Sekite naujienas

Startuoliai

Startuoliai pristatė naujas investavimo galimybes – „ant bangos“ naminių gyvūnėlių rinka

Paskelbta

-

Inovacijų agentūros „TechHub“ startuolių pre-akceleratoriaus absolventai investuotojams pristatė savo kuriamus produktus ir paslaugas. Inovatyvių technologijų pagalba jie siekia proveržio įvairiose srityse – nuo laisvalaikio, akvakultūros iki teisinių paslaugų. Tačiau dominavo naminiams gyvūnėliams skirti sprendimai.

Baigę trijų mėnesių trukmės intensyvią mentorystės programą „TechHub“ pre-akceleratoriuje, aštuoni perspektyvūs startuoliai iš jau 6-ojo ciklo prisistatė investuotojams „TechHub“ Demo Day #6“ renginyje. Renginyje išryškėjo pasikeitusios rinkų tendencijos.

Reklama:

„Praėjusiame cikle startuoliai daugiausia dėmesio skyrė sveikatos technologijoms. Nuslūgus pirminiam pandemijos šokui, šiandien aktualūs sprendimai aktyviam laisvalaikiui, psichologinei sveikatai, tvarumui. Tiek startuoliai, tiek investuotojai didelį potencialą mato naminių gyvūnėlių rinkoje – auga paklausa įvairioms paslaugoms ir produktams, kuriais šeimininkai nori lepinti savo augintinius“, – sako „TechHub“ vadovas Gediminas Rumšas.

Net du startuoliai, „doohoo“ ir „Opetly“, besiorientuojantys į naminių gyvūnėlių rinką, pateko į „TechHub“ top penketuką, kurį išrinko profesionalių investuotojų ir verslo plėtros specialistų komisija. Tarp geriausių – startuolis „AquaQLT“, sukūręs unikalų „krevečių bokštą“ (ang. Shrimp Tower), „Hoperfy“, siūlantis personalizuotus savaitgalio kelionių sprendimus bei „CarBroke“, vystantis internetinį įrankį, leidžiantį reikalauti kompensacijos už automobilio defektus. Puikiai pitch‘ų sesijoje pasirodė startuolis „Sponsheep“, sukūręs platformą, padedančią renginiams pritraukti rėmėjų, „Meetelp“, kurio sprendimas padeda klientui susirasti jo poreikius atitinkantį psichologą bei „AUTOR“, sukūręs turinio rengimo (ang. copyright) valdymo ir apskaitos sistemą.

Penki investuotojų favoritai

Spurgos, ledai ar netgi alus, skirtas šunims, gimtadienio dovanėlės ar kiti netikėti siurprizai augintiniams – tokius originalius sprendimus siūlo startuolis „doohoo“. Dviejų seserų sukurtas verslas, pradžioje orientuotas į šunų augintojus, sparčiai plečiasi, jau pristatyti nauji produktai, skirti katėms, o įkūrėjos planuoja tolimesnę plėtrą į užsienio rinkas. Tam išnaudos ir vieną iš „TechHub“ prizų – ko-finansavimą pre-akceleravimo programai pasirinktoje ES šalyje.

„Planuojame vykti į akceleratorių vienoje iš Beniliukso šalių arba Prancūzijoje. Ateityje norime plėstis į šias rinkas, tad, manome, kad toks žingsnis būtų protingiausias“, – planais dalijasi „doohoo“ bendraįkūrėja Aigustė Sakalauskienė.

„Opetly“ padeda augintinių šeimininkams lengvai ir greitai rezervuoti apsilankymą pas naminių gyvūnėlių kirpėją. Internetinis įrankis leidžia rasti tinkamą profesionalą, rezervuoti laiką, atlikti išankstinį mokėjimą, sukurti savo augintinio portfolio, rašyti atsiliepimus ir tiesiogiai bendrauti su kirpėju. Tuo tarpu kirpėjams įrankis padeda organizuoti savo darbą, reklamuoti paslaugas, bendrauti su klientais bei sekti rezultatus.

„Didžiuojamės, kad per šį laikotarpį grožio salonų skaičių padidinome nuo 0 iki 200. Užsakymo paslaugą naminių gyvūnėlių savininkams padarysime kaip niekada intuityvią“, – sako Augmantas Pinčius, „Opetly“ verslo plėtros vadovas.

Natūralioje gamtoje gaudomos krevetės – nykstantis resursas, o industrinis krevečių auginimas kenkia aplinkai. „AquaQLT“ sukūrė unikalią patentuotą technologiją, pavadintą „Shrimp Tower“ – tai daugiasluoksnė krevečių talpyklą su maitinimo sistema. Ji užima mažiau žemės ploto, lyginant su standartinėmis vienasluoksnėmis talpyklomis, ir leidžia sutapyti net iki 40 proc. pradinių investicijų krevečių fermos infrastruktūros įrengimui. Per metus galima gauti 25 tonas baltųjų krevečių produkcijos.

„Patekimas į top 5 atnešė mums daug motyvacijos toliau judėti pirmyn ir siekti savo užsibrėžtų technologijos komercializavimo tikslų“, –  po „TechHub“ Demo Day #6“ kalbėjo Jonas Žolobaila iš „AquaQLT“.

„Hoperfy“ – nepakeičiama programėlė impulsyviems keliautojams. Programėlė sugeneruoja personalizuotus savaitgalio kelionių pasiūlymus iškart su kainomis, galimybe užsisakyti, rezervuoti ateičiai ar dalintis su kitais. Algoritmas renka informaciją apie vartotoją ir leidžia pasiūlyti vis daugiau individualius poreikius atitinkančių kelionių variantų.

„Džiaugiamės, jog balandį pradėtas projektas jau birželį išlipo iš „SLACK“ lygio ir kad rugsėjį jau turime pripažinimą“, – sako „Hoperfy“ bendraįkūrėjas ir vadovas Tadas Kertenis.

Sukčiavimas ir apgavystės naudotų automobilių rinkoje – vis dar aktuali problema. „CarBroke“ sukūrė internetinį įrankį, leidžiantį naudotų automobilių pirkėjams pateikti ieškinį už automobilio defektus. Sprendimo unikalumas – ieškinio sėkmės skaičiuoklė, kuri leidžia dideliu tikslumu prognozuoti ieškinio rezultatą, remiantis ES Vartotojų apsaugos direktyva ir teismų precedentais ES valstybėse narėse.

TechHub kvies dar į du ciklus

„TechHub“ startuolių pre-akceleratorius, šią vasarą atidaręs modernią bendradarbystės erdvę Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakultete, pratęstas dar metams.

„TechHub“ nepertraukiamai veikia jau dvejus metus ir per šį laikotarpį mokymų ir mentorystės programą baigė jau 130 startuolių. Didžiuojamės tuo, kad projektas buvo pratęstas ir iki 2023 metų rugsėjo, turėsime dar du programos ciklus“, – sako „TechHub“ vadovas Gediminas Rumšas.

TechHub“ startuolių pre-akceleravimo programą įgyvendina Inovacijų agentūra, projektas finansuojamas Europos regioninio plėtros fondo lėšomis. Inovacijų agentūra įkurta agentūros „Versli Lietuva“ ir Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA) pagrindu bei konsoliduojant Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) vykdytas inovacinės veiklos funkcijas.

Naujienos

Sekite naujienas

Startuoliai

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2022 | Kopijuoti draudžiama | SEO paslaugos: Bilger.lt