Paskelbta
2 sav. prieš-
Konferencijoje „Password 2022“ išrinkta efektyviausia įvaizdinė didelio biudžeto rinkodaros kampanija – ja pripažinta „Tele2“ įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“. Telekomunikacijų bendrovei ją įgyvendinti padėjo partneriai: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „iProspect“ ir „Super You“.
„Ši kampanija nešė stiprią emocinę žinutę – ilgą laiką buvus atskirai, šventiniu laikotarpiu žmonėms būti vieniems jau nebesinorėjo. Klientai susitapatino su klipo herojaus patyrimu, todėl tai lėmė aukštą emocinį įsitraukimą. Siekėme, kad reklamoje vyrautų pozityvumas, teigiamos emocijos ir juokas. Ši įvaizdinė kampanija ne tik pasiekė iškeltus tikslus, tačiau ir viršijo lūkesčius“, – teigė Viktorija Skujienė „Tele2“ prekės ženklo vadovė.
Kodėl būtina stiprinti ryšį su esamais klientais?
Pasak V. Skujienės, „Tele2“ turi didžiausią SIM kortelių kiekį Lietuvoje, o klientai yra išsibarstę visoje šalyje. Tai reiškia, kad kalbėti reikėjo su visais gyventojais – tiek demografiniu, tiek psichografiniu aspektu. Planuojant kampaniją buvo iškeltas lūkestis pasiekti esamus klientus, todėl didelis dėmesys buvo skirtas santykio ir emocijos kūrimui, o ne pardavimams.
„Pastaruosius kelerius metus visi turėjome būti užsidarę, tad neatsitiktinai projektui pasirinkome absoliutų visų laikų Kalėdų karalių Lietuvoje – „Vienas namuose“ filmą. Į kampaniją nusprendėme įtraukti ir Lietuvos popscenos karalienę – Džordaną Butkutę bei jos žymiausią dainą „Vienas namuose“. Sujungėme šiuos du akcentus ir pristatėme išskirtinę kampaniją visai Lietuvai“, – aiškina ji.
Jos teigimu, kampanijai buvo naudojami smulkesni įvaizdžio veiksmai ir daugybė skirtingų kanalų – jais norėta pasiekti esamus klientus ir sutvirtinti ryšį su jais. Efektyvi kampanija padėjo sustiprinti „Tele2“ prekių ženklą ir auginti rekomendacijos, išskirtinumo bei aptarnavimo atributus. Anot V. Skujienės, gauti rezultatai parodė, jog šis sprendimas pasiteisino ir padėjo pasiekti užsibrėžtų tikslų – reklama buvo beveik dvigubai labiau pastebėta ir įsimintina, lyginant su konkurentais.
Efektyviausios kampanijos rinkimai
Finale iš viso varžėsi 16-a stipriausių kampanijų. Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios buvo sugrupuotos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. „Password 2022“ konferencijoje finalininkai pristatė savo geriausius metų darbus, paskelbtas vienas didžiojo prizo laimėtojas ir kiekvienos kategorijos nugalėtojai.
Kampanijos buvo vertinamos pagal kelis kriterijus: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%). „Tele2“ pernai skynė efektyviausios kampanijos „Password 2021“ laurus – apdovanojimą laimėjo valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija. „Password 2019 m.“ konkurse metų rinkodaros kampanija tapo operatoriaus projektas „Tele2 Laisvas internetas“, kurio metu mobilus namas buvo pakeltas į orą balionu.
Lietuvos policijos naudojamą transporto priemonių parką papildė 11 naujų, greitų BMW motociklų. Šiandien Vilniuje perduotos naujos dviratės transporto priemonės bus...
Vasarį Vilniuje duris atvėrusi pirmoji šalyje „Iki“ prekės ženklu paženklinta, kurta bendradarbiaujant su startuoliu „Pixevia“, autonominė parduotuvė jau skaičiuoja rezultatus....
Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ toliau investuoja į tinklo plėtrą. Šalia „Senukų“ prekybos...
Šie metai Lietuvos startuolių ekosistemai buvo išties išskirtiniai: vos prieš kelias savaites Lietuvą apskriejo puiki žinia – turime jau du oficialius vienaragius,...
Aštuoniolikmetė Gabija Urnaitė džiaugiasi hobį siūti pavertusi verslu – dvyliktokė „accelerator_x“ programos metu įgijo verslo vystymo patirties ir įkūrė jaunąją...
Austėja Ričkutė dar mokyklos suole išdrįso išmėginti savo, kaip verslininkės, jėgas. Nors pirmasis verslas nepasisekė, Austėja nenuleido rankų ir įkūrė...
Panevėžyje visai neseniai atgimė legendinis didžiausio spalvotų kineskopų gamintojo Baltijos šalyse „Ekranas“ pastatas. Nuo šiol čia – modernios logistikos, sandėliavimo...
Šilumos siurbliais, rekuperatoriais, kondicionieriais, katilais, šilumos valdikliais ir kitais būtiniausiais naujakuriams įrenginiais prekiaujanti ir juos montuojanti įmonė silumamums.lt gyvuoja jau...
Vanesa Vauraitė internetinę parduotuvę 5dovanos.lt valdo jau ketverius metus. Moteris verslą nusipirko ir sako visada ieškojusi tokio darbo, kuris teiktų...
Jurgita Ašmonienė drąsiai galėtų būti vadinama Barbe devyndarbe. Socialinėse erdvėse ją žmonės gali rasti puslapyje „NT Pardavimai“, pajūrio gyventojai gali...
Savarankiškai dirbantis Pavelas Deminas, „Micro lifted“ ūkio Kudymkare įkūrėjas, papasakojo kaip pandemijos metu įvaldė mikrožalumynų auginimą ir pirmasis mieste pradėjo...
Pastaruoju metu itin populiarėja kai kuriems dar mokykloje pamirštas užsiėmimas skaityti knygas. Savitą madą kuria ir „bookstagrameriai“ ar Facebook puslapių...
Karantinas leido žmonėms suprasti, kad visur gerai, bet namuose geriausia. Daugelis iš butų ėmė keltis į namus, sodybas, ieškodami privačios...
Kai žmogus nusprendžia pradėti savo verslą, jam kyla daugybė klausimų. Ar yra kokia nors sėkmės tikimybė? Kas yra verslo planas...