Paskelbta
2 metai prieš-
By
Raminta V.Metų pradžioje pristatęs naują pozicionavimą ir atnaujinęs vizualinį identitetą, prekybos tinklas „Iki“ pradeda kitą svarbų pokyčių etapą. Kovo 23 d. sostinės Šeškinės mikrorajone atidaryta visiškai naujos koncepcijos parduotuvė, brėžianti naujus standartus ateities parduotuvėms.
Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, prekybos tinkle vykstantys strateginiai pokyčiai apima visus prekybos tinklo kanalus, įskaitant ir fizines parduotuves. Nauja parduotuvių koncepcija buvo kuriama itin dėmesingai įsiklausant į pirkėjus, bendradarbiaujant su Švedijos ir Vokietijos mažmeninės rinkos ekspertais.
„Galvodami apie mūsų pirkėjus ir jų poreikius, visada stengiamės būti vienu žingsniu priekyje – imtis lyderystės įgyvendinant pokyčius, atnešant mažmenos inovacijas į Lietuvą. Pastarieji keleri metai parodė, kad keičiasi ir pats pirkėjas – tikisi dar sklandesnės apsipirkimo patirties, greičio, patogumo, drąsiai išbando technologines naujoves. Tai mus kasdien skatina keistis, naujausias mūsų kūrinys – geriausiomis rinkos praktikomis grįsta fizinių parduotuvių koncepcija“, – tikina N. Kvietkauskaitė.
Pagrindinė prekybos tinklo „Iki“ naujos koncepcijos parduotuvių idėja – sukurti tokią aplinką, kurioje klientų apsipirkimo kelionė vyktų intuityviai, mėgstamas prekes būtų galima rasti kuo greičiau ir patogiau, būtų aiškiai išskirti specialūs kainų pasiūlymai ir dar daugiau dėmesio skiriama „Iki“ stiprybei rinkoje – šviežių produktų asortimentui.
Naujas konceptas – dar arčiau pirkėjo
Parduotuvė „IKI Šeškinė“ Vilniuje, po rekonstrukcijos atidaryta adresu Šeškinės g. 32, yra pirmoji, kurioje pirkėjai galės išbandyti kitokią apsipirkimo patirtį. Jos prekybinis plotas siekia 1 582 kv. metrų, investicijos į ją siekė 2,3 mln. eurų.
Naujose parduotuvėse taikomi sprendimai buvo kuriami įvertinus pirkėjų poreikius, kurie ypač daug dėmesio skiria apsipirkimo sklandumui, kategorijų ir prekių išdėstymui, šviežumui ir kokybei bei geros kainos pasiūlymams.
Įgyvendinant pokyčius, buvo nuosekliai peržiūrėtas parduotuvių asortimentas. Eliminuotos mažo apyvartumo prekės, padidintas mėgstamiausių prekių matomumas. Įrengti patogūs bei erdvūs daržovių ir vaisių, šviežios mėsos, žuvies ant ledo, konditerijos, kepinių, ne maisto prekių, alkoholinių gėrimų skyriai. Taip pat atnaujinta ir standartizuota įranga – siekiant maksimalaus energetinio efektyvumo, operacijų efektyvumo ir, žinoma, jaukumo bei patogumo klientams.
Nijolė Kvietkauskaitė
Vaida Budrienė
Parduotuvių interjeras atnaujintas taip, kad pirkėjo kelionė būtų aiškiai orientuota, jis visada gerai matytų tiek specialius kainų pasiūlymus, tiek šviežio maisto kategorijų produktus. Interjere dominuoja pagrindinės „Iki“ spalvos – žalia ir geltona. Žalia spalva simbolizuoja šviežumą bei paslaugų teikimo zonas, geltona spalva indikuoja gerus kainos ir kokybės pasiūlymus – pirkėjai čia visuomet ras prekes, kurioms taikomos akcijos ir nuolaidos.
Dar vienas svarbus naujos koncepcijos bruožas – aplinkos atpažįstamumas. Šio formato parduotuvės sukurtos taip, kad aplinka būtų atpažįstama visame „Iki“ tinkle, tad nusprendus užeiti į bet kurią „Iki“ parduotuvę klientai nepasimestų – loginis kategorijų išdėstymas bus analogiškas visame tinkle, tokiu būdu užtikrinant sklandžią apsipirkimo kelionę.
Naujos koncepcijos parduotuvėse reikšmingą dalį kasų sudarys savitarnos kasos, kurias greitesniam apsipirkimui renkasi didžioji dalis klientų, įdiegti ir energiją taupantys sprendimai – LED apšvietimas bei tvaresnė šaldymo įranga.
Šiemet duris atvers net devynios tokios parduotuvės
Pasak „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, šį mėnesį duris atveria dar dvi naujos koncepcijos sostinės „Iki“ parduotuvės – „IKI Šaltinėlis“ ir „IKI Pilaitė 2“. Kitų dviejų atnaujintų parduotuvių atidarymai suplanuoti gegužę, o paskutinį metų ketvirtį pirkėjams bus pristatytos dar keturios parduotuvės.
„Kaskart pristatydami pirkėjams inovacijas, mes pradedame ir naują mokymosi etapą. Ne išimtis ir nauja parduotuvių koncepcija. Ją į rinką įvedame žinodami, ko šiandien reikia mūsų pirkėjams, tačiau visada stebime situaciją, esame pasiruošę tobulinti siūlomus sprendimus. Šiemet numatytų devynių naujos koncepcijos parduotuvių atidarymai yra pokyčių kelio pradžia. Tikime, kad pirkėjai juos priims pozityviai, o tai suteiks pagrindo tęsti parduotuvių atnaujinimo darbus ir visoje Lietuvoje“, – sako N. Kvietkauskaitė.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau tris autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Šiemet prekybos tinklas „Iki“ buvo įvertintas prestižiškiausiu „Top Employer 2023 Lietuva“ sertifikatu.
Vėl atidaryta išskirtinė, viena didžiausių „Iki“ parduotuvių Vilniuje – ketvirtadienio rytą plūdo minios
5 svarbūs patarimai, kaip gabenti šunį automobilyje be streso – išvengsite ir netvarkos, ir baudos
Vos vienas šaukštas – ir kasdieniai patiekalai įgaus visiškai naują skonį: kaip kūrybiškai virtuvėje panaudoti riešutų kremą
Vėl atidaroma atsinaujinusi didžiausia „Iki“ parduotuvė Šiauliuose – pirkėjams pradėta siūlyti nauja paslauga
Svarbu prisiminti tvarkantis namus: nevalykite šių daiktų su actu – galite negrįžtamai sugadinti
Net 7 spalvingi, švieži ir lengvi receptai: savaitgalio patiekalams „Iki“ išleisite mažiau
Šviežutėlis rudeniškas derlius jau džiugina: „Iki“ jo kokybę tikrina išskirtinėmis priemonėmis, o nuolaidą „įjungti“ gali kiekvienas
Parduotuves jau nuspalvino šviežias rudeniškas derlius: 3 pigūs receptai, kaip juo mėgautis nuo ryto iki vakaro
Žolinės stalas – visų skoniams: kaip naujai marinuoti šašlykus, kepti lašišą ir ką pasiūlyti nevalgantiems mėsos
Tarptautinės aviacijos mokymų įmonės CAE duomenimis, iki 2034 m. pasaulyje reikės virš 1,4 mln. aviacijos specialistų. Ir nors daugeliui gali...
Viena didžiausių siuntų pristatymo įmonių „DPD Lietuva“ ir Lietuvos krepšinio lyga (LKL) pradeda naują partnerystę. Partnerystė tarp kompanijų pasirašyta vieneriems...
Ieškantys saulės ir patrauklių investicijų, vis dažniau atsigręžia į Ispaniją, kuri, šiltu klimatu ir 320 saulėtų dienų per metus, traukia...
Logistikos veiklos sėkmė priklauso nuo transporto priemonių parko – ne tik nuo jo dydžio, bet ir nuo to, kaip efektyviai...
Žalioji transformacija šiandien yra vienas aktualiausių klausimų visoje Europos Sąjungoje. Inovacijų agentūros duomenimis, Lietuvos pramonė vis daugiau lėšų skiria švariųjų...
Draudikai pastebi, kad plečiasi žemėlapis šalių, kurias Lietuvos gyventojai pasiekia vykdami automobiliu. Pastaruoju metu jie sulaukia transporto žalų kreipinių net...
„Čia yra 100 eurų. Aš siūlau nupirkti jūsų duomenis – prisijungimo vardą ir slaptažodį“, – tokį pasiūlymą diskusijos metu pateikė...
Nuosavas būstas – viena svarbiausių jaunimo svajonių, tačiau ją įgyvendinti tampa vis sunkiau. Aukštos nuomos kainos, augančios pragyvenimo išlaidos ir...
Nesvarbu – ar savo šunį imate į ilgą kelionę, ar tik nuvažiuojate iki pasivaikščiojimų parko, svarbu kaskart automobilyje užtikrinti jo...
Pastaraisiais metais vaikų dalyvavimas eisme reikšmingai pasikeitė – šiandien 3 iš 4 vairuotojų nurodo kelyje sutinkantys paspirtukais judančius moksleivius, rodo...