Sekite naujienas

Verslas

Dar daugiau „Maximos“ parduotuvių labdaros organizacijoms atiduoda tinkamus vartoti maisto produktus

Paskelbta

-

Nuo šio mėnesio pradžios lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ išplėtė parduotuvių skaičių, iš kurių kasdien labdaros organizacijoms atiduoda besibaigiančio galiojimo maisto produktus. Nuo šiol net 205 „Maximos“ parduotuvės dar tinkamą vartoti maistą kaip labdarą tiekia iš beveik viso asortimento – nuo daržovių, mėsos, iki sveriamų saldainių. Ilgainiui šis pokytis padės išgelbėti dar didesnį kiekį maisto produktų ir jį operatyviai paskirstyti tiems, kam reikalinga pagalba.

„Iki šiol maistą labdarai tiekėme iš 147 parduotuvių, o nuo vasario 1 dienos į procesą įtraukėme dar 58 „Maxima“ parduotuves, kurios kasdien surenka ir labdaros organizacijoms atiduoda vartoti dar tinkamus, saugius produktus – jie išdalijami socialiai pažeidžiamiems žmonėms, kuriems būtina parama ir pagalba. Nuo šiol labdaros procese dalyvauja 84 proc. „Maximos“ parduotuvių – įvertinus, jog esame didžiausias prekybos tinklas Lietuvoje, šis žingsnis reikšmingai prisidės sprendžiant socialines problemas, o labdaros organizacijas įgalins pasirūpinti dar didesniu skaičiumi nepritekliuje gyvenančių žmonių“, – sako Ugnė Ulickienė, „Maxima LT“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė.

Reklama:

Dar praėjusių metų pavasarį „Maxima“ praplėtė ir labdarai atiduodamų maisto produktų kategorijų sąrašą, tad socialiai pažeidžiami žmonės maistą gauna iš praktiškai viso parduotuvių asortimento: vaisius, daržoves, bakalėjos produktus, sūrius, mėsos, pieno produktus, įvairius sveriamus gaminius, pavyzdžiui, saldainius, sausainius. Vartoti dar tinkami, saugūs produktai labdaros organizacijoms atiduodami kiekvieną dieną.

„Įsigaliojus naujai tvarkai, leidžiančiai prekiauti pasibaigusio galiojimo, bet dar tinkamais vartoti maisto produktais, jais prekiauti neplanuojame. Nusprendėme nuosekliai puoselėti ilgametę draugystę su įvairiomis labdaros organizacijomis bei plėsti jų ratą, ieškodami būdų, kaip padėti pasirūpinti dar didesniu skaičiumi socialiai remtinų žmonių. Na, o mūsų pirkėjams suteikiame galimybę įsigyti besibaigiančio galiojimo produktų su 30-70 proc. nuolaida – priklausomai, kiek dienų liko iki prekės galiojimo pabaigos. Šios prekės jau pirmąją parduotuvės darbo valandą atsiduria specialiu skiriamuoju ženklu „Sumažinta kaina“ pažymėtose lentynose. Turime labai griežtą, aiškią ir efektyvią tvarką, kaip išvengti maisto švaistymo ir kartu kurti socialinę vertę“, – kalba U. Ulickienė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Nekilnojamas turtas3 mėnesiai prieš

NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“

Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas: „Šiuo metu finansavimo galimybės – beribės“

„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |