Sekite naujienas

Verslas

„Eurovizijos“ įkvėpti: „Lidl“ pristato naują, iš laimės šokti kviečiančią reklamos kampaniją

Paskelbta

-

Gegužė – laikas, kai šilumą skleidžia ne tik vis kaitresnė pavasario saulė, bet ir laukiamiausias dainų konkursas „Eurovizija“. Dešimtys įsimintinų dainų ir dar įspūdingesni koncertiniai pasirodymai kasmet prikausto šimtus tūkstančių televizijos žiūrovų visoje Lietuvoje. Atkreipti klientų dėmesį nauju hitu ketina bei iš laimės šokti kviečia prekybos tinklas „Lidl“, pristatydamas visiškai naują reklamos kampaniją „Superiniai“.

Nuo vaisių, daržovių ir mėsos bei jos produktų iki kitų kasdienių prekių – kiekvieną savaitę „Lidl“ pirkėjus pasitiks vis nauji „Superiniai“ pasiūlymai. Juos pristatys nuotaikingi, gera nuotaika spinduliuojantys reklaminiai garso ir vaizdo klipai.

Reklama:

Kaip pasakoja „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, idėja sukurti naują reklaminę kampaniją gimė natūraliai, nusprendus ieškoti naujų būdų, kaip pirkėjams pristatyti geriausius savaitinius pasiūlymus.

„Mūsų klientų itin mėgtos „Šviežiasis 5“ ir „Šaunusis 5“ pasiūlymų kampanijos jau baigė savo gyvenimo periodą. Todėl norėjosi sukurti naują, vizualiai ir emociškai „šviežią“ platformą, kuri ir patrauktų dėmesį, ir informuotų apie geriausius „Lidl“ pasiūlymus“, – teigia K. Mažeikytė.

Reklamine kampanija norima suteikti „Lidl“ savaitiniams pasiūlymams daugiau vientisumo, emocinio ir vizualinio išskirtinumo. Tikimasi, kad nuotaikinga ir šokių nuotaika spinduliuojanti reklama išsiskirs tarp kitų mažmeninės prekybos pasiūlymų reklamų.

Įkvėpta „Eurovizijos“ – įgyvendinta Lietuvoje

Pastabiausieji „Superinių“ reklamose išgirs gerai pažįstamos dainos melodiją – kampanijai pasirinkta žinomiausia lietuvių grupės „Elektra“ daina „Juda tavo rankos“. Daugiau nei dvidešimties metų istoriją skaičiuojančios dainos motyvai nepalieka abejingo nė vieno – taip, kaip ir kasmet vykstantis „Eurovizijos“ konkursas.

„Juokaujant galima pasakyti, kad „Eurovizijos” konkursą laimėjusi daina eteryje ir visų mintyse skambės visus metus – taip, kaip ir „Superinių” reklama. Žinome, kad klientai pastaruoju metu itin vertina ir džiaugiasi mūsų parduotuvėse matydami kokybiškus produktus už mažą kainą. Ši reklama – per laimės šokį – ir kuria būtent tokią džiugesio nuotaiką“, – sako „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė.

Reklama:

Kampanijos autoriai – reklamos agentūra „New!“. Jie idėją įgyvendino su partneriais: gamybos kompanijai pasitelkta reklamos gamybos kompanija „Idee Fixe“ su Imantu Boiko priešakyje, o fotografo Tomo Kaunecko komanda rūpinosi „Superinių“ kampanijos fotosesija.

Kaip pasakoja „New!“ kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius, surasti tinkamą dainą nebuvo lengva – teko perklausyti daugybę įvairiausių garso įrašų.

„Ieškojome tokios melodijos, kuri jau glūdėtų pirkėjų ausyse ir lengvai surezonuotų nuo pat pirmųjų natų – dėl to ir kapstėmės po lietuviškus 2000–ųjų hitus. „Juda tavo rankos“ ne tik tarsi pagal užsakymą atitiko reklaminio klipo laimės šokio emociją, bet ir garso takeliui skirti nauji žodžiai liejosi patys – iškart tapo aišku, kad radom tinkamą hitą“, – teigia M. Juozapavičius.

„Superinių“ reklamos kampanija prasidėjo šią savaitę, reklamos jau skamba radijo eteryje ir matomos televizorių ekranuose.

Naujienos

Startuoliai

Verslo vikingai

Verslo idėjos

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |