Paskelbta
3 savaitės prieš-
By
LukasDidmeninė farmacijos prekybos bendrovė „Limedika“ žengia į naują verslo segmentą – atidarė internetinę naminių gyvūnų prekių parduotuvę Mumbo.lt.
„Limedika“ jau nuo 2001 metų vysto veterinarinių produktų ir vaistų prekybą verslo segmente (B2B). Turėdami ilgametę patirtį su gyvūnų prekėmis ir matydami didelį potencialą bei augantį naminių gyvūnų skaičių – mūsų skaičiavimais, kačių ir šunų Lietuvoje auginama atitinkamai 550 tūkst. ir 450 tūkst. – nusprendėme vystyti ir verslo atšaką, orientuotą į fizinius klientus“, – sprendimą komentuoja „Limedika“ generalinė direktorė Rūta Bagdonavičienė.
Bendrovės investicijos į naują gyvūnų prekių parduotuvę siekia 300 tūkst. eurų.
Anot bendrovės vadovės, Lietuvos rinkoje veikia nemažai internetinių parduotuvių, kurios prekiauja gyvūnų prekėmis, o reikšminga dalis tokių prekybininkų atsirado būtent karantino metu. Tuo tarpu stipriausi rinkos žaidėjai veikia jau ne vienerius metus ir turi savo lojalių klientų ratą.
„Mūsų išskirtinumas tarp konkurentų yra specifiškai atrinktas asortimentas šunims ir katėms – rinkdamiesi asortimentą, labiausiai orientavomės į kokybę, konsultavomės su veterinarais. Šiuo metu atstovaujame šiuos Europos gamintojų prekinius ženklus: „Calibra“, „Buddy“, „Marty“, „Wolfs blut“, „Wildes land“, „Babin“, „Dogslife“. Klientams visuomet turime patrauklių pasiūlymų, todėl kiekvienas ras savo gyvūnui visko, ko ieško“, – teigia R. Bagdonavičienė.
Mumbo.lt parduotuvėje naminių gyvūnų šeimininkai gali įsigyti šunims ir katėms skirto sauso bei konservuoto maisto, skanėstų gyvūnams, kraiko katėms, augintinių higienos ir priežiūros priemonių, aksesuarų, drabužių ir žaislų, taip pat guolių bei kelionėms skirto asortimento.
„El. prekybos kanalas nuolat auga ir kasmet stiprėja bei užima vis didesnę rinkos dalį palyginti su fizine prekyba. Karantino laikotarpis paskatino spartesnį nei įprasta el. prekybos augimą, daugiau vartotojų pradėjo naudotis teikiamais el. prekybos privalumais: prekių pristatymu iki pat durų, kad ir kokio svorio prekės bebūtų, visuomet platesniu asortimentu nei fizinėse parduotuvėse, be to, prekių pristatymo terminai yra maksimaliai sutrumpėję, siekiant kaip įmanoma geriau patenkinti vartotojų poreikius. Internetinė prekyba tampa vis patogesnė ir gali pasiūlyti naujų sprendimų, kurie vis labiau gerintų klientų patirtį ir skatintų pamiršti apsipirkimą fizinėse parduotuvėse“, – komentuoja „Limedika“ vadovė.
Pagrindinis naujojo verslo tikslas, anot jos, yra siekti naminių gyvūnėlių gerovės bei sukurti žmonių bendruomenę, kuri kokybiškai rūpintųsi savo augintiniais.
„Pirmiausia norime įsitvirtinti Lietuvos rinkoje ir sustiprinti savo pozicijas čia, o plėtros planus paliksime ateičiai“, – reziumuoja R. Bagdonavičienė.
Artėjant ryškiausiai pavasario šventei, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota apklausa atskleidė, kad beveik pusė gyventojų patiekalus savo velykiniam stalui ketina...
Tarptautinių krovinių gabenimo, ekspedijavimo ir logistikos paslaugas teikianti „ACE Logistics“ plečia paslaugų krepšelį – nuo kovo įmonė verslo klientams siūlo...
Kelionių organizatorius „Tez Tour“ praėjusiais metais fiksavo rekordinius rezultatus Lietuvoje: pajamos siekė 113,8 mln. Eur ir buvo beveik dvigubai didesnės...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Pats verslas gana paprastas, nebrangus ir suprantamas , turi nedaug konkurentų, nes idėja palyginti nauja. Net ir atsiradus konkurencijai, ji...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...
Kur investuoti krizės metu? Pagrindinis aspektas, kad sunkmečiu žmonės taupo ir todėl dalis paslaugų ar ne pirmo būtinumo prekių tampa...