Sekite naujienas

Verslas

Atidaryta antroji „Wolt Market“ parduotuvė Vilniuje: prekes pristatys į namus maždaug per pusvalandį

Paskelbta

-

Technologijų bendrovė „Wolt“ Vilniuje atidarė antrąją maisto prekių parduotuvę „Wolt Market“. Šiuo metu Lietuvoje veikia keturios „Wolt Market“ koncepto parduotuvės: dvi Vilniuje, po vieną Kaune ir Klaipėdoje. Naujoji parduotuvė Vilniuje įsikūrusi Pašilaičių rajone adresu, Laisvės pr. 77. Nuo šiol didesnė vartotojų dalis galės užsisakyti maisto ir kasdienių prekių, kurias „Wolt” kurjeriai-partneriai pristatys į namus maždaug per pusvalandį nuo užsakymo.

Vilniuje gyvenantys klientai galės pateikti užsakymus naudodamiesi „Wolt“ programėle arba per el. svetainę, pasirinkdami pristatymą į namus arba atsiėmimą parduotuvėje. Kaip ir kitose šio koncepto parduotuvėse, klientai iš anksto gali pateikti užsakymus, nustatant pageidaujamą pristatymo laiką 5 minučių tikslumu.

Reklama:

„Džiaugiamės galėdami atidaryti antrąją „Wolt Market“ parduotuvę Vilniuje ir palengvinti kasdienybę naujiems pirkėjams. Vartotojai prekes galės užsisakyti iš: Pašilaičių, Justiniškių, Šeškinės, Buivydiškių, Saltoniškių, Karoliniškių, Žvėryno, Pavilionių, Jeruzalės, Baltupių ir Fabijoniškių rajonų. Akivaizdu, kad žmonės vertina patogumą ir galimybę sutaupyti laiko, dėl to maisto ir kasdienių produktų pirkimus patiki mums. Siekiame nuolat tobulinti savo asortimentą, kurį šiuo metu sudaro daugiau nei 3000 produktų, kad patenkintume visų vartotojų poreikius“, – teigia „Wolt Market“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Joona Orpana.

Antroji „Wolt Market“ parduotuvė sostinėje išplečia „Wolt“ platformoje siūlomų maisto prekių parduotuvių pasirinkimą ir atveria galimybę didesnei vilniečių daliai naudotis šia paslauga. Naujojo koncepto parduotuvėje Pašilaičiuose pirkėjams yra siūlomas apgalvotai atrinktas maisto produktų ir kasdienių prekių asortimentas, kuriame galima rasti jau pamėgtų vietinių prekinių ženklų bei atrasti tarptautiniu mastu pripažintų produktų.

J. Orpana taip pat pabrėžė klientų atsiliepimų svarbą, akcentuodamas, kad, atsižvelgiant į klientų pasiūlymus, reguliariai bus įtraukiami nauji gaminiai ir pasirinkimai, o mažiau dėmesio susilaukiančių –atsisakoma. „Plečiant prekių asortimentą atsižvelgiame į visų vartotojų nuomonę, todėl labai skatiname būti aktyviais ir prisidėti prie prekių sąrašo formavimo“, – teigia J. Orpana.

Naujienos

Verslo Vikingai

Nekilnojamas turtas3 d. prieš

NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...

Verslo vikingai3 savaitės prieš

SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“

Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...

Verslo vikingai3 savaitės prieš

„SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas: „Šiuo metu finansavimo galimybės – beribės“

„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Pirkitpadangas.lt vadovas Domantas Dulkė: „Į padangų verslą kaip naujokas aš nelįsčiau“

Domantui Dulkei dabar pats darbymetis. Pirkitpadangas.lt vadovas neslepia, kad jo verslas – labai sezoninis, o artėjant šaltajam metų sezonui ateina...

Justina Dargevičė fotografė Justina Dargevičė fotografė
Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

„Onzė“ vadovė Rasa Mišelinskė: „Logistikoje daugėja vadovių moterų ir tai labai džiugina“

Už „Taupykite savo laiką“ šūkiu besivadovaujančios logistikos kompanijos „Onzė“ vairo – veikli moteris, mama, kuri nebijo rizikuoti, bandyti ir imti...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |