Paskelbta
3 savaitės prieš-
By
Lukas66 proc. Lietuvos gyventojų didžiausiu apsipirkimo internetu privalumu laiko sutaupytą laiką, o dar 59 proc. išskiria galimybę palyginti prekės kainą tarp skirtingų el. parduotuvių, rodo banko „Citadele“ mokėjimų internetu partnerio „Klix“ inicijuotos apklausos rezultatai.
Pirkėjų poreikiai auga toliau
Tyrimo duomenimis, apsipirkimo internetu privalumų trečioje vietoje liko platus prekių asortimentas, kurį nurodė 31 proc. respondentų, taip pat 23 proc. apklaustųjų reikšmingu faktoriumi laiko didesnę tikimybę išvengti spontaniškų ir neplanuotų pirkinių nei apsiperkant fizinėje parduotuvėje.
Anot „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovo Romo Čereškos, apsipirkimas internetu gali būti išeitis tiems, kurie siekia sumažinti įprotį impulsyviai apsipirkinėti bei nori ugdyti asmeninę finansinę drausmę. Tikėtina, kad besirenkantiems pirkimą internetu tampa lengviau kontroliuoti išlaidas ir laikytis iš anksto sudaryto apsipirkimo plano.
„Nors pandemijos metu apsipirkimas el. parduotuvėse sparčiai išpopuliarėjo, pirkėjų poreikiai auga ir dabar. Jei prieš trejus metus pagrindinis el. parduotuvių uždavinys buvo užtikrinti prekių prieinamumą nuotoliniu būdu, dabar šios parduotuvės turi veikti taip, kad pirkėjų apsipirkimo patirtis ir siūloma aptarnavimo kokybė niekuo nenusileistų apsipirkimui fizinėse parduotuvėse“, – teigia R. Čereška.
Jaunimas nebenori stovėti eilėse
Tarp jaunesnių (18-29 m.) amžiaus asmenų (10 proc.) viena iš priežasčių, lemiančių fizinių parduotuvių iškeitimą į elektronines, yra galimybė apsipirkti vienumoje, išvengiant kontakto su kitais žmonėmis ir stovėjimo ilgose eilėse. Dar 3 proc. apklaustųjų reikšmingu pranašumu, perkant internetu, nurodė galimybę už pirkinį atsiskaityti, mokant išsimokėtinai.
„El. parduotuvės vis aktyviau diegia naujas funkcijas, tarp kurių patenka galimybė palyginti produktų kainas, matyti kitų pirkėjų atsiliepimus, naudotis įvairiais filtrais, leidžiančiais apžiūrėti ieškomo dydžio, spalvų ar modelių prekes. Taip pat vis populiaresnis tampa atsiskaitymas už pirkinį dalimis. Vartotojų lūkesčiai ir toliau augs, tad el. parduotuvėms teks ieškoti sprendimų, kaip užtikrinti kuo kokybiškesnę klientų patirtį“, – komentuoja banko atstovas.
Tik 6 proc. apklaustųjų nurodė, kad internetu neapsiperka visai. Dauguma jų – 60–74 metų respondentai.
„Citadele“ mokėjimų internetu partnerio „Klix“ užsakymu reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą atliko tyrimų agentūra „Norstat“ – 2023 m. birželį internetu buvo apklausta ne mažiau nei 1 000 gyventojų nuo 18 iki 74 metų.
Kokiu laikotarpiu galima tikėtis kibernetinių atakų aktyvumo?
„Citadele“ suteikė 4,45 mln. eurų finansavimą „Forum Cinemas Vingis“ įsigijusiai „Reverest Fund Management“
Apklausa: 69 proc. tėvų nori matyti, kur jų vaikai išleidžia pinigus
„Citadele“ banko ekonomistu tapo Aleksandras Izgorodinas
„Žaliojoje Taupomojoje Sąskaitoje“ surinkti 15 mln. eurų gyventojų indėlių bus skiriami tvarių projektų finansavimui
Tyrimas: lietuviai vaikams duoda daugiausia kišenpinigių iš visų Baltijos šalių
Renkantis naują automobilį jo poveikis aplinkai svarbus tik 17 proc. gyventojų
5 įpročiai mėnesio pradžiai, kurie padės rugsėjį sutaupyti daugiau
Apklausa: lietuviai dažniau rinktųsi investuoti į akcijas, jei procesas būtų patogesnis
Iš kur gauti pinigų startuoliui – toks klausimas kyla vos tik kilus verslo idėjai. Juk pradedantis verslininkas ne visada turi...
Rugpjūčio mėnesį net kelissyk siautusi stichija negailėjo nei pastatų, nei automobilių. Pastarųjų savininkams audrų padaryta žala sudarė kone pusę visų...
SBA valdoma bendrovė „Urban hub Investments“ prekybos, sandėlių ir biurų (angl. stock-office) miestelių „Urban HUB“ Kaune ir Vilniuje plėtotoja, pradeda...
“Kenjo”, vienas iš pirmaujančių Europos žmogiškųjų išteklių technologijų startuolių, užbaigė “Hi Inov” vadovaujamą 8,8 mln. eurų vertės A serijos investicijų...
Gamybos verslo idėjoms būdingos didelės investicijos, tačiau jos turi plačias pelno ir apyvartos galimybes. Šiame straipsnyje surinkome 25 gamybos verslo...
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...