Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
LukasLietuvos vardą pasaulio aviacijos žemėlapyje garsina ne tik užsakomųjų skrydžių, orlaivių remonto ar pilotų mokymų verslai, bet ir žiniasklaidos priemonės. Lietuvių įkurtas aviacijos naujienų portalas „AeroTime“ kas mėnesį pritraukia daugiau nei 2 milijonus skaitytojų iš viso pasaulio, o kas savaitę leidžiamas naujienlaiškis turi daugiau kaip pusę milijono prenumeratorių. Apie aviacijos naujienas bei aktualijas rašantis tinklapis nukonkuravo dešimtmečius veikiančius tradicinius aviacijos žiniasklaidos gigantus ir šiuo metu yra vienas iš 3 didžiausių aviacijos naujienų portalų pasaulyje pagal skaitytojų kiekį per mėnesį. Taigi, kur slypi tokia portalo sėkmė?
„Žiniasklaidoje svarbiausias yra kokybiškas turinys,“ – įsitikinęs „AeroTime“ vadovas Mindaugas Gumauskas. Pasak jo, aviacijos naujienų portalo tikslas yra dalintis vertinga bei naujausia informacija apie aviacijos aktualijas ir būti pirmu pasirinkimu industrijos profesionalams bei entuziastams visame pasaulyje.
„Turime stiprią, ilgametę patirtį aviacijos žiniasklaidoje turinčią tarptautinę žurnalistų komandą, kuri ne tik rašo, bet ir seka rinkos naujienas, lankosi aviacijos renginiuose, yra nuomonės formuotojai, kurie dalinasi savo ekspertine nuomone socialinės medijos kanaluose,“ – dalinasi M. Gumauskas. Naujienų portalo komandoje – net 13 tautybių aviacijos specialistai, dirbantys iš įvairiausių pasaulio kampelių.
Tačiau, anot „AeroTime“ vadovo, vien aukštos kvalifikacijos žurnalistų, gebančių kurti kokybišką, įdomų ir įtraukiantį turinį, neužtenka. „Vienas didžiausių mūsų konkurencinių pranašumų rinkoje yra tai, kad įvairių skaitmeninių įrankių pagalba mes analizuojame mūsų portalo skaitytojų patirtį ir stengiamės pasiūlyti jų poreikius atitinkantį turinį.
M. Gumauskas teigia, jog naujienų portalas yra tobulinamas remiantis vartotojų patirties (UX) bei realaus laiko duomenų pritaikymu priimant verslo, rinkodaros bei redakcinius sprendimus.
Portalo vadovas teigia, jog turinį kurianti komanda nuolat analizuoja portalų vartotojų elgsenos duomenis, kurie leidžia lankytojus segmentuoti ir siūlyti jiems aktualiausią turinį.
Portale taip pat dažnai vykdomos kampanijos, kuriomis siekiama atkreipiant dėmesį į iššūkius ar aktualijas aviacijos industrijoje. Viena daugiausiai dėmesio susilaukusių kampanijų buvo „Moterys aviacijoje“ – antrus metus vykdoma iniciatyva, kuria siekiama atkreipti dėmesį į lyčių lygybę aviacijos industrijoje ir paskatinti daugiau moterų rinktis aviacijos profesijas.
Pasak M. Gumausko, prie portalo sėkmės prisideda ir tai, kad jame publikuojamas ne vien tekstinis turinys. „Nemažai dirbame ir su vaizdiniu bei garsiniu turiniu. Mūsų profesionalioje „AeroTime TV“ studijoje dažnai kalbiname įvairių aviacijos įmonių vadovus, o taip pat esame darę interviu su JAV Federalinės Aviacijos Administracijos ir Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos administracijos vadovais bei su buvusiu JAV ambasadoriumi NATO. Be ilgo formato turinio, šiuo metu daug dėmesio skiriame trumpo formato vaizdo klipams, kurie ypač populiarūs įvairiose socialinės medijos platformose.
Nepaisant to, kad „AeroTime“ jau tapo vienu iš aviacijos žiniasklaidos lyderių, planuose – tolimesnė plėtra ir augimas. „Planuojame ir toliau auginti portalo skaitytojų auditoriją ir prisidėti garsinant Lietuvos, kaip aviacijos paslaugų centro, vardą visame pasaulyje,“ – sako M. Gumauskas.
„AeroTime“ priklauso vienai didžiausių pasaulyje aviacinių paslaugų grupei „Avia Solutions Group“.
„Avia Solutions Group“ pilotų ruošimo centrą Paryžiuje papildė ketvirtas skrydžio simuliatorius
„Avia Solutions Group“ pirmojo pusmečio rezultatai: EBITDA augo 20 proc. iki 133 mln. Eur
„Avia Solutions Group“ plėtros planuose — 17 tūkst. kv. m. orlaivių remonto angaras Balyje
„Avia Solutions Group“ pradėjo 20 tūkst. kv. m. orlaivių remonto angaro statybas Dominikos Respublikoje
„Avia Solutions Group“ už 30 mln. Eur atidaro pilotų ruošimo centrą Paryžiuje
„Avion Express“ išplėtė orlaivių parką iki 50-ties lėktuvų
„Avia Solutions Group“ tęsia plėtrą – įsigijo avialinijų bendrovę Jungtinėje karalystėje
„Avia Solutions Group“ įsigijo avialinijų bendrovę „AirExplore“
Gediminas Žiemelis. Kaip sukurti pasaulinį verslą? Išsamus interviu.
Patentavimas Europoje Europos patentas – tai Europos patentų organizacijos išduotas apsaugos dokumentas. Europos patentų sistema grindžiama Europos patentų tarnybos ir...
Lietuvoje nekalbama apie patogias sąlygas neįgaliesiems. Bet, jei nekalbama net apie patogų judėjimą, ar apskritai galima galvoti apie verslą? O...
Tiesiogiai vartotojams pardavinėjančioms ir elektronine komercija užsiimančioms įmonėms dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus tiekianti kompanija „Genus AI“ pranešė gavusi 6 mln....
Baltijos šalyse veikianti nekilnojamojo turto investicijų valdymo bendrovė „EfTEN Capital“ 2023 metais išrinkta geriausia nekilnojamojo turto investicijų valdytoja Vidurio ir...
Nekilnojamojo turto plėtros kompanija „Hanner“ sostinės Naujamiesčio rajone planuoja pradėti naujo gyvenamojo kvartalo statybas. Vilniaus miesto savivaldybei pateiktas prašymas 4...
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...