Sekite naujienas

Verslas

Auga „Akropolis Group“ valdomų prekybos centrų rezultatai: per pirmąjį pusmetį juose apsilankė beveik 21 mln. lankytojų, nuomininkų apyvarta viršijo 543 mln. eurų

Paskelbta

-

Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų plėtotojos ir valdytojos „Akropolis Group“ Lietuvoje ir Latvijoje valdomuose penkiuose prekybos centruose per pirmąjį 2023 metų pusmetį apsilankė beveik 21 mln. lankytojų, 13,5 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Augantys lankytojų srautai turėjo teigiamos įtakos prekybos centrų nuomininkų apyvartai, ji siekė 543 mln. eurų ir buvo 12,2 proc. didesnė nei prieš metus.

„Pirmąjį šių metų pusmetį augusi nuomininkų apyvarta atspindi teigiamą „Akropolių“ lankytojų reakciją į prekybos centruose nuolat atidaromas naujų prekės ženklų parduotuves bei jau pamėgtų prekės ženklų parduotuvių atnaujinimus, taip pat siūlomas pramogas ir paslaugas. Džiaugiamės, kad pateisiname tiek lankytojų lūkesčius prekes ir paslaugas rinktis iš plačiausio asortimento, tiek ir nuomininkų poreikį veiklą vykdyti moderniuose ir nuolat atsinaujinančiuose prekybos ir pramogų centruose. Augantys „Akropolių“ veiklos rezultatai turi teigiamos įtakos ir „Akropolis Group“ finansiniams rezultatams ir leidžia jiems augti“, – komentuoja „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas Nerijus Maknevičius.

Reklama:

Konsoliduotais duomenimis, šiemet sausį-birželį „Akropolis Group“ bendros pajamos siekė 56,5 mln. eurų, o pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 40 mln. eurų – atitinkamai 4,6 proc. ir 10 proc. daugiau, palyginti su pirmuoju pusmečiu pernai. Nuomos pajamos per šių metų pirmąjį pusmetį augo 14 proc. iki 40,5 mln. Prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ plotų užimtumas šiemet sausį-birželį išliko aukštas, juose buvo vos 2 proc. neišnuomotų erdvių.

Per šių metų pirmąjį pusmetį Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ duris klientams atvėrė daugiau nei 30 naujų ir atnaujintų parduotuvių. Vilniaus „Akropolyje“ duris lankytojams atvėrė naujos koncepcijos aprangos parduotuvė „Massimo Dutti“, atnaujinta „City“, vienintelė šalyje „Lacoste“ bei sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvė „JD Sports“, Klaipėdoje – viena didžiausių sportinės aprangos ir prekių parduotuvė „Sports direct“, taip pat „Oysho“, „Ballzy“ bei kitos naujos ir atnaujintos parduotuvės. Šiuose prekybos centruose per pirmąjį pusmetį apsilankė beveik 11 proc. daugiau lankytojų nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, iš viso beveik 13 mln. žmonių.

Šių metų pirmoje pusėje prekybos ir pramogų centrų Latvijoje nuomininkų gretas papildė 25 naujos arba atnaujintos parduotuvės, kurių atidarymas turėjo reikšmingos įtakos didesniam lankytojų srautų pritraukimui į „Akropole Riga“ ir „Akropole Alfa“. Pirmąjį pusmetį juose apsilankė beveik 18 proc. daugiau lankytojų nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, iš viso kiek daugiau nei 8 mln. žmonių.

Pagal plotą didžiausios naujai atsidariusios ar atsinaujinusios parduotuvės prekybos centre „Akropole Alfa“ buvo vienintelės šalyje „Halfprice“, „Eapavi.lv“, atsinaujinusios avalynės parduotuvės „CCC“ ir „Eiropas apavi“. Prekybos ir pramogų centre „Akropole Riga“ atsidarė „Hugo“ ir „Sportland future athletes“ parduotuvės, taip pat buvo sustiprinta restoranų pasiūla, čia duris atvėrė tokios kavinės ir restoranai kaip „Cofyz“, „Vairāk Saules“ ir „Domino‘s pizza“.

Šiuo metu Klaipėdos „Akropolyje“ vyksta interjero atnaujinimo darbai, į vidinių erdvių atnaujinimą prekybos centras investuoja 7,7 mln. eurų.

Daug dėmesio skiriama ir planuojamam daugiafunkciniam projektui „Akropolis Vingis“ Vilkpėdės mikrorajone, Vilniuje. Vilniaus miesto savivaldybei šiemet pritarus susisiekimo infrastruktūros gerinimo sprendinių projektiniams pasiūlymams, šiuo metu rengiamas detalus komplekso techninis projektas ir kiti dokumentai reikalingi statybas leidžiančiam dokumentui gauti, juos savivaldybei pateikti planuojama iki šių metų pabaigos.

Naujienos

Verslo Vikingai

Finansai5 d. prieš

Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“

Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...

Verslo vikingai1 savaitė prieš

„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga

Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”

Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...

Startuoliai2 mėnesiai prieš

Saugių sandorių platforma „EscrowPack“ padės internete pirkti ir parduoti nesibaiminant sukčių

Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...

Finansai2 mėnesiai prieš

29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“

Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |