Paskelbta
4 savaitės prieš-
By
LukasPrekybos tinklas „Iki“ pradeda siūlyti precedento neturinčias ir įvairaus dydžio verslams pritaikytas reklamos galimybes. Keliais mygtuko paspaudimais jau galima gauti prieigą prie „Iki“ parduotuvėse visoje šalyje esančių beveik 2,4 tūkst. ekranų ir kitų reklaminių plotų, kurie kasdien traukia milžiniškos auditorijos žvilgsnius. Nesvarbu, ar su savo žinute norite pasiekti visą šalį, ar tik tam tikrą regioną – naujoji „Iki“ vystoma programinės reklamos platforma „Screen club“ tą leis padaryti paprasčiau, efektyviau ir kiekvienam verslui būti arčiau potencialių klientų.
Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, naujų reklamos galimybių atvėrimas yra svarbus įmonei strateginis sprendimas. Tai reiškia, kad „Screen club“ tampa didžiausia skaitmeninių ekranų platforma Lietuvoje, skirta padėti lengviau ir greičiau užmegzti ryšį su klientais įvairiuose formatuose.
„Mažmeninė prekyba maisto produktais pasižymi mažu pelningumu, todėl šiame sektoriuje ypač svarbu inovacijos ir efektyvumas. Tai yra mūsų fokusas, todėl nuolat plečiame technologinės pažangos ribas – nuo pirkėjų kasdienybę lengvinančių vienintelių šalyje autonominių parduotuvių iki unikalių sprendimų, skirtų mūsų partneriams. Jau nustebinome rinką pasiūlę progą išradingiau reklamuotis kampiniame 3D ekrane ant parduotuvės Vilniuje, o dabar mūsų suteikiamu nauju reklamos įrankiu galės pasinaudoti patys įvairiausi verslai. Turėdami parduotuves visoje šalyje, galime padėti būti arčiau savo klientų ir kitoms įmonėms“, – pažymi N. Kvietkauskaitė.
Be to, „Screen Club“ platformoje atsiranda ir daugiau pridėtinių verčių – jau galima užsisakyti ekranus reklamai bei nestandartinius spaudos pasiūlymus ir už „Iki“ parduotuvių ribų, pas partnerius verslo centruose. Partnerių tinklas nuolat plečiamas, todėl jau greitai platforma apjungs ne tik didžiausią skaitmeninių ekranų tinklą Lietuvoje, bet ir daug kitų reklamos galimybių: reklamas autobusuose, tam tikras reklamas autobusų stotelėse, mieste esančius LED ekranus.
Naudinga ir mažoms, ir didelėms įmonėms
„Iki“ Lietuvoje valdo vieną plačiausių parduotuvių tinklų šalyje, apimantį jau arti pustrečio šimto prekybos vietų. Reklamos galimybes siūlančios parduotuvės išsibarstę ne tik didmiesčiuose, bet ir nedideliuose miesteliuose visoje Lietuvoje.
„Iki“ parduotuvėse ekranai ir kiti reklamos plotai suplanuoti taip, kad jose transliuojamos žinutės kuo veiksmingiau pasiektų auditoriją. Jie įrengti parduotuvių viduje, prie savitarnos ir įprastų kasų – pirkėjų kelyje ir ten, kur žmonės praleidžia daugiausiai laiko apsipirkdami ar skenuodami savo prekes.
Toks mastas, pasiekiamumas ir dideli pirkėjų srautai, pasak Algirdo Plikuso, „Iki“ Duomenų monetizacijos ir konsultavimo skyriaus vadovo, lemia, kad reklamos užsakovams „Iki“ gali pasiūlyti ypač plačias galimybes ir jas pritaikyti prie personalizuotų poreikių.
„Nesvarbu, ar tai būtų nedidelė regioninė kampanija, skirta konkrečių miestų auditorijoms, ar norite su savo žinute pasiekti visą šalį – turime ką pasiūlyti kiekvienam biudžetui. Mūsų platforma gali padėti pasiekti praktiškai kiekvieną Lietuvos namų ūkį, taip pat suteiksime įrankius vykdyti net ir daugiakanales kampanijas. Verslai nuo šiol visai paprastai gali būti matomi įvairiuose formatuose – parduotuvėje, internete, programėlėje, spausdintoje medžiagoje. Tokia įvairovė – šansas dideliems žaidėjams vos per 1 dieną turėti daugiau nei 9 mln. galimų kontaktų su klientais. O jeigu esate mažas verslas, pasinaudojus platforma pavyks gerokai efektyviau paskirstyti kampanijai skirtas lėšas ir pasiekti tuos žmones, kuriems jūsų paslaugos yra aktualiausios“, – sako A. Plikusas, atsakingas už projektą „Screen club“.
Automatizuotas procesas leis reklamas užsakyti dar paprasčiau
Didelis privalumas tai, kad „Screen club“ pradeda veikti kaip patogi savitarnos platforma su automatizuotu užsakymo procesu. Tai reiškia, kad reklamos užsakovas pats gali įkelti turinį, jį paleisti ir valdyti kampaniją vos keliais paspaudimais.
„Patogiai, greitai ir efektyviai – apie tai galvojome, kai kūrėme šią naują platformą. Todėl galime pristatyti sistemą, kuri leidžia gerokai sumažinti laiko sąnaudas ir jaustis užtikrinčiau. Verslai per kelias minutes gali sukurti taiklią rinkodaros kampaniją, tiesiogiai stebėti statistiką, vertinti reklamos efektyvumą čia ir dabar bei priimti duomenimis grįstus sprendimus“, – pasakoja A. Plikusas.
Visas procesas jau vyksta automatizuotai užsakant reklamą beveik 800-uose didžiųjų ekranų parduotuvių viduje ir išorėje, kurie patraukia „Iki“ pirkėjų dėmesį. Taip pat – „Iki“ savitarnos kasų ekranuose, kurių visoje šalyje yra arti tūkstančio.
„Screen club“ atveria galimybes vykdyti ir daugiakanales reklamas. Tiek maži, tiek dideli verslai gali lengvai užsisakyti reklamą ant „Iki“ parduotuvių apsaugos vartelių, parduotuvių fasadų, taip pat naudotis papildomais skaitmeninės bei spausdintos reklamos plotais prie savitarnos ir įprastų kasų. Be to, beveik pustrečio šimto „Iki“ parduotuvių veikia radijas, tad auditoriją lengva pasiekti ir žodžiu.
„Naujoji mūsų programinės reklamos platforma – didelis žingsnis tiek mums, tiek visai rinkai. Tačiau sustoti neketiname: turime ambicingų tikslų, kad mūsų klientai gautų dar daugiau galimybių kuo taikliau ir paprasčiau pasiekti potencialius klientus. Jau dirbame, kad sudarytumėme galimybę užsakovams pasirinkti tikslinę auditoriją, atsižvelgiant į klientų apsipirkimo įpročius, ir taip dar taikliau paskleisti savo žinutę“, – atskleidžia A. Plikusas.
Daugiau apie „Screen club“ sužinoti ir pradėti išnaudoti platformos privalumus galite čia: screen.club.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 245 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves, taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.
„Iki“ sparčiai plečiasi ir kviečia į komandą: naujose parduotuvėse – patrauklūs pasiūlymai naujiems darbuotojams
Vienos iš Europos prekybos lyderių „Rewe“ grupės akys toliau krypsta į Lietuvą: kartu su „Iki“ surengė specialiai startuoliams skirtą renginį
Kam tas „epsas“, „live‘as“ su 15 žiūrovų ir kaip namuose pasisodinti Bulvių: „Iki“ pradeda naują žaismingai informatyvią kampaniją, skirtą senjorams
Saulėtekyje studentai jau gali apsipirkti visą parą: „Iki“ atidarė 24/7 veikiančią autonominę parduotuvę
Komanda ir darbe, ir sporto aikštelėje: „Iki“ darbas buria kolegas ir užkrečia aistra pirmauti
Tai, ko dar nežinojote apie populiariausią visų laikų prekę parduotuvėse: „Iki“ ji išsiskiria tvarumu
Lietuviams privalumai, kurie kitose Baltijos šalyse tik startuoja – jau kasdienybė: vienintelių tokių „Iki“ parduotuvių populiarumas išaugęs 4 kartus
„Iki“ atnaujino pirkėjų pamėgtą parduotuvę Vilniuje – atsirado svarbių pokyčių ir asortimente
Sutaupyti norintiems pirkėjams – slaptas koziris „Iki“ Taupymo žaidynėse: tereikia paspausti vieną mygtuką
Didžiausias Lietuvoje startuolių ekosistemos renginys „Startup Fair. Pulse 2024“ į Vilnių šiemet pritraukė virš 4000 dalyvių ir 300 investuotojų iš...
Pietų Ispanijoje, tarp Marbeljos, Esteponos ir Benahaviso miestų plytintis regionas jau gana seniai yra įgavęs „Auksinio trikampio“ pavadinimą. Pačiame Andalūzijos...
Viena didžiausių lenktai klijuotos faneros gamintojų Europoje, Klaipėdos rajone Plikių kaime veikianti „Sakuonos“ gamykla, ateityje planuoja asortimento ir gamybos apimčių...
Baltijos šalių turizmo rinkos lyderė „Novaturo“ grupė skelbia, kad nuo spalio 7 d. bendrovės finansų direktoriaus pareigas pradės eiti Darius...
Nors kibernetinių atakų skaičius Šiaurės Europoje nuo pernai išaugo beveik penkis kartus, jas atremti 2024 metų pradžioje buvo pasirengęs tik...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...