Sekite naujienas

Verslas

2024-ųjų kalėdinės verslo centrų dekoro tendencijos: vyraus minimalizmas ir tvarumas

Paskelbta

-

Nors dar tik rudens pradžia, daugelis verslų jau pradeda planuoti, kaip per artėjančias šventes atrodys jų erdvių dekoras. Kiekvienais metais verslo centrai ieško išskirtinių sprendimų, todėl ankstyvas pasirengimas suteikia galimybę kruopščiai apgalvoti kiekvieną detalę, užtikrinant, kad šventinis dekoras atitiktų naujausias rinkos tendencijas. 2024 metais kalėdinio dekoro tendencijos ypatingai akcentuoja modernumą, tvarumą ir technologijų integraciją. Šios kryptys leidžia verslo centrams kurti išskirtinę šventinę nuotaiką, pradedant nuo įspūdžio lauko erdvėse ir baigiant emocine patirtimi pastato viduje, tuo pačiu pademonstruojant įsipareigojimą inovacijoms ir atsakingam požiūriui. Tad kas bus madinga šiais metais ir kaip sukurti unikalią šventinę atmosferą verslo centrų erdvėse? Savo įžvalgomis dalijasi kūrybinės agentūros „Love media“ vadovė Armina Staniulienė ir reklamos gamybos įmonės „Ink Idea“ direktorė Ugnė Chlynovienė.

Tvarumas ir ekologiškumas

Vienas iš pagrindinių šių metų dekoro akcentų – tvarumas ir ekologiškumas. Verslo centrai vis dažniau renkasi dekoracijas, pagamintas iš natūralių arba perdirbtų medžiagų. Medienos, stiklo, audinio, perdirbtų plastikų dekoracijos pamažu keičia tradicinius vienkartinius plastiko gaminius. Kaip teigia U. Chlynovienė, ši tendencija atspindi didėjantį sąmoningumą aplinkos apsaugos srityje ir minimalizmo principą – mažiau yra daugiau, kai dėmesys skiriamas kokybei, o ne kiekybei.

„Natūralių elementų naudojimas dekore 2024 metais bus ypač populiarus. Šiaudai, mediena, eglės šakos ir kiti natūralūs akcentai suteikia šilumos ir jaukumo. Rankų darbo gaminiai, tokie kaip mezginiai ar mediniai papuošalai, taip pat prisideda prie natūralumo ir autentiškumo jausmo. Šie elementai ne tik padeda sukurti jaukią atmosferą, bet ir skatina tvarumą, kuris didžiajai daliai verslų tampa prioritetu“, – tvirtina „Ink Idea“ direktorė.

Minimalistinis dizainas

U. Chlynovienė priduria, kad verslo aplinkoje svarbia tendencija vis dar išlieka minimalizmas. Neutralios spalvos, tokios kaip balta, pilka, juoda, derinamos su aukso ir sidabro akcentais, sukuria elegancijos ir prabangos jausmą. Šio stiliaus dekoras dažnai yra derinamas su esamu interjeru, taip išlaikant darnią ir profesionalią atmosferą.

„Verslo pasaulyje vis dar išlieka susidomėjimas minimalistiniu, Skandinavijos įkvėptu ir monochrominiu stiliumi, kuriame didelis dėmesys skiriamas jaukumui ir šiltai atmosferai, naudojant prislopintą apšvietimą, natūralias tekstūras bei tradicines šventines spalvas ir motyvus. Minimalizmas taip pat atspindi šiuolaikinio verslo vertybes – funkcionalumą, estetiką ir paprastumą“, – sako U. Chlynovienė.

Patirties kūrimas

Tiesa, svarbu suprasti, kad 2024 metais dekoras jau neapsiriboja vien tik vizualine estetika. Kaip teigia A. Staniulienė, vis daugiau verslų kuria šventinę atmosferą pasitelkdami visus pojūčius – kvapiosios žvakės, švelni muzika, netgi specialiai sukurti šventiniai gėrimai ar užkandžiai tampa dekoro dalimi, taip suteikiant klientams ir darbuotojams visapusišką šventinę patirtį.

„Verslai vis dažniau naudoja daugiakryptį požiūrį į šventinio dekoro kūrimą, derindami vizualinius, garsinius ir skonio pojūčius, kad pasiektų kuo didesnį emocinį poveikį. Tokia visapusiška šventinė patirtis atspindi didesnį verslo pasaulio dėmesį ne tik estetikai, bet ir inovacijoms bei asmeniniam požiūriui. Be to, tokia holistinė patirtis smarkiai stiprina emocinį ryšį su įmone“, – teigia agentūros „Love media“ vadovė.

Technologijų integracija

Technologijų pažanga įtraukia naujus dekoro sprendimus ir verslo aplinkoje. Pasak U. Chlynovienės, vis populiaresni tampa LED apšvietimo sprendimai, kuriuos galima valdyti per mobiliąsias programėles. Vis dažniau verslo centrų dekoravimui pasitelkiami ir QR kodai bei išmanieji ekranai, kurie gali rodyti virtualius kalėdinius vaizdus ar animacijas.

„Nauja, sparčiai populiarėjanti tendencija yra interaktyvūs elementai, kurie įtraukia darbuotojus. Pavyzdžiui, QR kodai, įtraukti į dekoracijas, gali būti naudojami norint suteikti prieigą prie skaitmeninio turinio – nuo ​​šventinių sveikinimų ir nuolaidų iki kvietimų dalyvauti virtualiuose renginiuose ar loterijose. Tokia interaktyvi patirtis ne tik padidina įsitraukimą, bet ir sukuria artimą ryšį“, – naujausiomis tendencijomis dalijasi U. Chlynovienė.

Personalizavimas

Kaip teigia kūrybinės agentūros „Love media“ vadovė, verslo sektoriuje vis svarbesnis tampa personalizuotas dekoras. Įmonių logotipai, prekių ženklo spalvos ir netgi darbuotojų vardai gali būti integruoti į šventines dekoracijas, suteikiant asmeniškumo ir jaukumo. Toks dekoras ne tik kuria unikalų įspūdį, bet ir sustiprina verslo identitetą bei vertybes, išryškindamas jų svarbą net ir šventiniu laikotarpiu.

„Šiuolaikiniame pasaulyje, kur konkurencija yra didelė, personalizavimas leidžia verslams išsiskirti ir parodyti, kad jie vertina savo darbuotojus ir klientus. Tai padeda stiprinti pozicijas, išryškinant verslo identitetą bei vertybes. Toks požiūris rodo, kad verslas yra atidus detalėms ir rūpinasi asmeniniu ryšiu su kiekvienu, su kuo jis sąveikauja, kas ilgainiui padeda formuoti lojalumą ir teigiamą nuomonę apie jį“, – sako A. Staniulienė.

Kombinuoti stiliai

2024 metais vis dažniau matoma, kad verslo centrai drąsiai eksperimentuoja su skirtingų stilių deriniais. Pavyzdžiui, tradicinės raudonos ir žalios spalvos gali būti derinamos su moderniais metaliniais akcentais, o klasikinis dekoras derinamas su aukštųjų technologijų elementais. Tokie deriniai sukuria unikalų ir inovatyvų interjerą, kuris išlieka šventiškas ir kartu atspindi modernumo dvasią.

„Sidabras, platina, plienas ir kiti metaliniai atspalviai šiais metais taip pat populiarūs, ypač moderniose ir futuristinės estetikos erdvėse. Šios spalvos suteikia dekorui šiuolaikiškumo ir elegancijos. Žinoma, tradicinės raudonos ir žalios spalvos išlieka kalėdine klasika, tačiau dabar jos dažnai naudojamos kartu su šiuolaikiniais akcentais arba tamsesniais, sodresniais atspalviais, kurie suteikia joms naujo modernumo.

 

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai2 savaitės prieš

Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“

Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai7 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas8 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai9 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |