Sekite naujienas

Verslas

Atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ antras aukštas: pokyčiai įgyvendinti atsižvelgus į lankytojų poreikius

Paskelbta

-

Vilniaus „Akropolio“ antrasis aukštas rudenį pasitinka pasikeitęs. Čia naujose patalpose duris atvėrė didesnė ir modernesnė parduotuvė „XS Žaislai“ ir naujas nuomininkas „Pepco“, iki šiol sėkmingai veikęs Šiaulių ir Klaipėdos „Akropoliuose“.

Pasak „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovo Dominyko Mertino, įgyvendinant pokyčius prekybos ir pramogų centro antrame aukšte, pavyko sėkmingai suderinti du tikslus – atliepti lankytojų lūkesčius praplečiant prekių asortimentą, taip pat nuomininkų poreikį įrengti erdvias parduotuves.

Reklama:

„Įgyvendinamais pokyčiais siekiame Vilniaus „Akropolio“ lankytojams užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį ir plačiausią prekių pasirinkimą visiems šeimos nariams. Visuomet džiaugiamės tiek mūsų klientams svarbių naujų prekių ženklų įsikūrimu „Akropolių“ erdvėse, tiek sėkmingai ne vienerius metus mūsų prekybos ir pramogų centruose veikusių parduotuvių atsinaujinimu ir išsiplėtimu. Tai leidžia mums būti moderniais, aktualiais ir atliepti kintančius skirtingų lankytojų poreikius“, – sako jis.

Rugpjūčio antroje pusėje prekybos ir pramogų centro lankytojus pakvietė naujose, dvigubai didesnėse (300 kv. metrų) patalpose įsikūrusi parduotuvė „XS Žaislai“. Anot tinklo mažmenos vadovės Vilmos Brinkienės, parduotuvė ūgtelėjo ne tik plotu – gausesnis tapo ir joje siūlomų prekių asortimentas.

„Atstovaujame labai daug skirtingų prekių ženklų – nuo naujausių ir pasaulyje populiariausių iki jau tapusių klasika, todėl visi gaminiai gana mažoje ankstesnėje parduotuvėje sunkiai tilpo. Atsinaujinusi parduotuvė yra erdvesnė, dėl to gerokai patogesnė, klientai gali rasti dar gausesnį prekių pasirinkimą. Be to, savo tinklo parduotuvėse visuomet siekiame sukurti interaktyvią zoną, kurioje vaikai galėtų išbandyti įvairius žaislus – tokia erdvė su populiariausias žaislais įrengta ir šioje mūsų parduotuvėje. Vaikus kviečiame užsukti į žaislinių „Nerf“ šautuvų zoną ir išbandyti savo taiklumą, jų taip pat laukia visuomet populiari „Lego“ erdvė, kurioje vaikai gali lavinti savo konstravimo ir kitus įgūdžius“, – vardina V. Brinkienė.

Tinklo atstovė pastebi ir džiaugiasi, kad lankytojų srautai nuo pat atnaujintos parduotuvės atidarymo yra stipriai išaugę, kas patvirtina, kad pokyčiai buvo reikalingi ir yra svarbūs prekybos ir pramogų centro lankytojams.

Paskutinę vasaros dieną Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė naujas nuomininkas – šalies gyventojams jau gerai pažįstamo prekės ženklo „Pepco“ parduotuvė. Marketingo vadovė Baltijos šalims Marta Butkevič-Repšė skaičiuoja, kad bendras parduotuvės plotas siekia beveik 600 kv. metrų ir pažymi, kad tokia tinklo plėtra yra prekės ženklo strategijos dalis, o kartu ir simbolinis žingsnis.

„Galimybe įžengti į Vilniaus „Akropolį“ susidomėjome dėl didelių pirkėjų srautų jame, taip pat turėjome laisvės čia įrengti vieną didžiausių „Pepco“ parduotuvių Lietuvoje. Stengiamės, kad ji būtų kuo patogesnė prekybos ir pramogų centro lankytojams bei siūlomu asortimentu padėtų dar geriau atliepti jų poreikius. Neabejoju, kad sostinėje pakartosime gerąją patirtį, kurią turime Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ veikiančiose „Pepco“ parduotuvėse“, – teigia jis.

Naujienos

Verslo Vikingai

Finansai5 d. prieš

Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“

Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...

Verslo vikingai1 savaitė prieš

„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga

Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”

Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...

Startuoliai2 mėnesiai prieš

Saugių sandorių platforma „EscrowPack“ padės internete pirkti ir parduoti nesibaiminant sukčių

Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...

Finansai2 mėnesiai prieš

29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“

Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |