Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
LukasDidžiąją dalį laiko šiltais orais džiuginanti vasara diktuoja atskirą toną pirkėjų krepšeliuose. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, per pirmuosius vasaros mėnesius pirkėjai iš viso įsigijo iki 16 tūkst. tonų vaisių, uogų ir šviežių daržovių. Tikru vasaros hitu jau ne pirmus metus karūnuojamas arbūzas – pirkėjai kasmet jo nuperka tiek, kiek sveria 400 dramblių, maždaug po 2,5 tūkst. tonų, o savo populiarumu jie nustelbia net ir visų laikų populiariausią „Maximos“ prekę – bananus.
Pastarosiomis dienomis Lietuvą nuplovusios didelės audros ir lietingas oras užmarštyje paliko dar neseniai džiuginusius vasariškus karščius. Jau ne pirmą vasarą prekybos tinklas „Maxima“ stebi tendenciją, kad pašokus oro termometro stulpeliui aukštyn, pirkėjai dažniau renkasi gaivintis sveikais produktais ir vartoja daugiau šviežio derliaus vaisių bei daržovių.
„Pirkėjai pastaraisiais metais ypač pamėgo arbūzus. Vasaros metu savo populiarumu jie išstumia net karaliaujančius bananus ir tampa pačiu perkamiausiu produktu. Šiemet pastebėjome, kad pirkėjai vis labiau pamėgo temines vaisių, uogų ir daržovių dienas, kurių metu suteikiama galimybė paragauti vis daugiau naujų skonių. Iki šiol turėjome obuolių, pomidorų, uogų ir kaulavaisių dienas, o šįkart pastebėję vis dar neblėstantį pirkėjų susidomėjimą vasaros populiariausiai prekei, nusprendėme visą šią savaitę paskirti gausesniam arbūzų bei melionų asortimentui. Šie vaisiai – puikus ir sveikas pasirinkimas tiek norint atsigaivinti namuose, tiek ir keliaujant į svečius. Arbūzas ar melionas atrodo išties efektingai, o ir patinka kone visiems – ir mažiausiems, ir vyresniems“, – dalijasi „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Išgėrė tiek vandens, kiek telpa beveik trijuose olimpiniuose baseinuose
Be to, arbūzai – ne vienintelė prekė, kurią šią vasarą prekybos tinklo pirkėjai gausiai krauna į vežimus. „Maximos“ duomenimis, į vasaros prekių topus patenka ir bulvinės daržovės, kurių įsigyjama apie 2 tūkst. tonų, taip pat arbūzų iš lyderio pozicijos išstumti bananai, įvairūs kaulavaisiai, agurkai, pomidorai.
„Šią karštą vasarą auga ir gaiviųjų gėrimų paklausa – tautiečiai labiausiai mėgsta negazuotą vandenį. Jo per pirmus vasaros mėnesius išgėrė beveik tris olimpinius baseinus, t. y., apie 6,7 mln. litrų. Pastebimai išaugo ir vaisių sulčių, gazuotų gėrimų ir vandens su skoniu pardavimai“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Įdomu ir tai, kad fiksavus Lietuvoje karščiausią vasaros dieną – birželio 28-ąją – pirkėjai skubėjo vėsintis ne tik vandeniu, bet ir buitiniais ventiliatoriais. „Maximos“ duomenimis, tądien pirkėjai į parduotuves plūdo pirkti vėsinančio inventoriaus – buitinių ventiliatorių ir nuo saulės saugančių skėčių. Šių prekių pirkėjai įsigijo net 8 kartus daugiau nei įprastai. Taip pat parduotuvėse buvo dairomasi ir pripučiamų vandens pramogų prekių bei baseinų.
Projektas „Maximanija“ atgimė naujame kontekste: parduotuvėje galite būti aptarnauti prekybos tinklo finansų, teisės, rinkodaros ar kitų sričių vadovų
Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos
Karoliniškėse pirkėjams duris atvėrė atnaujinta dviejų X „Maxima“ parduotuvė
Aiškėja griausmingo Klaipėdos „Akropolio“ „Maximos“ atidarymo detalės: nemokamos vaišės, Lietuvos įžymybės kasose ir kitos netikėtos staigmenos
Lankomiausia Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ planuoja griausmingą sugrįžimą: po atnaujinimo stebins pokyčiais
Iš parduotuvių į mokytojų glėbius iškeliaus šimtai tūkstančių kardelių: gėlėmis pirkėjai rūpinasi gerokai iš anksto
Atsidarė pirkėjų pamėgta Šalčininkų „Maxima“: kas naujo laukia parduotuvėje?
Tautiečiai mokyklai šiemet ruošiasi intensyviausiai per pastaruosius 3 metus: štai, ką šluoja iš lentynų
Tautiečių pamėgta Pabradės „Maxima“ pakeitė rūbą: atidarymo savaitę – ypatingos nuolaidos pirkėjams
Sostinės centriniame verslo rajone kylančiame verslo centre „Hero“ pasirašytos nuomos sutartys su pirmaisiais nuomininkais – dienos pietų restoranu „NooN“ ir...
Kuomet finansinis raštingumas vis labiau įsigali kasdieniame gyvenime, duomenų raštingumas (angl. Data Literacy) tampa neatsiejama profesinių įgūdžių ir bendrai verslo...
Jau nuo kitų metų gegužės 1 d. prekybos veiklos Lietuvoje nebus galima vykdyti be naujus techninius reikalavimus atitinkančių kasos aparatų....
„Bitė Lietuva“ pradeda teikti dirbtinio intelekto sprendimams pritaikytas virtualios debesijos paslaugas. Vienas pažangiausių debesijos sprendimų rinkoje „BITĖ Cloud“ atlieps bet...
Automobilių duomenų įmonė „carVertical“ atliko tyrimą, kurio metu siekė išsiaiškinti, kiek mėnesių reikia dirbti vidutiniam šalies gyventojui, norint įsigyti automobilį...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...