Sekite naujienas

Verslas

„eBay“ pristato interaktyvią tiesioginio apsipirkimo platformą

Paskelbta

-

Šiandien „eBay“ paskelbė, kad pristato „eBay Live“ – specialią apsipirkimo platformą, kuri suteikia vartotojams galimybę įsigyti produktų gyvoje ir interaktyvioje aplinkoje. Naujos funkcijos beta versija bus pristatyta šį mėnesį. Pirmajame bendrovės tiesioginiame apsipirkimo renginyje bus pasiūlytas kuruojamas retų prekybos kortelių pasirinkimas iš „eBay“ pardavėjo „Bleecker Trading“.

Tiesioginiai renginiai pakvies pirkėjus susipažinti su produktais taip, tarsi jie būtų tradicinėje parduotuvėje, teigia „eBay“. Renginiai bus pasiekiami per „eBay“ programą ir žiniatinklį. Per šiuos renginius pirkėjai galės bendrauti su pardavėju tiesiogiai pokalbyje ir per reakcijos mygtukus. Pirkėjai gali įsigyti bet kurią prekę tiesiogiai iš tiesioginės transliacijos.

Reklama:

Pirmasis renginys vyks birželio 22 d., 15 val. ET. Pirkėjai išvys daugybę kolekcionuojamų daiktų, įskaitant 1995 m. „Topps Finest Michael Jordan M1 Red Bordered Refractor PSA 9 MINT“ ir 1998 m. Kobe Bryant Skybox That’s Jam PSA 10.

„eBay visada buvo pirmieji prekybos kortelėmis ir kolekcionuojami daiktai namai“, – pranešime teigė Dawn Block, „eBay“ kolekcionuojamų daiktų, elektronikos ir namų viceprezidentas. „Kolekcionierių bendruomenei augant, siūlome naują tiesioginę platformą, kurioje neįtikėtinai lengvai sujungiama patraukli aplinka, leidžianti mūsų bendruomenei susiburti dėl bendrų interesų ir prekių. Šiuo metu beta versijoje „eBay Live“ mūsų bendruomenei suteiks racionalesnį, linksmesnį ir sudėtingesnį būdą prisijungti, pirkti ir parduoti.

„eBay“ yra naujausia internetinė platforma, leidžianti patekti į tiesioginio apsipirkimo erdvę ir prisijungti prie tokių, kaip „YouTube“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Pinterest“.

Praėjusį mėnesį „YouTube“ erzino apie tiesioginio apsipirkimo išplėtimą, įskaitant galimybę dviem kūrėjams vienu metu pradėti tiesioginę transliaciją ir kartu surengti vieną tiesioginį apsipirkimo srautą. 2021 m. lapkritį „Twitter“ paskelbė, kad jos elektroninės prekybos iniciatyvos dabar apima tiesioginį apsipirkimą ir kad „Walmart“ bus pirmasis mažmenininkas, išbandęs naują platformą.

Taip pat 2021 m. lapkritį „Facebook“ išleido „Live Shopping for Creators“ testą. Nors „Facebook“ jau daugelį metų veikia „Live Shopping“, prekės ženklų ir kūrėjų partnerystei tampant vis labiau paplitusiam, programėlė pradėjo bandyti funkciją, kuri leistų šį bendradarbiavimą padaryti sklandesnį. Praėjusį mėnesį „Pinterest“ pristatė naują programą, kurios tikslas – palengvinti kūrėjams tiesioginę transliaciją į savo platformą.

Tiesioginis apsipirkimas nėra vienintelė nauja erdvė, į kurią eBay skiria daugiausia dėmesio, nes šiandien paskelbta praėjus kelioms savaitėms po to, kai eBay paskelbė, kad bendradarbiaudama su web3 platforma OneOf pristato savo pirmąją NFT kolekciją. Naujojoje bendrovės „Genesis“ NFT kolekcijoje bus 3D ir animacinės legendinių sportininkų interpretacijos, kurios daugelį metų buvo rodomos „Sports Illustrated“ viršeliuose. „eBay“ teigė, kad dėl kolekcionuojamų daiktų rinkos padidėjimo ji pirmą kartą bendradarbiavo NFT erdvėje.

Skaitykite
Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Naujienos

Sekite naujienas

Video naujienos

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2022 | Kopijuoti draudžiama |