Sekite naujienas

Verslas

Išlaidų maistui mažinimas: būdai tampa vis išmanesni

Paskelbta

-

Lojalumo programos – populiariausias būdas, kuriuo naudojasi išlaidas maistui norintys sumažinti Lietuvos gyventojai, rodo „Lidl Lietuva“ užsakymu 2024 m. pradžioje tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktas reprezentatyvus tyrimas. Jo duomenimis, pirkėjai taip pat aktyviai domisi akcijomis, apie kurias informacijos ieško išmaniosiose parduotuvių programėlėse.

Didžioji dauguma apklaustųjų – net 70 proc. – norėdami išleisti mažiau, maisto prekes perka naudodamiesi lojalumo programomis. Pavyzdžiui, šiuo metu šalyje labiausiai naudojama yra „Lidl Plus“ mobilioji lojalumo programėlė. Remiantis 2023 m. gruodžio mėn. mobiliųjų programėlių analizės ir duomenų bendrovės „App Annie“ duomenimis, „Lidl Plus“ programėlė pagal atsisiuntimų skaičių yra populiariausia tarp visų didžiųjų maisto prekybos tinklų programėlių.

„Šis būdas – pats paprasčiausias, reikalaujantis mažiausiai pastangų, bet yra išties efektyvus. Lojalumo programose dalyvaujantiems asmenims apsipirkimų metu ne tik taikomos bendros lojaliems pirkėjams galiojančios nuolaidos, bet ir patrauklūs asmeniniai pasiūlymai. Pavyzdžiui, „Lidl Plus“ programėlėje galima rasti nuolaidų kuponų konkretiems maisto produktams ir informaciją apie vykstančias akcijas, kurios yra antras populiariausias būdas mažinant išlaidas maisto prekėms“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Tyrimo duomenimis, akcijas stebi ir tik per jas stengiasi pirkti 56 proc. apklaustųjų, kurie dažniausiai apie akcijas ir nuolaidas sužino iš parduotuvių programėlių (60 proc.) ir internetinių leidinių (53 proc.). Trečias pagal populiarumą šaltinis, iš kurio pirkėjai sužino apie akcijas – fiziniai parduotuvių leidiniai.

Šalyje pirmaujančia programėle naudojasi visos amžiaus grupės

„Lidl Plus“ mobiliąja lojalumo programėle aktyviai naudojasi visų amžiaus grupių klientai, taip pat – ir senjorai. Valstybės duomenų agentūros duomenimis, pastaraisiais metais vyresnio amžiaus žmonių naudojimas išmaniaisiais telefonais beveik padvigubėjo.

2023 metų duomenys rodo, kad internetu įvairiais išmaniaisiais renginiais naudojasi daugiau kaip 70 proc. vyresnio amžiaus žmonių nuo 55 metų. Kitose amžiaus grupėse internetu naudojamasi dar aktyviau: 16–24 ir 25–34 m. grupėse internetu naudojasi apie 99 proc. asmenų, 35–44 m. – 97 proc., 45–54 m. – 87 proc.

„Pastebime, kad išmaniosiomis technologijomis, taip pat ir programėle „Lidl Plus“, vis daugiau naudojasi ir patys vyriausi pirkėjai – senjorai tampa vis išmanesni ir labiau įgudę technologijų naudotojai. Kad vyresni žmonės galėtų dar labiau išnaudoti išmaniųjų technologijų privalumus, mūsų darbuotojai nuolatos padeda pirkėjams pasinaudoti šia programėle tiek apsipirkimo metu, tiek jos dar neturintiems padeda išsiaiškinti, kaip ją reikėtų įsidiegti“, – tvirtina A. Bubnelis.

„Lidl Lietuva“ atstovo teigimu, norintys daugiau sužinoti apie programėlės funkcionalumus arba išmokti ja naudotis gali apsilankyti prekybos tinklo interneto svetainėje. Joje pateikiamos aiškios vaizdo instrukcijos, kuriose žingsnis po žingsnio rodoma, kaip naudotis „Lidl Plus“ programėle.

Išmaniesiems telefonams pritaikytą „Lidl Plus“ programėlę galima nemokamai atsisiųsti „App Store“ ir „Google Play“ parduotuvėse.

Besinaudojantiems programėle – daugiau privalumų

Naudodamiesi „Lidl Plus“ mobiliąja programėle pirkėjai gali patogiai planuoti apsipirkimą ir išvengti eilių. Programėlėje pasirinkę norimą „Lidl“ parduotuvę, pirkėjai gali rasti visą aktualiausią informaciją: savaitės kainų leidinius, parduotuvės adresą, jos darbo laiką. Taip pat realiu metu matyti parduotuvės užimtumą. Programėlėje po apsipirkimo saugomi ir skaitmeniniai pirkinių kvitai – tai ypač aktualu, jeigu prireiktų grąžinti įsigytą prekę.

„Lidl Plus“ taip pat pateikiami partnerių pasiūlymai pasinaudoti nuolaidomis įvairioms prekėms ar paslaugoms, pavyzdžiui, nuolaidomis kelionėms, draudimui, pramogoms ir t.t. Partnerių ratas ir pasiūlymai yra nuolat atnaujinami.

„Lidl Plus“ mobiliąja programėle galima pasinaudoti visose 72 „Lidl“ parduotuvėse 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |