Sekite naujienas

Verslas

2023 m. „Hostinger“ fiksavo pelną, pajamos augo 57 proc. iki 110,2 mln. Eur

Paskelbta

-

„Hostinger“ įmonių grupės konsoliduotos pardavimo pajamos 2023 m., lyginant su ankstesniais metais, didėjo 57 proc. – iki 110,2 mln. Eur. Įmonės pelnas prieš mokesčius, palūkanas, pajamas ir nusidėvėjimą (EBITDA) siekė 2,4 mln. Eur. Finansiniams rezultatams reikšmingą įtaką darė klientų skaičiaus augimas ir nuolat tobulinami produktai, žengiantys kartu su dirbtinio intelekto (DI) raida, bei didėjantis veiklos efektyvumas.

Sparčiausiai augantis hostingo prekės ženklas

Lietuvoje veiklą pradėjusi įmonė kuria produktus bei paslaugas, padedančias klientams sėkmingai vystyti veiklą internete: kurti e. parduotuves, tinklaraščius, profesines paslaugas ar talentus pristatančias svetaines ir kt.

„Kasmet sparčiai augame artėdami prie mūsų ambicingo tikslo – tapti Nr. 1 hostingo paslaugų verslu pasaulyje. Ne išimtis buvo ir 2023 m., kai stabiliai auginome savo rezultatus. Nors Lietuvos kontekste galime atrodyti kaip didelis verslas, tačiau pasaulinėje rinkoje turime dar daug ką nuveikti. Ir toliau sieksime pritraukti geriausius talentus, sparčiai mokysimės, o žinias taikysime kurdami konkurencingus produktus“, – sako Daugirdas Jankus, „Hostinger“ vadovas.

„Hostinger“ praėjusius metus baigė turėdama 2,42 mln. klientų (57 proc. daugiau nei 2022 m. pabaigoje) iš daugiau nei 150 šalių. Jau ne vienerius metus „Hostinger“ augimo dinamika išlieka panaši tiek išsivysčiusiose, tiek dar besivystančiose rinkose. Didžiausiomis pagal aktyvių vartotojų skaičių pernai tapo Indija, Brazilija, JAV, Indonezija, Prancūzija. Į dešimtuką pateko ir Jungtinė Karalystė, Ispanija, Pakistanas, Meksika bei Kolumbija.

Bendros už paslaugų prenumeratas surinktos įplaukos (angl. total billings) per metus kilo 61 proc. ir pasiekė 139,1 mln. Eur. Kadangi bendrovė teikia kelerių metų trukmės paslaugas, už kurias klientai turi galimybę apmokėti iš anksto, dalis šių pajamų bus įskaitytos ateinančių metų finansiniuose rezultatuose.

„Hostinger“ penktus metus iš eilės pateko į sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamą kasmetinį FT 1000 reitingą. Nuosekliai auga ne tik bendrovės verslo rodikliai, bet ir prekės ženklo „Hostinger“ žinomumas – „Google Trends“ duomenimis, šiuo metu tai antras ieškomiausias hostingo paslaugų teikėjas pasaulyje.

Investicijos į dirbtinį intelektą ir automatizavimas

Pasak D. Jankaus, klientų skaičių auginti padeda reguliariai klientams pristatomos inovacijos. „Hostinger“ komanda aktyviai plėtoja DI galimybėmis grįstus IT produktus, kurie padeda klientams dar lengviau ir sėkmingiau vykdyti veiklą internete.

„Hostinger“ DI internetinių svetainių kūrimo įrankis suteikia galimybę susikurti savo svetainę greičiau nei per minutę, net ir turintiems minimalią IT patirtį – pakanka tik keliais sakiniais raštu ar balsu pristatyti savo idėją. DI dabar gali pasiūlyti ir interneto svetainės adresą, rašyti tinklaraščio įrašus, padėti kuriant ir optimizuojant tekstinį turinį. Klientai vertina šias paslaugas ir drąsiai jas renkasi“, – sako D. Jankus.

Siekdama kokybiškiau ir greičiau aptarnauti klientus, bendrovė savo veikloje pernai gegužę įdiegė DI pokalbių asistentą. Jis pats sprendžia dalį klientams kylančių nesudėtingų klausimų, automatizuoja ir efektyvina specialistų darbą. Tai leidžia fokusuotis į aukštesnę pridėtinę vertę klientams kuriančias užduotis.

Investicijos į DI sprendimus ir įrankius „Hostinger“ padėjo išlaikyti beveik stabilų darbuotojų skaičių, lyginant su metais prieš tai. Atliepiant klientų skaičiaus augimą, klientų aptarnavimo specialistų skaičių būtų tekę didinti net 112, tačiau dalinai automatizuotas klientų aptarnavimas leido išlaikyti maždaug 900 darbuotojų komandą.

„Hostinger“ taip pat investavo į naujo duomenų centro atidarymą Paryžiuje, taip išplėsdama įmonės geografinę aprėptį ir teikiamų paslaugų kokybę.

Pastarieji pokyčiai lėmė ir klientų pasitenkinimą – sulaukta 6 proc. mažiau klientų užklausų, lyginant su metais prieš tai.

„Hostinger“ buvo įkurta 2004 m. Lietuvoje. Joje dirba beveik 900 darbuotojų. Paslaugų kokybę užtikrina 11 duomenų centrų, išsidėsčiusių Azijoje, Europoje, Šiaurės ir Pietų Amerikoje. Praėjusiais metais į „Hostinger“ produktų portfelį buvo integruota bendrovės „Zyro“ vystyta svetainių kūrimo priemonė, prijungiant bendrovę prie „Hostinger“.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |