Paskelbta
3 metai prieš-
Greičiausiai gimusieji iki 1990-ųjų nepasakys, kuo ypatinga daugiau nei 500 mln. vartotojų turinti „TikTok“ programėlė, tačiau paklauskite to Z kartos atstovų. Jie jums patvirtins, kad tai nauja, bet sparčiai auganti subkultūra, kurios esmė – trumpi vaizdo įrašai su muzika ir įvairiais filtrais. Kartais jie juokingi, kartais keliantys nuostabą, bet neabejotinai įtraukiantys. Tad ko reikia, kad taptum populiarus šiame socialiniame tinkle?
Profilis – lengvai pasiekiamas ir patrauklus
Jei norite išpopuliarėti „TikTok“, vienas iš pagrindinių dalykų – jūsų profilis turi būti patrauklus, o vartotojo vardas, profilio nuotrauka ir asmeninė informacija privalo padėti kitiems žmonėms jus įsiminti.
Dar vienas patarimas – pildydami savo biografiją gerai apgalvokite, ką norite pasakyti ir šią erdvę išnaudokite pristatyti save, jūsų kuriamą turinį ar tikslus. Pavyzdžiui, jei ketinate kurti komiškus vaizdo filmukus, papasakokite kokios patirties turite šioje srityje ir kokiuose pasirodymuose dalyvavote. Galbūt žmonės jus jau yra kur nors matę. Nepamirškite, kad jūsų profilis yra pirmas dalykas, kuris padės kitiems apsispręsti ar jie nori jus stebėti, ar ne.
Dalyvaukite iššūkiuose ir konkursuose
Programėlė sukurta taip, kad skatintų vartotojų bendravimą tarpusavyje, pavyzdžiui kuriami duetai, savotiški atsakomieji vaizdo įrašai vienas kitam, skelbiami konkursai ar įvairūs iššūkiai. Šiame socialiniame tinkle taip pat populiarūs grupiniai juokeliai ar bendri memai.
Taigi, šiuos populiarėjančius „TikTok“ iššūkius galima išnaudoti tam, kad jūsų paskyrą pamatytų daugybė „TikTok“ vartotojų. Be to, virusinis iššūkis gali motyvuoti toliau tyrinėti tam tikrą muzikos žanrą ar temą ir taip sukurti lengvai atpažįstamą stilių, padėsiantį kitiems vartotojams jus atpažinti.
Būkite hiperaktyvus ir unikalūs
Jei norite tikrai išpopuliarėti šiame tinkle ir tarsi virusas užkrėsti visą jo bendruomenę, tuomet jūsų turinys turi būti ryškesnis nei kitų, vaizdo filmukus skelbkite dažniau ir, svarbiausia, būkite garsesnis ne kiti vartotojai. Kasdien daugiau nei 1 mlrd. vaizdo įrašų yra peržiūrima „TikTok“ platformoje, todėl privalote išsiskirti ir patraukti kitų dėmesį.
Taip pat negailėkite savo laiko turinio kūrimui. Nuolatinis vaizdo įrašų kėlimas padidins galimybę, kad būtent jūs būsite pastebėtas kitų vartotojų.
Ir galiausiai būkite kūrybiškas bei turėkite savo unikalų stilių. Populiarumą šiame socialiniame tinkle galima pelnyti su vos vienu vaizdo įrašu. Kuo jis labiau išsiskiria, tuo šlovė didesnė. Ne paslaptis, kad „TikTok“ dažnai galima pamatyti tokį turinį, kurio vartotojai kitur greičiausiai neskelbtų. Todėl nenuostabu, kad 41 proc. šios programėlės vartotojų yra iki 24 metų.
Soc. tinklų amžiaus ribojimas apeinamas vieno mygtuko paspaudimu: ekspertas tėvams pataria, kaip apsaugoti atžalas
„TikTok“ išnaudoja mažamečių silpnybes: kaip apsaugoti savo vaikus?
Komunikacijos ekspertė apie prognozes ir klaidas, kuriant turinį „LinkedIn“: gąsdina viena
Netikėtos „CES 2023“ technologijų mugės naujienos: šaldytuvas, kuriame žiūrėsite „TikTok“ vaizdo įrašus ir patarimus dalinanti orkaitė
Vilniuje lankėsi milijonus peržiūrų „YouTube“ renkantys „VICE“ atstovai: tyrinėjo sostinės gastronomines įžymybes
Savaitės startuolio sėkmės istorija – „TikTok“
Rekomendacijos šildytis gamtai draugiškesniu būdu nesuveikė, todėl nuo birželio pradžios Vilniuje įsigalios draudimas būstuose kūrenti anglį ir durpes. Tiems miesto...
„European Merchant Bank” („EMBank”) suteikė 1 mln. 981 tūkst. eurų investicinį kreditą buvusio viešbučio „Magnus Hotel” rekonstrukcijai Kaune. Šių metų...
Remiantis Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, iki 2050 m. apie 2,5 mlrd. žmonių visame pasaulyje susidurs su tam tikro lygmens...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...