi su jaukumu, ramybe ir gamtos grožiu, tačiau vairuotojams šis sezonas neretai tampa rimtu išbandymu. Kasdienėse kelionėse slypi...
Siekiant sumažinti kainų atotrūkį su Lenkija ir paskatinti vežėjus degalus vėl pirkti Lietuvoje, ekspertai siūlo nustatyti konkurencingą dyzelino akcizą, kuris galėtų...
Atrodo, stabdymas – paprastas veiksmas: pamatei kliūtį, paspaudei pedalą, automobilis sustojo. Tačiau realybėje viskas kur kas sudėtingiau. Reakcijos laikas, kelio...
Gyvūno auginimas visada palieka ekologinį pėdsaką, bet mes galime jį sumažinti savo sąmoningais pasirinkimais. Ne tik švaresnė aplinka, bet ir...
Antradienį, spalio 7 d., visoje Lietuvoje vyks Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos (GPIS) patikrinimas – nuo 11 val. 52 min....