Sekite naujienas

Technologijos

Iššūkis atpažinti melagingą žinutę ir apgavystę internete: pasitikrinkite, kaip su juo susitvarkytų jūsų vaikas

Paskelbta

-

Mokytis saugaus elgesio internete principų vaikams ir jų tėvams nuo šiol bus dar įdomiau ir smagiau. IT ir verslo konsultacijų bendrovė CGI kartu su telekomunikacijų bendrove „Telia Lietuva“ pristatė atnaujintą puikių atsiliepimų Lietuvoje bei kitose šalyse sulaukusio kibernetinio saugumo žaidimo „Spoofy“ versiją. Nemokamas žaidimas papildytas nauju – gatvės – pasauliu, kuriame žaidėjų laukia dar daugiau užduočių, ugdančių gebėjimą atpažinti skaitmeninėje erdvėje tykančias grėsmes.

„Vaikams vis anksčiau pradedant naudotis išmaniaisiais įrenginiais ir internetu poreikis nuo mažų dienų juos mokyti apie saugų elgesį kibernetinėje erdvėje didėja. „Spoofy“ žaidimas leidžia tai daryti vaikams patrauklia interaktyvia forma. Dėl to tik pasirodęs žaidimas sulaukė tikrai nemažo dėmesio. Tęsiant pastangas šviesti vaikus, jų tėvus ir mokytojus bei aprėpti naujas kibernetinio saugumo temas žaidimas buvo praplėstas. Jis papildytas dar vienu pasauliu, kuriame vaikai gali susipažinti su internetinių apgavysčių ir melagingos informacijos temomis“, – sako „Telia“ vaikų saugumo internete ekspertė Julija Markeliūnė.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

„Spoofy“ žaidėjai pažintį su interneto platybėse tykančiais pavojais tęs kartu su jau pažįstamais herojais siekdami tikslo pataisyti sugedusią kibermašiną ir penkiuose spalvinguose pasauliuose – mokykloje, parke, pas senelę, gimtadienyje ir gatvėje – rinkdami gyvūnus, daiktus bei energijos žvaigždutes. Kiekviename pasaulyje siekiant skirtingų tikslų susipažįstama su aktualiomis kibernetinio saugumo temomis, tokiomis kaip įrenginių saugumas ir slaptažodžių naudojimas, internetinės apgavystės bei virusai, el. pašto šlamštas, dalijimasis nuotraukomis internete.

Gatvės pasaulis „Spoofy“ žaidėjams atsiveria įvykdžius užduotis visuose ankstesniuose. Norėdamas atlikti užduotis jame kiberherojus jau privalo mokėti skaityti, šis pasaulis nėra privalomas. Gatvės pasaulyje lauks užduotys, padedančios apsisaugoti nuo internetinių apgavysčių – pavyzdžiui, žaidėjams teks reaguoti į melagingas žinutes ir nuspręsti, kurios programėlės programėlių parduotuvėje yra netinkamos.

„Skaitmeninis pasaulis atveria daug naujų galimybių, tačiau jame tyko ir nemažai grėsmių. Internete ypač pažeidžiami yra vaikai, kurių patiklumu, patirties ir kibernetinio saugumo įgūdžių stoka dažnai siekia pasinaudoti nusikaltėliai. Tam, kad nepatektų į jų spąstus, vaikai kuo anksčiau turėtų išmokti atpažinti pavojus ir į juos tinkamai reaguoti, taip pat išsiugdyti įgūdžius, leidžiančius užbėgti grėsmėms už akių. Tai labai svarbu, nes tinkami kiekvieno žmogaus kibernetinio saugumo įpročiai ir skaitmeninis raštingumas didina visos visuomenės saugumą. Įvairiais būdais siekiame prisidėti prie šio tikslo“, – sako J. Markeliūnė.

Žaidimo „Spoofy“ idėja gimė Suomijoje vienai CGI darbuotojai įmonės organizuotame „Ateities mokyklos“ seminare iškėlus klausimą – ką galima padaryti siekiant stiprinti vaikų kibernetinio saugumo įgūdžius? Tuomet žaidimas tapo vienu iš CGI „Dream Connectors“ projekto, suteikiančio darbuotojams galimybę pristatyti savo idėjas ir vėliau paversti jas realybe, Šiaurės Europoje laimėtojų.

„Spoofy“ yra skirtas 6-10 metų amžiaus vaikams, jų tėvams ir mokytojams. Šiuo metu žaidimas jau yra išverstas į šešias kalbas, įskaitant lietuvių, o atnaujintą jo versiją galima nemokamai parsisiųsti iš „App Store“ ir „Google Play“ parduotuvių. Žaidimą taip pat galima žaisti internete, adresu www.spoofy.lt.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |