Paskelbta
11 mėnesių prieš-
By
LukasMobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ didieji duomenys rodo, kad lyginant su praėjusiu savaitgaliu, per gegužės 19–21 dienomis vykusias Eurolygos finalo ketverto varžybas, Kaunas sulaukė dvigubai turistų nei įprasta. Anot didžiųjų duomenų mokslininko Gedimino Jankausko, daugiausiai turistų į laikinąją sostinę atvyko iš Graikijos, tačiau aktyvumu nenusileido ir turkai bei iš Ispanijos atvykę sporto aistruoliai.
„Kauno „Žalgirio“ arenoje vykusios Eurolygos finalo ketverto rungtynės sutraukė didelius sporto sirgalių srautus iš visos Europos. Turistų, atvykusių iš skirtingų šalių, skaičius krepšinio savaitgalį padidėjo nuo 2 iki 400 kartų. Visgi, tokie dideli skaičiai siejami su tomis šalimis, kurių turistai Lietuvoje lankosi pakankamai retai“, – sako „DATA ATLAS“ produkto vadovas, duomenų mokslininkas Gediminas Jankauskas.
Sirgaliai iš Graikijos – aktyviausi
Pasak mokslininko, „Tele2“ didieji duomenys rodo, kad lyginant su praeitu savaitgaliu, net 400 kartus daugiau turistų atvyko iš Graikijos. Tiesa, specialistas pabrėžia, kad įprastai turistų iš Graikijos skaičius Lietuvoje nėra didelis, todėl matomas toks ryškus augimas.
Antri pagal aktyvumą, anot G. Jankausko buvo turkai. Turistų iš šios šalies į Kauną krepšinio savaitgalį atvyko net 26 kartus daugiau, lyginant su įprastu savaitgaliu prieš tai. Didelio sirgalių skaičiaus Kaunas sulaukė ir iš Ispanijos. Jų į Kauną atvyko 5 kartus daugiau. Dvigubai daugiau nei įprasta turistų atvyko iš Vokietijos ir Prancūzijos, smarkiai išaugo ir turistų iš Kipro skaičius, kuris įprastomis dienomis paprastai taip pat būna nedidelis.
Srautų pasiskirstymas skirtingomis varžybų dienomis išliko panašus
Didžiųjų duomenų mokslininkas sako, kad krepšinio sirgalių, kurie bilietus pirko į penktadienio ir sekmadienio Eurolygos rungtynes – pasiskirstymas gana panašus.
Penktadienį „Monaco“ ir Pirėjo „Olympiakos“ bei Madrido „Real“ ir klubo „Barcelona“ rungtynėse didžiausią dalį, virš 30 proc. visų sirgalių sudarė graikai, daugiau nei 20 proc. – lietuviai, iki 20 proc. sirgalių sudarė Ispanijos krepšinio aistruoliai, o 5 proc. – sirgaliai iš Didžiosios Britanijos. Toliau rikiavosi prancūzai, turkai, vokiečiai, italai ir krepšinio aistruoliai iš kitų šalių.
Panaši statistika matyti ir sekmadienį vykusiose trečiosios vietos ir Eurolygos finalo rungtynėse. Lietuvių ir graikų sirgalių sudarė didžioji dalis – net apie 30 proc., 14 proc. arenoje susirinkusių aistruolių buvo iš Ispanijos, toliau rikiavosi Didžiosios Britanijos, Turkijos, Prancūzijos, Vokietijos ir sirgaliai iš kitų šalių.
Žinoma, aktyvumu nenusileido ir lietuviai. Kaip teigia G. Jankauskas, pusę rungtynėse apsilankiusių tautiečių sudarė kauniečiai, 25,4 proc. atvyko iš Vilniaus, o likę – iš kitų Lietuvos vietų.
Anot G. Jankausko, „Tele2“ turi didžiausią šalyje elektroninių ryšių rinkos dalį (46,1 proc.), tai leidžia tiksliai pastebėti turistų srautų tendencijas. Duomenys analizuojami ir pateikiami laikantis aukščiausių duomenų saugumo standartų: naudojami tik nuasmeninti, apibendrinti, ir tik dideli klientų bazės segmentai, todėl neįmanoma identifikuoti konkretaus kliento.
Pirmąjį 2024 m. ketvirtį „Tele2“ pajamos augo 6,4 proc. ir pasiekė 86,3 mln. eurų
Paprastai ir aiškiai: kodėl įspėjamuosius pranešimus kartais gauna ne visi gyventojai?
Pasirodė dar vienas „Tele2“ reklamos herojų „Teledueto“ kūrinys: „disco“ stiliumi uždainavo neįprastoje aplinkoje
„Tele2“ klientams per metus padėjo sutaupyti per 800 tūkst. tonų šiltnamio efektą sukeliančių dujų
„Tele2“ tinkle jau veikia nauji dvylikaženkliai numeriai: padės spręsti numerių trūkumo klausimą
Iš savo patirčių nesimoko: tyrimas atskleidžia, kad tėvai apie grėsmes vaikams internete žino, bet abejingumas auga
Darbo rinkos paradoksas: darbuotojai nori dirbti lanksčiau, bet ne visi darbdaviai tai siūlo
„Tele2“ skirs dar daugiau dėmesio elektronikos atliekų mažinimui ir vaikų apsaugai internete
„Tele2“ jungiasi prie iniciatyvos „Išsaugokime Baltiją“ – prisidėti gali kiekvienas
Lietuvoje įsikūrę ir aštuoniose šalyse veikiantys „GrowTech“ per paskutiniuosius metus išaugo net penkis kartus, o kitiems metams numatoma apyvarta virš...
Augant elektroninės prekybos apimtims ir siekiant gyventojams suteikti kuo daugiau atsiskaitymo galimybių, nuo šiol „Kesko Senukai“ grupės internetinėse parduotuvėse Baltijos...
Sukurta: Gen AI user; @chris branch Reklama:
Kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanija „Citus“ jau pažįstamoje lokacijoje, Justiniškėse planuoja naują būsto projektą. Sidaronių gatvėje, netoli Pilaitės, Vakarinio...
Balandžio 18 d. Technopolio Nova verslo centre įvyks pirmoji tokio pobūdžio konferencija Lietuvoje, skirta išorinės reklamos gamintojams bei visiems, susijusiems...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...