Sekite naujienas

Startuoliai

„Nimbus“ pristato mažytį elektromobilio prototipą, kuris primena motociklą su stogu

Paskelbta

-

Bendroms elektroninių paspirtukų įmonėms įsiskverbus į miestus ir išaugus elektroninių dviračių pardavimui, mikromobilumas buvo pasiūlytas kaip panacėja, siekiant išgelbėti mus visus nuo blogo humoro ir sausakimšų gatvių, kurias sukelia dujas ryjantys automobiliai. Tačiau viena iš pagrindinių kliūčių prieš gerus ketinimus turinčius miesto gyventojus, kurie savo gremėzdiškas ir aplinkai nekenksmingas transporto priemones norėtų iškeisti į elektroninį dviratį ar motorolerį, išlieka: kas atsitiks, kai lyja?

„Nimbus“, Mičigano valstijoje įsikūręs elektrinių transporto priemonių startuolis, nori išspręsti šią problemą paprastu sprendimu: uždengti stogą.

Reklama:

Neseniai bendrovė slapta paleido savo Nimbus One prototipą – mažytį triratį elektromobilį, kuris „sujungia motociklo patogumą ir kainą su automobilio saugumu ir komfortu“.

Plona, į ankštį panaši transporto priemonė yra tik apie 2,75 pėdų pločio ir 7,5 pėdos ilgio, todėl Nimbus teigimu, ji yra nuo trijų iki penkių kartų mažesnė už kompaktišką automobilį – tuo geriau statyti automobilį ir važiuoti judriomis miesto gatvėmis. Jame taip pat yra vietos už vairuotojo sėdynės kitam keleiviui arba daiktams, pavyzdžiui, maisto prekių parduotuvėms, laikyti. Nong sakė, kad Nimbus galinėje sėdynėje bus ISOFIX taškai kūdikių kėdutėms.

Dėl patentuotos Nimbus pakreipimo technologijos transporto priemonė taip pat pasviro, kaip tai padarytų motociklas ar motoroleris.

„Paspirtukai yra įdomūs, tačiau jie taip pat yra pavojingi, tačiau jie pasvirę, todėl tai smagu“, –  sakė Nong, atkreipdamas dėmesį į priekinę „Nimbus“ oro pagalvę. „Mūsų transporto priemonė daro tą patį, bet tai atima įgūdžius. Kad mama galėtų įsėsti ir pradėti važiuoti. Ar jūs kada nors vairavote valtį? Važiuoja tarsi valtis. Pasukite į kairę ir jis pasisuka į kairę.

Pasak Nongo, „Nimbus One“ yra priskiriamas autociklui JAV, o tai reiškia, kad jis yra „geriausias iš abiejų pasaulių“.

„Mes neturime atlikti šių griežtų, labai brangių ir ilgų procesų, kad gautume savo transporto priemonių sertifikatus“, – sakė Nong. „Tačiau taip pat vairuotojams nereikia motociklo pažymėjimo, todėl visi, turintys automobilio teises, gali naudotis mūsų transporto priemone. Jie neprivalo dėvėti šalmo“.

Kadangi Nimbus yra skirtas važiuoti mieste, o ne greitkeliu, jo maksimalus greitis yra 50 mylių per valandą. Pasak bendrovės, jo 9 kWh baterija nuvažiuoja 93 mylias, o įkrovimo laikas yra 1,2 valandos naudojant 2 lygio įkroviklį arba 5,4 valandos naudojant buitinę elektrą. Ištraukus puslapį iš Gogoro knygos, Nimbus baterijos yra išimamos, keičiamos ir gali būti įkraunamos paties savininko namuose.

Minimalistiniame Nimbus One interjere yra ekranas, Bluetooth prijungti garsiakalbiai, elektra valdomi langai, greitas telefono įkroviklis, šildymas ir pasirenkamas oro kondicionierius. Anot bendrovės, transporto priemonėje taip pat yra įspėjimas apie priekinį susidūrimą, o papildomos funkcijos gali būti siunčiamos į transporto priemonę su atnaujinimais belaidžiu būdu.

Išankstiniai „Nimbus One“ užsakymai prasidėjo savaitgalį, o bandomieji važiavimai įmonių klientams bus pasiūlyti per mėnesį, sakė Nong, kuris pažymėjo, kad bendrovė ima 100 USD įmoką už kiekvieną užsakymą. Pačių transporto priemonių įsigijimas iš karto kainuos apie 9 980 USD, tačiau bendrovė taip pat ketina jas pasiūlyti kaip prenumeratos paslaugą už 200 USD per mėnesį.

„Nimbus“ tikisi, kad pirmieji pristatymai iš būsimų išankstinių užsakymų bus pristatyti trečiąjį 2023 m. ketvirtį, tačiau bendrovė dar nepasirinko savo pristatymo miesto. Nongas teigė, kad „Nimbus“ išleis po miestą, iš dalies tam, kad įmonė galėtų sukurti tinkamą garantinį aptarnavimą, kad prižiūrėtų transporto priemones kiekviename mieste jam augant.

Nong sako, kad nors jis tikisi, kad didžioji „Nimbus“ verslo dalis ateis iš tiesioginio pardavimo vartotojams, startuolis taip pat derasi su keliais bendrais mikromobilumo operatoriais, kitomis transporto priemonių dalijimosi programomis ir maisto bei bakalėjos prekių pristatymo įmonėmis. Visos transporto priemonės funkcijos, tokios kaip durų užraktai, elektra valdomi langai, garsiakalbiai ir net vairavimas, stabdymas ir automobilio greitis gali būti valdomos per Nimbus centrinį valdymo bloką ir pasiekiamos per API, todėl transporto priemonės puikiai suderinamos su transporto priemonių dalijimosi programa. Be to, su transporto priemone gali būti sumontuoti iki keturių keičiamų 2,2 kWh akumuliatorių blokų – ši funkcija gali sumažinti pridėtines išlaidas, susijusias su bendro transporto priemonių parko įkrovimu.

Žinoma, bet kurios transporto priemonės gamybos sąnaudos niekada nebuvo didesnės nei šiandien, todėl „Nimbus“ reikės dar kartą padidinti, kad jis būtų pradėtas gaminti. Startuolis nori surinkti 20 mln. USD nuosavo kapitalo ir 10 mln. USD skolų už savo A seriją, taip pat pritraukti klientą, kuris taip pat yra strateginis investuotojas.

Praėjusį rugpjūtį Nimbus uždarė 4,7 mln. JAV dolerių pardavimo etapą ir tikisi, kad investuotojai iš šio turo – Thiel Capital, JAM fondas, Conscience, Ponooc ir Gaingels – pateks į kitą etapą.

„Kadangi pragyvenimo išlaidos miestuose tampa nepakeliamos jauniems žmonėms ir jiems vis dažniau renkantis tvarią energiją, Nimbus suteiks jiems puikų abiejų dalykų derinį: įperkamą, lengvą, patogią elektrinę transporto priemonę, atitinkančią pagrindinius jų poreikius“, – sakė Jesse Michels. „TechCrunch“ sakė Thiel Capital investuotojas. „Žvelgiant iš rinkos perspektyvos, tai vienintelė elektromobilių įmonė, turinti 35 % maržą, kuri turėtų tobulėti didėjant mastui. Jis turi automobilio saugos profilį ir motociklo linksmumą bei judrumą. Ilgą laiką „Nimbus“ turėtų pakeisti mobilumą mieste ir padaryti tai, ką „Tesla“ daro aukščiausioje rinkoje, jaunesniems ir miestiečiams.

Naujienos

Sekite naujienas

Video naujienos

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2022 | Kopijuoti draudžiama |