Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
By
LukasDabar žiūrėdami „TikTok“ turinį matome tik platformos kūrėjų vaizdo įrašus, bet tai netrukus pasikeis – Lietuvoje atsiras ir reklaminis turinys. Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, „TikTok“ platforma suteikia reklamos galimybes daugelyje užsienio šalių, o dabar ši paslauga bus prieinama ir Lietuvoje. Anot ekspertės, tai naudotojams suteiks galimybių matyti aktualius pasiūlymus – lietuviai noriai apsiperka pagal internete pamatytas reklamas.
Sraute atsiras reklamų
Pasak J. Talačkienės, „TikTok“ savo reklamos galimybes Europoje pradėjo testuoti dar 2020 metais. Reklaminį turinį platformoje jau galėjo matyti Lenkijos, Prancūzijos, Vokietijos, Belgijos, Austrijos, Danijos ir kitų šalių gyventojai.
„Lietuvoje iki dabar galimybės reklamuotis „TikTok“ nebuvo. Tai reiškia, kad perjunginėdami vaizdo įrašus, naudotojai mato tik kūrėjų sukurtą turinį. Jau visai netrukus šį turinį papildys ir reklamos – tarp vaizdo įrašų pasirodys ir įvairias prekes ar paslaugas reklamuojantis turinys. Tai atrodys panašiai, kaip lankantis „Facebook“ ar „Instagram“, kurių sraute taip pat yra reklaminio turinio“, – paaiškina J. Talačkienė.
Statistikos tinklalapio „Statista“ šių metų duomenimis, visame pasaulyje „TikTok“ platforma reguliariai naudojasi apie 1,5 milijardo žmonių. Tai viena daugiausiai vartotojų turinčių socialinių platformų. „Tele2“ šiemet atliktas socialinių tinklų tyrimas* parodė, kad Lietuvoje „TikTok“ įvairiu dažnumu naudojasi 35 proc. gyventojų.
Padės pasiekti jauną auditoriją
„Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės teigimu, šis pokytis turės įtakos ir programėlės naudotojams, ir verslams. Pastariesiems tokiu būdu taps lengviau pasiekti jaunosios kartos auditoriją, kuri kitais socialiniais tinklais naudojasi rečiau.
„Iki šiol pasiekti jaunimą „TikTok“ platformoje buvo galima tik sukūrus prekės ženklo profilį ir įkeliant savo organinį turinį be galimybės reklamuotis. Tai taps galimybe verslams didinti savo klientų bazę, komunikuoti su tikrai suinteresuotais vartotojais, pasiekti tikslinę auditoriją ir gerinti rezultatus“, – sako J. Talačkienė.
„TikTok“ programėlės naudotojams reklamos gali padėti atrasti prekių ir paslaugų, atitinkančių pomėgius. Platformos algoritmas įvertina, kokį turinį žmogus labiausiai mėgsta ir pagal tai priskiria personalizuotas reklamas.
„Nors gali atrodyti, kad reklamos tik erzina, iš tiesų Lietuvos gyventojams jos aktualios. „Tele2“ atliktas tyrimas parodė, kad socialiniuose tinkluose matomos reklamos paskatina žmones įsigyti prekes ir paslaugas. Trečdalis (33 proc.) apklaustųjų teigia, kad pirko prekę ar paslaugą pagal soc. tinkluose matytą reklamą 1–2 kartus ar dar net dažniau“, – pastebi J. Talačkienė.
Nemokami filmai ir pažintys slepia apgaules – kiek iš tikrųjų kainuoja neva pigus turinys?
Pagaliau galite paslėpti savo nuotraukas nuo smalsių akių: ką dar siūlo naujoji „iOS 18“ versija?
Kaip dėmesys darbuotojui atsiperka dvigubai: atsakymas nustebins
Verta suklusti perkantiems internetu: 900 kenkėjiškų svetainių apsimeta „Amazon“
Būti rimtu — lengviau nei prajuokinti mases: kaip humorą reklamose naudoti skoningai?
Su savo balso klonu bandė išvilioti pinigų: įspėja, kad ateityje šia technologija gali pasinaudoti sukčiai
Iš tekstų į transliacijas ir „Snapchat“ vykdoma „TikTokizacija“: kas vyksta su dabartiniais socialiniais tinklais?
„TikTok“ kviečia verslą reklamuoti savo paieškos sistemoje: ar tai iššūkis „Google“?
Z karta vis labiau rūpinasi savo tėvais: ką atskleidžia stebėjimo programėlių tendencijos?
Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“ vadovas, „Unicorns Lithuania“ valdybos narys Švietimo sistema nuolat turi tobulėti, kad atlieptų besikeičiančius visuomenės poreikius bei...
Technologijų, taip pat ir kituose sektoriuose veikiančios organizacijos ieško naujų būdų, kaip didinti savo darbuotojų produktyvumą ir įsitraukimą, nepaaukojant jų...
Advokatų profesinė bendrija „CEE Attorneys” atnaujino prekės ženklo atvaizdavimą, kuris bus pastebimas visoje centrinėje ir vakarų Europoje. Nauju vizualiniu identitetu...
Rugsėjį kriptovaliutų rinką teigiamai paveikė du svarbūs įvykiai. Visų pirma, JAV Federalinė rezervų sistema (FED) 50 bazinių punktų sumažino palūkanų...
Baltijos šalių turizmo rinkos lyderė „Novaturo“ grupė šį rugsėjį gavo 22,6 mln. eurų pajamų – tuo pačiu metu pernai jos...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...