Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Jokia čia paslaptis, kad dauguma žmonių mėgsta tai, kas yra nemokama. Juk, pavyzdžiui, retas, kuris praeis pro šalį, kai reklaminės akcijos metu parduotuvėje yra kviečiamas nemokamai pasivaišinti nauju produktu. Taip pat daugelis su džiaugsmu pasinaudos dovanotais bilietais į teatrą ar laisvalaikio centrą. O štai azartinių pramogų mėgėjai, apsilankę Lietuvos kazino, nepraleis progos išbandyti naujus žaidimus, pasinaudodami viena iš svetainėje teikiamų premijų: lietuvoskazino.com/kazino-bonusai/.
Taip, nemokami dalykai iš tiesų masina, tad daugelis verslininkų stengiasi pritraukti klientų dėmesį įvairiomis dovanomis. Bet yra ir tokių išradingų bei apsukrių žmonių, kuriuos nieko nekainuojantys dalykai įkvepia sukurti susižavėjimo vertą nuosavą verslą.
Beprotiška idėja, kilusi kasant sniego pusnis
„Pirkite sniego ir nusiųskite jo savo draugams bei artimiesiems!“ – šis reklaminis kvietimas iš pirmo žvilgsnio skamba kaip tikras nesusipratimas, tiesa? Visgi, patikėkite – tai tikrų tikriausias pasiūlymas, kuriuo jau pasinaudojo ne vienas amerikietis. Bet apie viską nuo pradžių.
Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantys sutuoktiniai Kyle ir Jess Waringai vieną 2015 metų rytą, kasdami savo kieme didžiausias sniego pusnis, susimąstė: ar kas nors norėtų pirkti sniegą? Matyt atsakymu jie labai neabejojo, nes jau po kelių dienų ši pora įkūrė kompaniją „Ship Snow Yo“. Pasitelkę lozungą „Pristatome istorinį Bostono sniegą“, jie savo potencialiems klientams pasiūlė įsigyti sniego buteliuose ir atvežti jį iki namų durų. Idėja atrodė išties beprotiška, bet, kai žinios apie jų neeilinį verslą pasirodė keliose vietinių televizijų laidose, atsakymas tapo galutinai aiškus – žmonės iš tikrųjų nori pirkti sniegą.
Sniego pristatymo verslas iš karto susilaukė sėkmės
Tad pardavimai pradėjo augti ne juokais – lyg besiridenanti sniego gniūžtė. Pradžioje jie viskuo užsiėmė dviese, o sniegą pardavimui kasė savo namų kieme. Tačiau netrukus, vos per pirmąsias dienas po išgarsėjimo televizijoje, entuziastingi verslininkai sulaukė virš 100 užsakymų, o jų verslas tais metais užėmė 5-ąją vietą tarp regiono sezoninių verslų. Be to, leidinys „Boston Globe“ jiems skyrė apdovanojimą už kūrybiškiausią 2015 metų startuolį.
Daugelio nuostabai šis verslas netapo tik trumpalaikės sėkmės projektu. Amerikiečių pora iki šiol, jau aštuntus metus, sėkmingai pardavinėja sniegą. Dabar specialiose skirtingų talpų dėžėse-šaldikliuose šaltąjį džiaugsmą jie pristato į visas 50 Jungtinių Amerikos Valstijų.
Originalus rinkinys seniui besmegeniui nulipdyti
Be to, išradingieji verslininkai savo klientams siūlo išskirtinį produktą – rinkinį seniui besmegeniui nulipdyti. Į tokį originalų komplektą įeina ne tik pagrindinė besmegenio statybinė medžiaga – sniegas, bet ir nosiai skirta morka, plastikinės akutės, skrybėlė ir veltinis šalikas. Taigi, sumokėjęs 325 JAV dolerius, kiekvienas amerikietis dabar savo kieme gali pasistatyti šį linksmąjį žiemos herojų. Tiesa, nors kaina už gamtos dovanojamą produktą atrodo stulbinanti, visgi, didžiąją jos dalį sudaro mokestis už greitąjį pristatymą.
Tad nors parduoti sniegą pavyktų tikrai ne visose šalyse, vis dėlto, ši išskirtinė amerikiečių istorija rodo, kad net ir į keisčiausias idėjas nereikia numoti ranka!
Šią savaitę svarbios Lietuvos įmonės ir organizacijos patiria dideles DDoS atakas. NATO viršūnių susitikimą priešai jau pradėjo – sako šiandien...
Naujausiame, 2022 m. Europos patentų indekse, paskelbtame Europos patentų tarnybos (EPT), Lietuva užima 24 vietą iš 39 Europos valstybių, kurios...
Siekdamas veikti tvariau kiekviename žingsnyje, prekybos tinklas „Lidl“ prekių gabenimui pradėjo naudoti biometanu varomus vilkikus. Ekspertai teigia, kad tokiu būdu...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...