Sekite naujienas

Startuoliai

Ekvadoro mokėjimų infrastruktūros startuolis „Kushki“ surinko 100M USD ir jo vertė 1.5 milijardo dolerių

Paskelbta

-

Ekvadoro mokėjimų infrastruktūros bendrovė „Kushki“, pratęsdama savo B serijos etapą, surinko 100 mln. 2021 m. birželio mėn. startuolis surinko 86 mln. „Crunchbase“ duomenimis, nuo 2017 m. įkūrimo ji surinko beveik 200 mln.

Anot generalinio direktoriaus ir įkūrėjo Arono Schwarzkopfo, pratęsti pratęsimą, o ne naują raundą, buvo prasmingiau, nes tai buvo tie patys investuotojai, padvigubėję. Tarp šių rėmėjų yra „Kaszek Ventures“, „Clocktower Ventures“, „SoftBank Latin America Fund“ ir „DILA Capital“.

Reklama:

Paprasčiau tariant, „Kushki“ siekia padėti „LatAm“ įmonėms lengviau, pigiau ir saugiau siųsti ir gauti / apdoroti skaitmeninius mokėjimus. Konkrečiai, tai leidžia LatAm įmonėms priimti mokėjimus visame pasaulyje ir gauti pinigus savo vietine valiuta. Galutinis tikslas – padėti šioms įmonėms, pavyzdžiui, skaitmeniniams bankams, sparčiau augti internete ir paskatinti vartotojus priimti skaitmeninius mokėjimus. Tuo pačiu metu „Kushki“ tvirtina, kad jos infrastruktūra gali padėti padidinti priėmimo rodiklius ir sumažinti sukčiavimą.

Kalbant daugiau techninių dalykų, Kushki sukūrė API, kuri suteikia įmonėms galimybę bendrauti su „visa informacija“, kurios jiems reikia norint integruoti mokėjimo technologiją į savo verslą.

„Kushki“ turi „šimtus“ klientų, įskaitant „Telefónica“, „Claro“, „Credijusto“, Kolumbijos pristatymo pagal pareikalavimą vienaragį „Rappi“, „Santander“ ir kitus.

Nepaisant pasaulinio verslo sulėtėjimo ir sudėtingos makroaplinkos, mokėjimo infrastruktūra ir toliau buvo atspari, o „Kushki“ nėra išimtis. O ypač Lotynų Amerikoje, Schwarzkopf įsitikinimu, „tai labai žemos technologijos, paprastai labai fragmentuota ir nestandartizuota“.

„Nesakau, kad esame visiškai neatsparūs nuosmukiams, tačiau problema, kurią sprendžiame, šiuo metu yra tokia didelė, o tai, ką mums pavyko įveikti, yra tokia maža, palyginti su tuo“, – dėsto Schwarzkopfas. „LatAm problema yra tokia didelė, kad nepaisant to, ar NASDAQ kils, ar mažės, mokėjimai Lotynų Amerikoje ir toliau didės. Tai, ką mes statome, yra tarsi milžiniškas ramstis ne tik mums, bet ir kitoms įmonėms, kurios statosi ant mūsų.

Šiandien startuolis veikia penkiose šalyse: Ekvadore, Meksikoje, Peru, Kolumbijoje ir Čilėje. Jos komandą sudaro 750 darbuotojų, palyginti su kiek daugiau nei 100 2020 m. viduryje, 70 % gaminių ir inžinierių darbuotojų, o įmonės biurai yra visame pasaulyje, o darbuotojai yra JAV, Europoje, APAC ir Brazilijoje. Bendrovė planuoja panaudoti kapitalą visų pirma siekdama savo misijos sukurti „modernią mokėjimų infrastruktūrą Lotynų Amerikai, kuri palengvintų bet kokio tipo mokėjimo operacijas bet kurioje šalyje“.

„Manome, kad „Kushki“ dar tik pradeda savo misiją sujungti „LatAm“ su efektyviais skaitmeniniais mokėjimais“, – raštiškame pareiškime sakė „Kaszek“ vadovaujantis partneris Hernanas Kazahas. Pirmą kartą įmonė investavo į bendrovės A serijos etapą 2020 m. pradžioje.

Lotynų Amerikos startuoliai pastaraisiais metais sulaukė vis didesnio susidomėjimo ir rizikos dolerių. Tačiau vienas didžiausių skirtumų tarp startuolių regione ir JAV, Schwarzkopf nuomone, yra tas, kad Lotynų Amerikos startuoliai dažnai demonstruoja daug didesnį trauką nei jų kolegos iš užsienio, įvertinę žemesnius vertinimus.

„Daugelis mokėjimų įmonių Jungtinėse Valstijose turi nedidelę dalį mūsų pajamų, tačiau jų vertinimas yra nuo penkių iki dešimties kartų didesnis nei mes“, – sakė jis.

Dar praėjusį mėnesį San Paule įsikūrusi „Dock“, valdanti visą „LatAm“ mokėjimų ir skaitmeninės bankininkystės „platformą“, surinko 110 mln. 1,5 milijardo dolerių.

Naujienos

Sekite naujienas

Video naujienos

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2022 | Kopijuoti draudžiama |