Sekite naujienas

Startuoliai

„Thepeer“, API pagrįstas startuolis, jungiantis Afrikos įmones, surenka 2,1 mln. USD, vadovaujamas „Raba Partnership“

Paskelbta

-

„Thepeer“, Afrikos technologijų infrastruktūros startuolis, jungiantis verslo pinigines, surinko 2,1 mln. Šios naujienos pasirodė praėjus metams po to, kai startuolis surinko 220 000 USD išankstinį startą iš kelių investuotojų angelų, įskaitant Paystack CTO Ezra Olubi ir Edenlife CTO Prosper Otemuyiwa.

„Thepeer’s start“ etape dalyvaujantys investuotojai yra „Rali_cap Ventures“, „Timon Capital“, „BYLD Ventures“, „Musha Ventures“, „Sunu“ ir „Uncovered Fund“. Investavo ir Afrikos „fintech“ įmonės „Chipper Cash“ ir „Stitch“.

Reklama:

„Thepeer“ nėra grynas „fintech“ žaidimas; ji sėdi duomenų ir finansų sankirtoje. Tačiau problemos, kurias norėjo išspręsti Kosisochukwu Chike Ononye ir Michaelas „Trojan“ Okohas, kai 2021 m. rugpjūčio mėn. pirmą kartą įkūrė įmonę, paveikė finansų technologijų sektorių labiau nei bet kurį kitą segmentą. Kaip ir kiti API pagrįsti startuoliai, „Thepeer“ teikia infrastruktūrą daugiausia „fintech“ įmonėms, nuo mažų iki vidutinių.

Vietos leidinio „Disrupt Africa“ duomenimis, pernai Afrikos „fintech“ skaičius išaugo 17,3% iki 573, nuo 491 2019 m. Dauguma šių „fintech“ teikia paslaugas įmonėms ir vartotojams, siūlydami įvairias paslaugas, tokias kaip mokėjimai, neobankininkystė, skolinimas, investavimas ir prekyba. Nors jie teikia skaitmenines pinigines, kad palengvintų pinigų pervedimus, jų ekosistemoje trūksta mobiliosios piniginės sąveikos; iš esmės sunku perkelti pinigus iš vienos „fintech“ piniginės į kitą „fintech“ arba ne „fintech“ piniginę (įterptųjų finansų žaidimo atveju).

„Thepeer“ teigia, kad jos API yra alternatyvus tinklas, kuriame „fintech“ įmonės ir įmonės gali į savo programas ir svetaines įterpti skirtingus produktų rinkinius, kad klientai galėtų lengviau perkelti pinigus.

„Send“ – pasiūlymas, su kuriuo jis buvo paleistas, leidžia verslo klientams, kurie integruojasi su jo API, pvz., „Eversend“ (tarpvalstybinė „fintech“) ir „Nguvu Health“ (teleterapijos platforma), siųsti pinigus abiejose platformose naudojant identifikatorius, pvz., el. pašto adresus ar vartotojo vardus. .

„Įsigijau iš pardavėjo ir negalėjau sumokėti naudodamas kelias programas ir negalėjau perkelti pinigų iš vienos piniginės, kurioje turėjau grynųjų, į kitą“, –  sakė generalinis direktorius Ononye, ​​kodėl jis ir CTO Okoh įkūrė įmonę. interviu. „Pristatę savo pirmąjį produktą [Siųsti], grįžome prie braižymo lentos, nes buvo dalykų, kuriuos turėjome padaryti teisingai. Šiame procese atradome daugiau vartotojų ir verslo problemų.

Po siuntimo „Thepeer“ bendradarbiavo su „Flutterwave“ – vienaragiu, kurio API sąsajos yra plačiausiai Afrikoje, skirtos mobiliosioms piniginėms ir banko sąskaitoms, ir sukūrė savo platformą, kad pasiektų daugiau. Partnerystė padėjo jai išleisti du papildomus B2B2C produktus: tiesioginį apmokestinimą ir patikrą.

Tiesioginis mokestis leidžia maždaug 15 įmonių klientams finansuoti savo pinigines vieni iš kitų. Štai kaip tai veikia. Kaip „Nguvu Health“ vartotojas, yra įvairių būdų, kaip finansuoti piniginę, pvz., kortelės ir banko pavedimai; „Peer“ yra dar vienas pasirinkimas. Taigi, kai „Nguvu Health“ vartotojai pasirenka „Thepeer“, jie gali pasirinkti bet kurią iš 15 piniginių, integruoti jas su „Nguvu Health“ pinigine ir inicijuoti tiesioginio apmokestinimo operaciją.

„Vienas nuostabus dalykas, susijęs su Thepeer, yra tai, kad žmonėms buvo lengviau mokėti už gydymą Nguvu Health programoje, todėl afrikiečiai gali lengvai ir įperkamai gauti terapiją iš savo išmaniųjų telefonų“, – apie Thepeer integraciją sakė Nguvu Health generalinis direktorius Joshua Koya. „Mūsų vartotojai dabar turi „Thepeer“ integracijos su kitomis „fintech“ piniginėmis galimybių, kuriose jie gali mokėti už terapiją.

Tačiau „Checkout“ veikia panašiai ir tokių įmonių, kaip internetinių maisto ir drabužių parduotuvių, svetainėse. „Thepeer“ rodomas kaip atsiskaitymo būdas, kai klientai perka internetu ir leidžia jiems mokėti už prekes iš „Bitsika“, „Eversend“, „Chipper Cash“ ir „Paga“ piniginių.

Vienerius metus gyvuojančio „fintech“ startuolio sandoriai nuo jo įkūrimo per mėnesį vidutiniškai išaugo 161%. Išleidus „Send“, jos naujasis produktas, skirtas padėti įmonėms siųsti pinigus viena kitai per prietaisų skydelį (ne į vartotoją nukreiptą), jo mėnesio operacijų apimtis išaugo daugiau nei 65 kartus iki „aštuonių skaitmenų“ milijonų dolerių.

„Manome, kad mūsų produktas yra API, paremta platforma, kuri padeda sujungti fintech’us, vartotojus ir įmones, siūlydama sklandų pinigų judėjimą“, – sakė Ononye. „Šiandien visame žemyne ​​yra beveik 600 „fintech“ įmonių, kurių dauguma valdo supakuotas pinigines. Mūsų tikslas – sudaryti galimybę prisijungti ir atlikti mokėjimus iš bet kurios piniginės. Kuriame operacinę sistemą, kad įmonės galėtų pasiūlyti daugiau paslaugų savo klientams.

Tai, kas prasidėjo kaip iššūkis steigėjams, perkeliant vertę įvairiose savo programėlėse, tapo infrastruktūra, kurioje integruotos kelios įmonės ir suteikianti daugiau vertės jų vartotojams. Dėl šios pažangos „Raba Partnership“ pirmavo. Jos įkūrėjas George’as Rzepeckis savo pareiškime palygino „Thepeer“ žingsnį suvienyti Afrikos piniginės ekosistemą su tuo, kaip „Flutterwave“ 2015 m. pateko į suskaidytą mokėjimo kortelių ir mobiliųjų pinigų erdvę.

„Afrikoje daugėjant vartotojų ir B2B finansinių technologijų įmonių, Thepeer kuria pagrindinį API pagrįstą mokėjimų sluoksnį, kuriame fintech gali įgalinti pinigų judėjimą iš savo atitinkamų piniginių ir programų“, – tęsė jis. „Neįtikėtinai džiaugiamės galėdami paremti šią ambicingą komandą, kuriantį naujos kartos tinklą.

„Thepeer“ tęsia ilgą „Raba Partnership“ investicijų į fintech sąrašą Afrikoje. Nors „Raba“ investavo į kai kurias vartotojų platformas, tokias kaip „Thndr“ ir „Djamo“, „Raba“ yra žinomas infrastruktūros žaidimų, tokių kaip „Flutterwave“, „Yoco“, „Stitch“, „Axis Pay“ ir „OnePipe“, rėmėjas.

Kas toliau bus Thepeer? Pasak Ononye, ​​startuolis siekia įdiegti daugiau funkcijų ir piniginių kitomis valiutomis (dabartinė platforma veikia su Naira piniginėmis), taip pat pasamdyti daugiau talentų ir investuoti į produktų kūrimą. „Mūsų dėmesys ir toliau skiriamas produktų naujovėms ir klientų, dirbančių įvairiose geografinėse vietovėse, aptarnavimui“, – sakė jis.

Skaitykite
Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Naujienos

Sekite naujienas

Video naujienos

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2022 | Kopijuoti draudžiama |