Paskelbta
1 savaitė prieš-
By
LukasMobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ didieji duomenys rodo, kad lyginant su praėjusiu savaitgaliu, per gegužės 19–21 dienomis vykusias Eurolygos finalo ketverto varžybas, Kaunas sulaukė dvigubai turistų nei įprasta. Anot didžiųjų duomenų mokslininko Gedimino Jankausko, daugiausiai turistų į laikinąją sostinę atvyko iš Graikijos, tačiau aktyvumu nenusileido ir turkai bei iš Ispanijos atvykę sporto aistruoliai.
„Kauno „Žalgirio“ arenoje vykusios Eurolygos finalo ketverto rungtynės sutraukė didelius sporto sirgalių srautus iš visos Europos. Turistų, atvykusių iš skirtingų šalių, skaičius krepšinio savaitgalį padidėjo nuo 2 iki 400 kartų. Visgi, tokie dideli skaičiai siejami su tomis šalimis, kurių turistai Lietuvoje lankosi pakankamai retai“, – sako „DATA ATLAS“ produkto vadovas, duomenų mokslininkas Gediminas Jankauskas.
Sirgaliai iš Graikijos – aktyviausi
Pasak mokslininko, „Tele2“ didieji duomenys rodo, kad lyginant su praeitu savaitgaliu, net 400 kartus daugiau turistų atvyko iš Graikijos. Tiesa, specialistas pabrėžia, kad įprastai turistų iš Graikijos skaičius Lietuvoje nėra didelis, todėl matomas toks ryškus augimas.
Antri pagal aktyvumą, anot G. Jankausko buvo turkai. Turistų iš šios šalies į Kauną krepšinio savaitgalį atvyko net 26 kartus daugiau, lyginant su įprastu savaitgaliu prieš tai. Didelio sirgalių skaičiaus Kaunas sulaukė ir iš Ispanijos. Jų į Kauną atvyko 5 kartus daugiau. Dvigubai daugiau nei įprasta turistų atvyko iš Vokietijos ir Prancūzijos, smarkiai išaugo ir turistų iš Kipro skaičius, kuris įprastomis dienomis paprastai taip pat būna nedidelis.
Srautų pasiskirstymas skirtingomis varžybų dienomis išliko panašus
Didžiųjų duomenų mokslininkas sako, kad krepšinio sirgalių, kurie bilietus pirko į penktadienio ir sekmadienio Eurolygos rungtynes – pasiskirstymas gana panašus.
Penktadienį „Monaco“ ir Pirėjo „Olympiakos“ bei Madrido „Real“ ir klubo „Barcelona“ rungtynėse didžiausią dalį, virš 30 proc. visų sirgalių sudarė graikai, daugiau nei 20 proc. – lietuviai, iki 20 proc. sirgalių sudarė Ispanijos krepšinio aistruoliai, o 5 proc. – sirgaliai iš Didžiosios Britanijos. Toliau rikiavosi prancūzai, turkai, vokiečiai, italai ir krepšinio aistruoliai iš kitų šalių.
Panaši statistika matyti ir sekmadienį vykusiose trečiosios vietos ir Eurolygos finalo rungtynėse. Lietuvių ir graikų sirgalių sudarė didžioji dalis – net apie 30 proc., 14 proc. arenoje susirinkusių aistruolių buvo iš Ispanijos, toliau rikiavosi Didžiosios Britanijos, Turkijos, Prancūzijos, Vokietijos ir sirgaliai iš kitų šalių.
Žinoma, aktyvumu nenusileido ir lietuviai. Kaip teigia G. Jankauskas, pusę rungtynėse apsilankiusių tautiečių sudarė kauniečiai, 25,4 proc. atvyko iš Vilniaus, o likę – iš kitų Lietuvos vietų.
Anot G. Jankausko, „Tele2“ turi didžiausią šalyje elektroninių ryšių rinkos dalį (46,1 proc.), tai leidžia tiksliai pastebėti turistų srautų tendencijas. Duomenys analizuojami ir pateikiami laikantis aukščiausių duomenų saugumo standartų: naudojami tik nuasmeninti, apibendrinti, ir tik dideli klientų bazės segmentai, todėl neįmanoma identifikuoti konkretaus kliento.
Tradicinę piniginę jau pakeitėte skaitmenine? Ekspertas atsakė, ar ja naudotis saugu
„Tele2“ mažina populiariausių interneto ir 5G planų kainas
„Tele2“ tinklo interneto apsauga per mėnesį užkirto kelią beveik 3 mln. saugumo grėsmių
„Tele2“ sprendimo sutaupyta energija prilygsta 98 tonoms išrūšiuotų atliekų: tinklas optimizuotas išlaikant paslaugų kokybę
Saugią kaimynystę užtikrina ne tik namų spyna: ekspertė pataria, kaip apsisaugoti išmaniai
Lietuvoje apsilankiusi „Nokia“ viceprezidentė M. Mentula įvardijo, kokias 5G monetizavimo galimybes mato mūsų šalyje
Išankstiniais nekilnojamojo turto projektų valdymo ir NT paslaugų kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis, gegužę Vilniuje susitarta dėl 252 naujų butų ir...
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ praėjusiais metais ir toliau augino pardavimo pajamas, kurios didėjo 36 proc....
Vis daugiau vartotojų už prekes ar paslaugas atsiskaito naudodamiesi skaitmeninėmis piniginėmis, tokiomis, kaip „Google Pay“ ar „Apple Pay“. Mantas Užupis,...
Baltijos šalyse surengtas pirmasis teisines technologijas (angl. legal tech) kuriančių startuolių akceleratorius „Baltic legal tech sandbox“, kuriame dalyvavo 8 startuoliai...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...