Paskelbta
3 m. prieš-
Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 6 500 Eur bauda.
„Eurovaistinė“ nuo 2017 m. kovo iki 2018 m. rugpjūčio 25-ose ligoninėse gimdžiusioms moterims išdalijo 50 400 reklaminių skrajučių, kuriose nurodė, kad aktyvavus skrajutėje nurodytą kodą, vienerius metus perkant su „Eurovaistinės“ lojalumo kortele mamos ir kūdikio būtiniausioms prekėms taikoma 20 proc. nuolaida. Skrajutėse taip pat buvo pateikta informacija, jog minėta nuolaida nėra taikoma sauskelnėms, pradinio maitinimo kūdikių mišiniams ir prekėms, įsigyjamoms su kompensuojamųjų vaistų pasu.
Konkurencijos taryba nustatė, kad „Eurovaistinė“ klaidino vartotojus, nes skrajutėse nurodyta 20 proc. nuolaida nebuvo taikyta dviejų kategorijų prekėms – vaistams ir maisto papildams. Tikėtina, jog vartotojai, žinodami teisingą informaciją, t. y. jog „Eurovaistinė“ vaistinėse pateikus lojalumo kortelę vaistams bei maisto papildams nėra taikoma minėta nuolaida, būtų galėję pasirinkti kitą vaistinę.
Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.
Nuo 2019 m. gegužės 1 d., įsigaliojus Reklamos įstatymo pataisoms, Konkurencijos tarybos vykdytas klaidinančios reklamos ir lyginamosios reklamos priežiūros funkcijas perėmė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, tačiau iki tol pradėtus tyrimus baigs Konkurencijos taryba.
https://kt.gov.lt
Kaip elektromobiliai lizingu gali padėti atnaujinti mūsų seną automobilių parką? Verta pastebėti tai, kad Lietuvos gatvėse judantys automobiliai yra labai...
Kurti ir vystyti verslą Lietuvoje panorusių vis daugiau – kasmet verslauti pasiryžta tūkstančiai. Tačiau, kaip pačioje pradžioje skaudžiai nesuklysti, kaip...
Komentaro autorius Vitalis Kavaliauskas, „Baltic Amadeus“ Technologijų direktorius Klausimo, ar verta žengti skaitmenizacijos keliu, po pandemijos neliko. Vis tik ne...
„Startupbootcamp“, viešai įtrauktas startuolių akceleratorius, kurio būstinė yra Amsterdame, šiuo metu gali teikti paraiškas dėl greitintuvo programos, orientuotos į geriausius...
JAV sukurta vaizdo įrašų ir nuotraukų bendrinimo „Instagram“ startuolio istorija prasidėjo apie 2010 metus, kuomet jos įkūrėjai Mike‘as Kriegeris ir...
Dviračių miestų gatvėse sparčiai daugėja, tad jų savininkai susiduria su problema – kur juos saugiai pastatyti? Atsakymą turi Estijoje veiklą...
Virtualios realybės arenos Tauragėje įkūrėjas ir naujo socialinio projekto „Partizanų paslaptys“ vykdytojas Vytautas Merkelis atvirauja, kad pandemija užklupo netikėtai ir...
„Mes kelią randame, arba jį sukuriame“, – drąsiai ir užtikrintai skelbia viena iš didžiausių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovių Lietuvoje,...
„ZITICITY“ vadovas ir bendraįkūrėjas Laimonas Noreika kuklus ir paprastas. Rodos viskas jo gyvenime suorganizuota. Ir nors vyras valdo tikrai didelį...
Vanesa Vauraitė internetinę parduotuvę 5dovanos.lt valdo jau ketverius metus. Moteris verslą nusipirko ir sako visada ieškojusi tokio darbo, kuris teiktų...
Socialinių tinklų konsultantas – nauja ir vis populiarėjanti profesija, tačiau ne kiekvienas išdrįsta imtis šio darbo, o gal nežino, kur...
Atėjus vasarai dažnai išauga ir mūsų išlaidos, tad ne vienas susimąsto, kaip būtų galima papildomai užsidirbti. Šiandien galimybių itin daug:...
Ar verslas gali būti kūrybiškas? Tikrai taip. Būtent bene daugiausiai kūrybos ir originalių idėjų reikalaujantis verslas – papuošalų gamyba. Šiuolaikiniame...
Vestuvės – bene viena svarbiausių ir įsimintiniausių švenčių kiekvieno žmogaus gyvenime. Kiekviena būsima šeima, santuokos dieną patiria nemažai streso, įtampos...
Daugelis geriausių 2022 m. smulkiojo verslo idėjų yra susijusios su internetiniu verslo modeliu. Pasirinkite verslo idėją, kurią išmanote ir kuri...