Sekite naujienas

Startuoliai

Danijos startuolis „JumpStory“ savo platformai „Netflix of images“ surinko daugiau nei 2,8 mln

Paskelbta

-

Gerindama prieigą prie aukštos kokybės ir našių vaizdų internete, Danijos startuolis JumpStory surinko naują milijono eurų investiciją, kurios bendras finansavimas viršija 2,8 mln.

Tęsdama spartų augimo tempą, JumpStory ką tik investavo į savo novatorišką platformą, suteikiančią lengvą prieigą prie didelio našumo vaizdų. Pranešama, kad nuotraukų pramonė kasmet verta apie 5 milijardus dolerių, o „JumpStory“ trikdo rinką.

Reklama:

Nauji investuotojai yra „Ruby on Rails“ kūrėjas Davidas Heinemeieris Hanssonas, kuris taip pat yra „Basecamp“ įkūrėjas, ir Joergenas Bardenflethas, buvęs „Microsoft“ generalinis direktorius iš skandinavų.

2018 m. Jonathano Lowo ir Anderso Thiimo įkurta „JumpStory“ sukūrė platformą, kuri perima tokias kaip „Getty Images“ ir „Shutterstock“. Tai daro pirmenybę teikdama autentiškiems ir didelio našumo vaizdams ir plėtodama verslo modelius panašiai kaip „Netflix“.

Jonathanas Lowas pakomentavo: „Mes labai didžiuojamės ir džiaugiamės, kad Davidas nusprendė įšokti į laivą. Norime pakeisti nuotraukų pasaulį ir padaryti jį daug paprastesnį, skaidresnį ir autentiškesnį. Nuotraukų pramonė per metus apyvartoje viršija 5 milijardus dolerių, tačiau tuo pat metu manome, kad ši pramonė yra labai negerai. Pavyzdžiui, visi sūrūs atsarginiai vaizdai; sudėtingos licencijavimo sąlygos ir didelės kainos“.

Paleidimas supaprastino kainodarą ir licencijavimą, kad pasiūlytų prenumeratos pasiūlymą, panašų į populiarios srautinio perdavimo paslaugos pasiūlymą. Ji siūlo vieną paprastą licenciją ir neribotus atsisiuntimus už fiksuotą mėnesinę kainą – žaidimo keitiklį kiekvienam, susijusiam su turiniu. Kainos yra mažesnės nei 30 EUR per mėnesį ir leidžia neribotai atsisiųsti milijonus kuruotų ir autentiškų nuotraukų, vaizdo įrašų, piktogramų ir dirbtinio intelekto įrankių.

Pranešdama apie 230% metinį augimo tempą, „JumpStory“ patyrė įdomią kelionę, kai pasikeitė pramonė, kuri šiek tiek sustingo. Dabar bendrovė turi klientų, naudojančių platformą iš viso pasaulio, įskaitant tokius kaip APSIS, SEMrush ir Computerworld.

Be to, startuolio komandą sudaro nariai iš 8 skirtingų šalių. Šis naujas finansavimas paskatins įmonės augimą.

Andersas Thiimas paaiškino: „Šiuo metu JAV, Kanada, Australija ir JK yra didžiausios mūsų rinkos. Tačiau nuo pat pradžių mes su Jonathanu nusprendėme, kad norime išplėsti įmonę iš savo būstinės Danijoje. Manome, kad vietinės ekosistemos yra labai svarbios, nes kaip verslininkai norime grąžinti bendruomenes, iš kurių išaugome. Neplanuojame persikelti į Silicio slėnį.

Naujienos

Sekite naujienas

Video naujienos

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2022 | Kopijuoti draudžiama |