Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
LukasNaudotojai visame pasaulyje praneša apie „YouTube“ sutrikimus – žiūrimi vaizdo įrašai neužsikrauna, leidžiami be garso, yra prasukami automatiškai arba atsiranda puslapio klaida. Pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, su tuo netrukus gali susidurti ir naudotojai Lietuvoje – „YouTube“ įgyvendina naująją politiką, kuria siekiama uždrausti reklamų blokavimo įrankius. Ekspertės teigimu, norint nelikti be prieigos prie mėgstamo turinio, svarbu laiku atlikti kelis žingsnius.
Išvengti reklamų nebepavyks
Savaitės pradžioje internautai socialiniuose tinkluose ėmė dalintis pastebėjimais, kad nebeveikia dalis „YouTube“ funkcijų arba puslapis visiškai „pastringa“. Greitai paaiškėjo, kad su šiomis problemomis susiduria tie žmonės, kurie naudoja reklamos blokavimo įrankius, pavyzdžiui, „Adblock“ ar „uBlock“. Pastarieji dažniausiai veikia kaip naršyklės plėtinys.
„Statistikos tinklalapio „Statista“ duomenimis, šias priemones naudoja beveik milijardas žmonių visame pasaulyje, ne išimtis ir Lietuvos gyventojai. Tokie blokavimo įrankiai apsaugo nuo galimai kenksmingų iššokančių reklamų, taip pat užblokuoja visas reklamas, esančias „YouTube“ vaizdo įrašuose, dėl ko pagerėja žiūrėjimo patirtis“, – paaiškina J. Antropik.
Vis dėlto, „YouTube“ kūrėjams tokie naudotojų sprendimai nebepatinka – prieš mėnesį bendrovė paskelbė, kad trečiųjų šalių reklamų blokavimo įrankiai pažeidžia platformos naudojimo taisykles, todėl bus imamasi priemonių jiems uždrausti.
„Panašu, kad dabar šios priemonės ir ėmė veikti. Vaizdo įrašus šioje platformoje skelbiantys kūrėjai uždirba būtent iš prie jų turinio esančių reklamų. Jei naudotojai reklamų nemato, nes jos užblokuojamos, negeneruoja kūrėjams jokio uždarbio, neatsilygina už jų kūrybą. Tokiu būdu „YouTube“ nori paraginti atsisakyti reklamų blokavimo įrankių savo platformoje“, – sako „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.
J. Antropik priduria, kad šis nepatogumas neabejotinai pasieks ir Lietuvą. Tai ypač aktualu atsižvelgiant į šios platformos populiarumą šalyje – neseniai „Tele2“ atliktas tyrimas parodė, kad „YouTube“ yra plačiausiai naudojamas socialinis tinklas Lietuvoje. Juo naudojasi net 97 proc. gyventojų.
Pasiruošti galima jau dabar
Anot J. Antropik, pasiruošti šiam pokyčiui galima jau dabar. Tam, kad „YouTube“ ir toliau sklandžiai veiktų visuose jūsų įrenginiuose, galima išbandyti kelis skirtingus žingsnius.
„Visų pirma, jei norite ir toliau turinį žiūrėti nemokamai, o vieną ar kelis kartus per įrašą parodomos trumpos reklamos jums netrukdo, galite išjungti reklamų blokavimo įrankį bet kuriame pasirinktame puslapyje. Atvėrę „YouTube“ puslapį naršyklės lange, viršuje esančioje parinkčių juostoje raskite jūsų naudojamo blokavimo įrankio ikoną ir paspaudę ant jos pasirinkite, kad ji neveiktų šioje svetainėje. Taip reklamos nebus blokuojamos tik „YouTube“, o kitur įrankis veiks kaip anksčiau“, – sako J. Antropik.
Vis dėlto, jei norite ir toliau „YouTube“ naudotis nematydami reklamų, galite apsvarstyti mokamą platformos versiją. „YouTube Premium“ naudotojai gali ne tik žiūrėti vaizdo įrašus be reklamų, bet ir naudotis kitais privalumais – klausytis muzikos su užrakintu telefono ekranu ar neturint interneto ryšio.
„Adobe“ akcijoms krentant, bendrovė ieško sprendimų: vieną iš savo programų padarė nemokama
„Microsoft“: „Ransomware“ atakų skaičius pernai patrigubėjo. Kaip apsisaugoti verslui?
Išmanieji miestai: kaip 5G keičia miestų veidą?
Naujausia PSO ataskaita: Lietuvos paauglių priklausomybė nuo soc. tinklų viršija vidurkį
„Google Docs“ naujovės: ar dokumentai jau pasirašys patys?
„Tele2“ trečiojo ketvirčio rezultatai: augimą lėmė didėjantis klientų ratas ir jų poreikis daugiau naršyti
„TikTok“ privatumo nustatymai, kuriuos turite pasikeisti dabar
Ar jūsų robotą dulkių siurblį apsėdo demonas? Ne, tai tik programišiai
Yra sprendimas DI sugeneruotiems namų darbams atpažinti. Kodėl jo nenaudojame?
Tech-Park Kaunas vykusiame hakatone „Hack the Future: 24h Brain Activity for Public Sector Solutions” Lietuvos, Suomijos, Latvijos ir Lenkijos technologijų...
Verslo bankas „OP Corporate Bank” Baltijos šalyse per tris šių metų ketvirčius uždirbo 31 mln. Eur pelno iki mokesčių, tai...
Sporto komandos ir technologijų bendrovės – du, iš pirmo žvilgsnio, skirtingi pasauliai, tačiau juos vienija vienas tikslas: kurti įtraukiančias patirtis...
Visame pasaulyje milžiniškos sėkmės sulaukęs verslo šou „Shark tank” (liet. „Rykliai”) keliasi į Lietuvą. Tai – iš tiesų gyvenimus keičiantis...
Kaip įprastai rezervuojate nakvynės vietą savo kelionių metu? Jei dažniausiai naudojatės internetinėmis apgyvendinimo platformomis, nuo šiol verta atkreipti dėmesį į...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...